|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kserolol
Nowicjusz
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Czw 17:49, 05 Cze 2008 Temat postu: Regulacja zapłonu po zamianie magneta- konieczna czy nie ?? |
|
|
Elo chcialbym sie zapytac czy przy wymianie magneta w simsonie trzeba ponownie regulowac zaplon, kolejne pytanie to zalewa mi caly czas swiece gdy odpale pochodzi jakies 2 min i przestaje trzeba w tedy odkrecic swiece i wysuszyc wkladam ponownie i odpala jak zmniejszyc dawke paliwa by mi nie zalewalo
Poprawiłem tytuł. Warn za nieprzestrzeganie regulaminu/ Tomek1212
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bartizi00m
Stały bywalec
Dołączył: 07 Kwi 2007
Posty: 1112
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: okolice bydgoszczy Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 17:59, 05 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
zalezy czy przy zdejmowaniu zaplonu ci sie cos przestawi
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kondzio333
Stały bywalec
Dołączył: 09 Lut 2008
Posty: 1241
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 18:01, 05 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Zmniejsz poziom paliwa w komorze pływakowej na wysokośc tego słupka co z komory wystaje, podginając te blaszki co sąna pływaku. Albo na iglicy zmniejsz poziom paliwa.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MateuszSimsonSR50
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 31 Gru 2007
Posty: 1515
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Czestochowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 18:07, 05 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
a po co zdejmować zapłon jak sie magneto wymienia?? jak nie ruszałeś zapłonu to powinno byc dobrze a dawke paliwa zmniejsz na iglicy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kserolol
Nowicjusz
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Czw 18:09, 05 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
zmniejszalem na iglicy nic nie dalo . Ja tylko wymienilem magneto bo mialem popekane magnesy
Ostatnio zmieniony przez kserolol dnia Czw 18:21, 05 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kondzio333
Stały bywalec
Dołączył: 09 Lut 2008
Posty: 1241
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 20:25, 05 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Może tłoczek ssania się zawiesił czego efektem jest ciągła jazda na ssaniu przez co po przejechaniu jakiegoś odcinka się zalewa. Tzn po jakim czasie sięto dzieje że ci świece tak szybko zalewa?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek1212
PREZES
Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10221
Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła
|
Wysłany: Czw 20:26, 05 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Warto przeregulować choćby nawet profilaktycznie. Poza tym w nowym magnecie może być troche inna krzywka a to wystarczy. Oczywiśce regulacja ma sens tylko i wyłącznie gdy regulujemy to przyrządem zegarowym.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
banan
Bywalec
Dołączył: 12 Kwi 2008
Posty: 393
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: znienacka ;)
|
Wysłany: Czw 20:28, 05 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
oczywiście ze rtzeba ustawiac kazde magneto jest "inne"
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pils30365
Bywalec
Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Katowice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 15:37, 06 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
jeżeli masz zapłon tzw. platynkowy to dobrze jest profilaktycznie go sprawdzić i ew. wyregulować, pamiętaj że krzywka starego magneta mogła być już zbytnio wytarta i poprzednie ustawienie przerywacza w stosunku teraz do nowej krzywki ma się nijak. Mam pytanko: czy te nowe magneto ma naniesioną kreskę do ustawiania zapłonu?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|