|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szymex123321
Nowicjusz
Dołączył: 29 Sty 2008
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 1:31, 02 Lut 2008 Temat postu: Remont Silnika. |
|
|
Witam!!!Posiadam simsona SR50 oraz robie remont silnika.Jak narazie wymieniłem na nowe:tłok z cylindrem 60,kosz sprzeglowy,kopniak,lozyska walu,gaznik 16N3.Co jeszcze byscie radzili w nim zrobic.Xhce zeby simson chodzil z 80 km/h.Poniewaz chce zeby dosc dlugo trzymal i chce nim jezdzic na dalsze odległosci(Do 50 km/h)Posiadam takze gaznik 16N1,zapasowy cilinder 60 oraz 50,
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek1212
PREZES
Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10221
Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła
|
Wysłany: Sob 1:37, 02 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Jak chcesz żeby chodził długo, to kup dobre łożyska z luzem c3, dobre simmeringi (corteco, lub te madziarskie zielone) od strony sprzęgła możesz dać dwa. Nie wymieniaj wszystkiego co się da, bo jakość nowych częsci jest bardzo zróźnicowana. Możesz oddać wał do regeneracji, wymienić tarcze sprzęgła.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Antonio
V.I.P
Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7883
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ok. Środy Wlkp Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 1:44, 02 Lut 2008 Temat postu: Re: Remont Silnika. |
|
|
szymex123321 napisał: | chce nim jezdzic na dalsze odległosci(Do 50 km/h) |
Odleglosci nie mierzy sie droge/czas. To taka literowka rozumiem
Dla pewnosci sprawdz zuzycie zebatek startera, jezeli ci nigdy nie przeskakiwal to nawet bym nie wymienial, ale sprawdzic mozna. Zobacz czy sprzezynki wybieraka biegow nie sa porozciagane, czy mocno dociskaja.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bzyqs
Simson Fan
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 610
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: jaroslaw
|
Wysłany: Śro 23:37, 06 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
jezeli gaznik 16n1-? jest sprawny to 16n3 zostawilbym jako zapasowy a na tym bym simigal
kup tlok mza razem z pierscieniami 40zł ale warto |||| łożyska SKF i oprucz tego tak jak mowili koledzy wyzej ... jak nowy cyl to wal bym koniecznie dał do regeneracji
dobre czesci to jedyny przepis na dlugowiecznosc ale oprucz nich to musisz tez dobrze dotrzec silnik na dobrym oleju (polecam MOBIL 1 RACING 2T albo CASTROL POWER 1 osobiscie sprawdzilem oba wiec wiem ze sa dobre) i 500km bez katowania i zbytniego nagrzewania silnika
Ostatnio zmieniony przez bzyqs dnia Śro 23:38, 06 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Poter90
Bywalec
Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Borucina okolice Raciborza
|
Wysłany: Czw 20:43, 07 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
wymień też wał na nowy!! u kniazia jest niemiecki MZA z wypełniaczmi!!tez mam:D
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|