 |
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
robson372
Nowicjusz

Dołączył: 28 Lut 2009
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pszów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 22:01, 03 Kwi 2010 Temat postu: Silnik się przegrzewa |
|
|
Witam,mam taki problem że silnik bardzo szybko się grzeje a wręcz przegrzewa się przy normalnej jeździe,jak jest zimny to pali bardzo dobrze i moc silnika też jest ok ale już po paru kilometrach zaczyna tracić moc a cylinder jest przegrzany,zrobiłem już bogata mieszankę ale nadal to samo i teraz nie wiem co tak naprawdę jest,może że tłok mi puchnie?już chciałem go wymieniać ale poczytałem trochę to forum i teraz nie wiem czy to wina tłoka czy gaźnika bo niedawno wymieniłem gaźnik i teraz mam Bing17,więc czy możliwe jest żeby to była wina gaźnika?myślę że zacznę od zmiany dysz na 72 ale gdzie takie kupić?jakieś namiary na sklep internetowy.Jakie są objawy puchnięcia tłoka?za wszelkie rady z góry dzięki
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gasto25
Nowicjusz

Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łuków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 22:17, 03 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Wiele Tobie nie doradzę ale jeśli ściągniesz głowice będziesz widział czy tłok puchnie, możesz spróbować zajrzeć przez wydech jak odkręcisz kolanko bo podobno puchnie głównie przy ssaniu i wydechu jeśli tłok i tuleja nie będzie miała niepokojących śladów to możesz szukać dalej ale skoro traci moc na 99% puchnie. Co do gaźnika to ustaw odpowiednią dawkę paliwa żeby nowy tłok jak wsadzisz miał odpowiednie smarowanie
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
moon
Bywalec

Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 363
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Poniatowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 10:20, 04 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Objawami puchnięcia tłoka jest ciężka praca silnika na rozgrzanym silniku ciężko go odpalić. Trudności z wkręcaniem się na obroty.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
robson372
Nowicjusz

Dołączył: 28 Lut 2009
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pszów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 12:09, 04 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Ale czy jak tłok puchnie to cylinder się przegrzewa?Bo u mnie jest tak że jak się przegrzeje to nie ma mocy w tym znaczeniu że nie mogę na prostej wrzucić czwórki tylko muszę jechać na trójce i mnie wchodzi na obroty a czwórkę mogę tylko wrzucić jak jest z górki i teraz nie wiem jak jest przyczyna,no i jak jest przegrzany to można tylko go odpalić dodając gazu bo przegrzany w ogóle nie chodzi na wolnych obrotach i teraz nie wiem jaka jest przyczyna,wymieniać tłok czy tylko dysze w gaźniku,gdzie można kupić dysze 72 do binga,proszę o jakieś namiary na sklep internetowy,z góry dzięki
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
moon
Bywalec

Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 363
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Poniatowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 13:58, 04 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Jeżeli ci tłok puchnie to zwiększa on swoją objętość czyli się rozszerza i wywołuje większy nacisk na tuleje cylindra co za tym idzie: zwiększa się temperatura tłoka, cylindra, pierścieni. Jeżeli się mylę to proszę mnie poprawić. Ja na początek bym wymienił tłok nie jest to wielki koszt a może pomóc.Pozdrawiam.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stanislaw8686
Nowicjusz

Dołączył: 29 Paź 2009
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 20:13, 04 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Jeżeli nie tłok to na bank gaźnik. Ja tak miałem że po 2-3kilometrach simek nie miał siły jechać. Gaźnika już nie wyregulowałem bo nie dało się nie wiem dlaczego. Kupiłem nowy i śmigam.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
robson372
Nowicjusz

Dołączył: 28 Lut 2009
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pszów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 21:47, 04 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Tylko że ja mam nowy gaźnik,ale spróbuję wymienić dyszę na 72,jeśli to nie pomoże to wymienię tłok bo innej możliwości chyba nie ma.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stanislaw8686
Nowicjusz

Dołączył: 29 Paź 2009
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 13:48, 05 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Jak wymienisz tłok to napisz czy się poprawiło .
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
robson372
Nowicjusz

Dołączył: 28 Lut 2009
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pszów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 21:59, 02 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Witam ponownie,a wiec zacząłem od wymiany dyszy paliwowej z 68 na 70(nie ma dyszy 72 do binga)ale raczej bez większych zmian,ustawienia iglicy też dużo nie pomogły,silnik coraz to gorzej wkręcał się na obroty,nie równo pracował na niskich obrotach i przerywał,dopiero na wysokich chodził normalnie,wiec to również mnie zastanawiało bo raczej wina tłoka to być nie mogła i jak to w życiu bywa diabeł tkwi w szczegółach,otóż uszkodzona była fajka(odlutowała się i końcówka została na świecy),po wymianie simson chodzi normalnie,nic nie przerywa i nie ma problemu z wkręcaniem się na obroty,niestety pogoda sprawia że nie mogę sprawdzić czy się silnik nadal przegrzewa ale czy ta uszkodzona fajka mogła być tego powodem że silnik się przegrzewał?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|