|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krystian0120
Nowicjusz
Dołączył: 05 Lut 2014
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 16:29, 06 Wrz 2014 Temat postu: Silnik się zacina przy wyższych obrotach |
|
|
Witam. Od jakiegoś czasu mam problem z simkiem. Otóż gdy jadę przepisowo (35-40 km/h), jest ok, ale jak dam więcej gazu, to przy 45/h silnik jakby na sekundę się zacinał, prędkość spada do 40/h, a potem da się jechać szybciej, ale jest mułowaty (przed ściną jest ostry), ujęcie gazu (nawet na sprzęgle) może skończyć się przerywaniem lub zgaśnięciem pojazdu. Po wciśnięciu sprzęgła i daniu gazu jest lepiej. Problem z zacinaniem występuje przy jednej prędkości i nie dotyczy niższych biegów z wysokimi obrotami.
Sprawdzałem, czy tak się dzieje od razu po odpaleniu (tak, wiem, że nie katuje się na zimnym). Było ok, czyli zacinanie się jest dopiero po nagrzaniu. Tata jeździł trochę dalej. Po co najmniej 5 km zaczął słabnąć (bez zacinania, tata nie jest fanem szybkiej jazdy). Danie gazu na sprzęgle pomogło, ale na podwórku i tak zgasł sam z siebie.
Dodam, że w czerwcu wpadł cylek Almot z dwupierścieniowym tłokiem MZA 60. Obecnie przejechane prawie 600 km (jeszcze na dotarciu). Tydzień temu wymieniłem cewki świateł i ładowania (zapłonowa nietknięta), lecz wątpię, by to sprawiało problem - magneto się nie zacina przy odpalaniu. Przez cały dotychczasowy okres docierania nie przekraczałem prędkości 40km/h.
Ostatnio zmieniony przez krystian0120 dnia Sob 17:07, 06 Wrz 2014, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krystian0120
Nowicjusz
Dołączył: 05 Lut 2014
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 21:01, 17 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Odświeżam.
Jednak tnie i na zimnym, i na ciepłym. Nie mam do tego siły. Co to może być?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
michoo02
Nowicjusz
Dołączył: 22 Sie 2014
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 22:41, 17 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Zacznij od wymiany uszczelniaczy na wale. Sprawdź czy wał nie ma luzu poprzecznego.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krystian0120
Nowicjusz
Dołączył: 05 Lut 2014
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 13:15, 18 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Jak to sprawdzić?
P. S. Zapomniałem o jeszcze jednej sprawie - po spiłowaniu nowych cewek i założeniu magneta, sprawdzałem, czy się prawidłowo obraca. W pewnym momencie nie mogłem dalej kręcić magnetem, gdyż jakby coś się sklinowało. Po kilku próbach odcięło się.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krystian0120
Nowicjusz
Dołączył: 05 Lut 2014
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 17:35, 02 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Odświeżam. To nie jest kwestia wału. Gdy zatkał się kranik, trzeba było ruszać na ssaniu (normalne), ale bezproblemowo rozpędziłem Simka do 60 km/h. Podejrzewam, że to coś z gaźnikiem.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|