|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bartek97
Nowicjusz
Dołączył: 06 Kwi 2013
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 18:45, 21 Lis 2014 Temat postu: Simson przerywa na wysokich obrotach... |
|
|
Witam !
Problem z simkiem polega na tym że simson przerywa na wysokich obrotach czyli ok. 9500 tys i wzwyż, wiem bo na tyle strojony mam wydech i na tych włąsnie obrotach przerywa na każdym biegu, najbardziej odczuwa się to na 3 i 4, czasami jedzie ładnie jakieś 200 m i zrobi buuuuuuuuu, ale jak ujme gazu to znowu przepala. Przerywa także na wolnych obrotach ale gdy jest na luzie i dodam gazu wkręca się ładnie i na tych wysokich obrotach na luzie też ładnie pracuje. Wymieniłem platynki, kondesator, świece, ustawiałem zapłon ale bez skutku, lewego powietrza nie łapie, sprawdziłem uszczelki, simering, gaźnik też wporządku nawet założyłem inny żeby sprawdzić i wciąż to samo. Już nie ogarniam tego simka, może moglibyście jakoś pomóc ??? Mozliwe jest żeby któraś cewka była nadpalona albo spalona i to było przyczyną ???
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pss
Simson Fan
Dołączył: 18 Mar 2013
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 21:29, 21 Lis 2014 Temat postu: Re: Simson przerywa na wysokich obrotach... |
|
|
bartek97 napisał: | Witam !
Problem z simkiem polega na tym że simson przerywa na wysokich obrotach czyli ok. 9500 tys i wzwyż, wiem bo na tyle strojony mam wydech i na tych włąsnie obrotach przerywa na każdym biegu, najbardziej odczuwa się to na 3 i 4, czasami jedzie ładnie jakieś 200 m i zrobi buuuuuuuuu, ale jak ujme gazu to znowu przepala. Przerywa także na wolnych obrotach ale gdy jest na luzie i dodam gazu wkręca się ładnie i na tych wysokich obrotach na luzie też ładnie pracuje. Wymieniłem platynki, kondesator, świece, ustawiałem zapłon ale bez skutku, lewego powietrza nie łapie, sprawdziłem uszczelki, simering, gaźnik też wporządku nawet założyłem inny żeby sprawdzić i wciąż to samo. Już nie ogarniam tego simka, może moglibyście jakoś pomóc ??? Mozliwe jest żeby któraś cewka była nadpalona albo spalona i to było przyczyną ??? |
Jeżeli na biegu jałowym wykręca i utrzymuje (to ważne) pożądane obroty? to układ zapłonowy powinien być ok (tu czasami pomaga o ile jest problem zmniejszenie przerwy platynek do 0,35mm). Przyjmijmy że jednak zapłon jest ok. Zmniejszenie dawki mieszanki przywraca silnikowi prawidłową pracę to wnioskowałbym zbyt małą dawkę paliwa z dyszy głównej. Po mimo że na wolnych wkręca się ok to na początek zwiększyłbym dawkę paliwa, ale poprzedził to kontrolą ilości paliwa w komorze pływakowej, w momencie zaobserwowania problemu zamknij kranik paliwa, następnie zdejmij wężyk z gaźnika nie odwrotnie bo paliwo z wężyka spłynie i pomiar będzie psu na budę.
Nic nie piszesz o samym gaźniku to nie wiadomo jaka tam dysza siedzi, może wystarczy śrubkę regulacji powietrza nieco wkręcić?
Czasami zdarza się zapchany korek paliwa, ale mnie w etz najbardziej dobijał paproch w komorze pływakowej który był zaciągany do dyszy głównej w momencie odkręcenia manetki, a gdy na sek zamknąłem przepustnice wszystko ok, a po 10s powtórka z rozrywki szału można było dostać ha, ha.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bartek97
Nowicjusz
Dołączył: 06 Kwi 2013
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 21:41, 21 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Gaźnik to Amal 19, czyscilem już go i nadaj to samo, zanim zaczął przerywać simek chodził bardzo ładnie na tak ustawionym Gaźniku więc niewiem a próbowałem już takiego sposobu że gdy przerywal podczas jazdy to włączyłem ssanie i nadal to samo...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pss
Simson Fan
Dołączył: 18 Mar 2013
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 22:41, 21 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Jeżeli w komorze pływakowej braknie paliwa to ssanie nie odpowie na pytanie czy wina jest po stronie zbyt małej dawki paliwa. Tak jak pisałem zobacz czy paliwo napływa w odpowiedniej ilości. Tak na marginesie często przecież na słuch można rozpoznać czy winien gaźnik czy zapłon. Może postaraj się o filmik, w tym wypadku mógłby być pomocny.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|