 |
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ŁukaszS50
Bywalec

Dołączył: 05 Mar 2013
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 17:07, 09 Maj 2013 Temat postu: Simson s50 regeneracja głowicy |
|
|
Witajcie pewnego dnia w simosonie wystrzeliła mi świeca z kawałkami gwintu powiedzcie mi jak zastosować tą redukcję [link widoczny dla zalogowanych] wystarczy wkręcić czy jak??
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pss
Simson Fan

Dołączył: 18 Mar 2013
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 17:19, 09 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Nie - nie wystarczy wkręcić, przy zerwanym gwincie masz praktycznie gołą ściankę otworu. Najpierw należy nagwintować w głowicy otwór w który wkręcisz tę redukcję. Sam dałem w innym motorowerze tokarzowi i zrobił mi taką mosiężną.
Ta z linku jest całkiem całkiem, jednak jaki gwintownik? zobaczysz gdy kupisz.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rafał51
Bywalec

Dołączył: 21 Kwi 2013
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Opole Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 20:12, 09 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Musisz wkręcić taką jakby tulejkę, albo dać to do zalania na gorąco aluminium i wywiercić i nagwintować otwór, widziałem takie coś u kumpla, ale takie coś to długo może nie wytrzymać, więc jednak polecam tulejkę
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ŁukaszS50
Bywalec

Dołączył: 05 Mar 2013
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 21:24, 09 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
aha dzięki a czy radzicie jeszcze przed wkręceniem tulejki nasmarować / owinąć gwint aby się uszczelnił??
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rafał51
Bywalec

Dołączył: 21 Kwi 2013
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Opole Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 21:36, 09 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Raczej nie trzeba ale pewny nie jestem, byle by tulejka ciasno się wkreciła, możesz ewentualnie hermetykiem posmarować
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ŁukaszS50
Bywalec

Dołączył: 05 Mar 2013
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 21:43, 09 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
aha a jak oddam głowice do tokarza to będzie wiedział na jaki gwint ma przegwintować??? aby ta redukcja się wkręciła?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pss
Simson Fan

Dołączył: 18 Mar 2013
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 22:08, 09 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
ŁukaszS50 napisał: | aha dzięki a czy radzicie jeszcze przed wkręceniem tulejki nasmarować / owinąć gwint aby się uszczelnił?? |
Klej epoksydowy, ewentualnie taki na wysokie temperatury. Pomysł z hermetykiem nie wydaje się zły. Jak to się mówi? "może nie pomoże, na pewno nie zaszkodzi"
Cytat: | aha a jak oddam głowice do tokarza to będzie wiedział na jaki gwint ma przegwintować??? aby ta redukcja się wkręciła? |
Tak - tokarz jak dostanie wszystkie elementy to może nawet uwzględnić rozszerzalność temperaturową i wkręci to na "raz" - jeżeli jest OK (tokarz) to zrobi to najlepiej.
Rafał51 napisał: | Musisz wkręcić taką jakby tulejkę, albo dać to do zalania na gorąco aluminium i wywiercić i nagwintować otwór, widziałem takie coś u kumpla, ale takie coś to długo może nie wytrzymać, więc jednak polecam tulejkę ![:]](http://picsrv.fora.pl/images/smiles/new_biggrin.gif) |
Głowica jest z duraluminium (szajs metal) i taki stop odlewniczy ciężko się spawa bo gazuje, dla tego jego spawanie jest możliwe, ale spawy mało wytrzymałe (są zbyt porowate)
Ostatnio zmieniony przez pss dnia Czw 22:11, 09 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Simson RM
Bardziej niż stały bywalec

Dołączył: 19 Paź 2009
Posty: 1989
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Iwiny Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 22:29, 09 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
WEŹ ODPISZ NA MOJE WIADOMOŚCI !!! Łukasz !!!! Zobacz skrzynke !!!!
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
toncio20
Simson Fan

Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 836
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BYCINA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 6:26, 10 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
A ile zaoszczedzisz robiąc regeneracje.Lepiej kupic uzywaną albo nawet nowa.Głowice nie są drogie
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rafał51
Bywalec

Dołączył: 21 Kwi 2013
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Opole Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 6:48, 10 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
No chyba raczej tulejka taniej wyjdzie bo głowica 50-60zł z Almotu
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
toncio20
Simson Fan

Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 836
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BYCINA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 10:03, 10 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Uzywka jest tańsza.Po co ci z almotu.To tylko glowica.Na allegro masz za 25 zl używkę.A zresztą kup sobie tą redukcję co chcesz a za tydzień wykrecisz ja razem że świecą hehe i kasa zamiast na browary to pójdzie na kolejna redukcję
Ostatnio zmieniony przez toncio20 dnia Pią 10:12, 10 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rafał51
Bywalec

Dołączył: 21 Kwi 2013
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Opole Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 10:44, 10 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Ja przykładu podałem z Almotu bo u mnie w mieście w sklepie innej głowicy niema
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec

Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1821
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 16:36, 10 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
No zgadza się, tak jak toncio mówił. też kiedys miałem tulejkę, wszystko niby ładnie, ale było słychać że ma przedmuchy, a poza tym przy wykręcaniu świecy, tulejka wykręcała się z głowicy razem ze świecą, osobiście też polecam nową głowicę kupić.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ŁukaszS50
Bywalec

Dołączył: 05 Mar 2013
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 17:41, 10 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
aha a jak gwint tulejki przesmaruje jakimś dobrym klejem? I jaki klej byście polecali na wysoką temperature??
Ostatnio zmieniony przez ŁukaszS50 dnia Pią 17:48, 10 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rafał51
Bywalec

Dołączył: 21 Kwi 2013
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Opole Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 20:28, 10 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
No tak jak pss mówi klej epoksydowy, albo hermetyk, bo chyba raczej klej do gwintów nie wytrzyma takiej temperatury
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|