 |
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Macio
Nowicjusz

Dołączył: 19 Maj 2007
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Cz-Dz.
|
Wysłany: Wto 16:26, 05 Cze 2007 Temat postu: Simson S51 - dusi się i słabnie jak się zagrzeje |
|
|
Tak jak w temacie. Co moze byc przyczyna czegos takiego? Mam przeczucie, ze pierscien strzelil.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hamus
Bywalec

Dołączył: 13 Mar 2007
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 18:18, 05 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Był robiony szlif czy wymieniany tłok?
Jeśłi tak to na jakich cześciach?
Jak na polskich to tłok puchnie pod wpływem temp i robi sie słabszy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kUBA.pl
Stały bywalec

Dołączył: 21 Sie 2006
Posty: 1323
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Komarów
|
Wysłany: Wto 19:36, 05 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
to zdejmij cylka i bedziesz pewny na 100%
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KubaM
Bardziej niż stały bywalec

Dołączył: 24 Lip 2006
Posty: 1580
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krasnystaw
|
Wysłany: Wto 20:49, 05 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
tak jak hamus mówi ... możliwe że tłok puchnie
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Macio
Nowicjusz

Dołączył: 19 Maj 2007
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Cz-Dz.
|
Wysłany: Wto 21:28, 05 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Rozebralem i cylinder ma 2 rysy, lecz pierscienie w calosci. Jedyny problem to taki, ze maja za duza szczeline. Podejrzewam, ze poprzedni wlaciciel zmienil sam tlok z pierscieniami i reszta, a z cylindrem nic nie robil. Mozliwe, ze to jest przyczyny spadku mocy i dlawienia? Jaki tlok najlepiej teraz do niego zalozyc? Z gory dzieki. Pozdro.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hamus
Bywalec

Dołączył: 13 Mar 2007
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 15:08, 06 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Najlepiej założyc tłok niemiecki bo najlepsze są(sam taki posiadam bo szlif miałem) a jezeli rysy są na cylku to raczej do szlifu.Pozdro.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Macio
Nowicjusz

Dołączył: 19 Maj 2007
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Cz-Dz.
|
Wysłany: Nie 21:49, 10 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Szlif zrobiony, ale jest (chyba) kolejny problem. W ksiazce pisze, ze miedzy tlokiem a korbowodem powinny byc zalozone podkladki dystansowe. Co one daja?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KnightRider
PREZES

Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 3571
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 19:44, 11 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Musza byc alby zniwelowac luz miedzy korbowodem a tlokiem i zminiejszyc tarce. Bez nich juz niedlugo rozleci Ci sie lozysko igielkowe.
To ze odrobine slabnie gdy sie zagrzeje to raczej normalne. Co masz na mysli dusi sie? Nie chce sie od razu wkrecac na obroty przy calym gazie?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Macio
Nowicjusz

Dołączył: 19 Maj 2007
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Cz-Dz.
|
Wysłany: Wto 8:57, 12 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Po przejechaniu ok. 10 km bez postoju zaczyna slabnac i jak sie mu da wiecej niz doslownie odrobine gazu to go dlawi jakby za duzo powietrza dostawal i nie pojedzie za cholere wiecej niz 30, bo zgasnie. Teraz juz docieram i zobaczymy co z tego bedzie.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|