 |
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wojtek1200
Nowicjusz

Dołączył: 18 Sty 2015
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 11:56, 19 Lut 2015 Temat postu: Simson s51 jaka zębatka? |
|
|
Witam
Aktualnie posiadam w moim simsonie s51 zębatke 15 ale na 4 biegu simson jest słaby (po remącie 60cm3).Chce jeżdzić motorkiem w terenie,lesie,polach i górkach czy zębatka 11z czy 12z będzie lebsza a może jakaś inna?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
olekklaczkowski123
Bywalec

Dołączył: 18 Mar 2012
Posty: 283
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Góra Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 16:49, 19 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Musisz liczyć się z tym że zakładając 11-12z stracisz trochę na v-maxie. ale siły mu sie braknie. Ale wydaje mi się że 60cm powinno dawać dość rade na zębatce 15. No chyba że masz naprawde wymagający teren.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wojtek1200
Nowicjusz

Dołączył: 18 Sty 2015
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 11:23, 20 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
a jaki bedzie miał v-max jak teraz ma 60km/h
z 15 zębami ale na 4 już jest słaby ???
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec

Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1821
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 20:55, 20 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Przy 11 z prędkość dużo Ci spadnie, jak teraz masz v max 60, to przy 11z spadnie Ci do 40-45. Tak jak wyżej pisali przy pojemności 60 zębatka 15z jest akurat, ew. załóż 14z.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Murarz
KIEROWNIK

Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 1466
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Podkarpacie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 22:57, 20 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Tak jak pisze kolega Stasiu007 załóż 14zz, a później jeśli będzie ci brakowało mocy to ewentualnie zmienisz na mniejszą. Miałem zmieniona zębatkę z tyłu. Może i było więcej mocy ale jazda to ciągłe machanie biegami.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wojtek1200
Nowicjusz

Dołączył: 18 Sty 2015
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 10:45, 21 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Dzienki panowie za dobre informacje narazie będe docierał simsona a potem w zależności od mocy dam zebatke jak będzie mocny to 13-14 z a jak słaby to dam 12.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec

Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1821
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 16:30, 21 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Szukaj przyczyny gdzie indziej, pobaw się z regulacją gaźnika i zapłonu, jeśli to będzie źle ustawione to nie będziesz miał mocy nawet przy 12z. Jak wszystko byłoby ok to przy pojemności 60 przy zębatce 15z nie byłoby najmniejszego problemu.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Simson RM
Bardziej niż stały bywalec

Dołączył: 19 Paź 2009
Posty: 1989
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Iwiny Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 0:42, 22 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Stasiu dobrze mówi, seryjne 50ccm na 15 zębatce jedzie przyzwoicie.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jarasek
PREZES

Dołączył: 31 Lip 2005
Posty: 527
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lubuskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 1:21, 22 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Podstawowy błąd silnik nie dotarty a zaczynasz próby mocowe , złapie ci kiedyś tłok i cały misterny plan w pizdoo
Ostatnio zmieniony przez Jarasek dnia Nie 1:23, 22 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec

Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1821
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 10:44, 22 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Ja nigdy nie przywiązywałem wagi do docierania, normalnie jeździłem, oczywiście bez petowania, bo nigdy tego nie robię.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Simson RM
Bardziej niż stały bywalec

Dołączył: 19 Paź 2009
Posty: 1989
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Iwiny Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 11:28, 22 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Bo docieranie to nie jest zamulanie przez pierwsze 500km, można jeździć normalnie, ważne jest żeby pilnować temperatury, można robić szybkie przeloty lecz później potrzeba dłuższego postoju aby maszyna ostygła.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|