Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Simson silnik m54 jaki gaźnik?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ŁukaszS50
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 05 Mar 2013
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:53, 23 Mar 2013    Temat postu: Simson silnik m54 jaki gaźnik?

Witam tak jak w temacie posiadam simka z silnikiem m54.Obecnie siedzi w nim gaźnik 16n15 i będę musiał go zmienić ponieważ nie da się go wyregulować moto sie muli gaźnik cieknie itp. Jaki gazior polecacie cylek 63ccm wydech oryginalny:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mikixo
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 2188
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grudziądz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 22:02, 23 Mar 2013    Temat postu:

Dobry będzie 16N1-11 łatwy w ustawieniu, ale najlepiej jak kupisz pewny gaźnik, a nie podróbę
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ŁukaszS50
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 05 Mar 2013
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 22:06, 23 Mar 2013    Temat postu:

No właśnie wiem a czy twoim zdaniem firma bvf będzie w miarę dobra?

Ostatnio zmieniony przez ŁukaszS50 dnia Sob 22:09, 23 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mikixo
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 2188
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grudziądz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 23:11, 23 Mar 2013    Temat postu:

Tak na pewno będzie dobra bo takiej firmy to były oryginalnie zakładane do simsonów.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
puzio123
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 13 Sie 2012
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 23:46, 23 Mar 2013    Temat postu:

Powiem tak: 16 N1-11 jest dobry ale jest niewystarczający . Radził bym zaczerpnąć głębiej czyli coś z Amala może 18T.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Simson RM
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 19 Paź 2009
Posty: 1989
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Iwiny
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 23:50, 23 Mar 2013    Temat postu:

Posiadasz aktualnie cylinder taki jak był w modelu Sr4-3. Tutaj był zastosowany gaźnik 16n1-3.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mikixo
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 2188
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grudziądz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 12:22, 24 Mar 2013    Temat postu:

puzio123 po co mu amal 18T, skoro ma zwykły cyl bez jakichkolwiek przeróbek, 16N1-11 będzie na pewno dobrym gaźnikiem, a wiem z doświadczenia, najwyżej niech kolega się zastanowi czy w w przyszłości będzie chciał przerabiać na coś większego, wtedy będzie mógł kupić amala i ewentualnie zmienić dyszę na mniejsza będzie gitara.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ŁukaszS50
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 05 Mar 2013
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 11:16, 25 Mar 2013    Temat postu:

Będzie zachowany w oryginale to czy gaźnik 16n1-11 będzie dobry?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Simson RM
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 19 Paź 2009
Posty: 1989
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Iwiny
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 16:46, 25 Mar 2013    Temat postu:

Będzie dobrze ale teraz masz cylinder tak jak w modelu sr4-3 a tam seryjnie był gaźnik 16n1-3. Model sr4-3 był jednym z najmocniejszych 50ccm Simsona produkowanych seryjnie. Ten gaźnik charakteryzował się większymi dyszami niż w gaźniku 16n1-11, miał tez kilka innych elementów które podnosiły jego moc.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ŁukaszS50
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 05 Mar 2013
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:13, 25 Mar 2013    Temat postu:

a te gaźniki 16n11-1 mają tak dziwnie (pionowo) śrubkę od obrotów w jaki sposób ona unosi przepustnicę jeśli wchodzi pionowo obok przepustnicy?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pustack
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grybów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:16, 25 Mar 2013    Temat postu:

Wchodzi w rowek w przepustnicy i ją podnosi.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ŁukaszS50
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 05 Mar 2013
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:52, 25 Mar 2013    Temat postu:

aha dzięki Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin