|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TERY
Stały bywalec
Dołączył: 03 Lip 2010
Posty: 1141
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Śro 6:44, 25 Sie 2010 Temat postu: sr przerywa czasami |
|
|
Witam mam do was pytanie co sie dizeje jezeli odpale simka pochodzi 2-3 min i gasnie paliwo ładnie dochodzi iskra tez jest ? czasami strzeli z tłumika.
A jak naciagnac linke od gazu bo zdjełem osłonke jest gaznik i tam ta linka wyjełem to i nie zabardzo sie temu przykzałem dodam ze to 4 biegowy z 89r
Ostatnio zmieniony przez TERY dnia Śro 6:46, 25 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marshal
Stały bywalec
Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 1242
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Ostrowiec Świętokrzyski Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 8:33, 25 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Spróbuj wyregulować zapłon.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
karolsr
Simson Fan
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 769
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: będę wiedział że ten wał wytrzyma taką moc ? Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 9:53, 25 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Jak strzela to jest zapłon tylko już zapomniałem czy opózniony cza za wczesny ale chyba opózniony...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TERY
Stały bywalec
Dołączył: 03 Lip 2010
Posty: 1141
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Śro 10:13, 25 Sie 2010 Temat postu: ...... |
|
|
a czylize zaplon jak strzela a co jesli gasnie też zaplłon ??? a jak sie ustawia zapłon to tłok u góry i co dalej ?
/zmiana
czy zapłon mógł sam sie przestawic ??? jak sr stał około 3-4 miesiace nie odpalany ???
Ostatnio zmieniony przez TERY dnia Śro 10:44, 25 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
karolsr
Simson Fan
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 769
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: będę wiedział że ten wał wytrzyma taką moc ? Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 10:53, 25 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Ale masz platynkowy czy elktronik zapłon?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TERY
Stały bywalec
Dołączył: 03 Lip 2010
Posty: 1141
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Śro 12:25, 25 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
platynowy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marshal
Stały bywalec
Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 1242
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Ostrowiec Świętokrzyski Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:16, 25 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Zapłon platynkowy tak czasem ma. Możę był zbyt słabo przykręcony i się przestawił.
Jeśli strzela Ci w tłumik to masz zbyt późny zapłon, jeśli w gaźnik to zbyt wczesny.
Ja reguluje tak, że najpierw sprawdzam gdzie się otwiera przerywacz i mierzę suwmiarką gdzie jest tłok. Następnie ustawiam tłok na GMP (Górny martwy Punkt) i mierzę suwmiarką. Następnie odejmuję od siebie to co mi wyszło i w zależności czy mam opóźniony czy przyspieszony zapłon tak przestawiam. Jeśli zapłon jest opóźniony to lekko przekręcam iskrownik w prawo (Tak jakbyś dokręcał śrubę), jeśli jest przyspieszony to w lewo. Dokręcam iskrownik i znów mierzę i odejmuję jak wcześniej. Prawidłowy wynik to od 1,4 do ~2mm, choć może być różnie. Najlepiej sprawdzać jak Simson pracuje.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TERY
Stały bywalec
Dołączył: 03 Lip 2010
Posty: 1141
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Czw 8:28, 26 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
dzisiaj to sprawdze bo on stał jakos prawie rok nie odpalany .
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TERY
Stały bywalec
Dołączył: 03 Lip 2010
Posty: 1141
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Pią 15:19, 27 Sie 2010 Temat postu: . |
|
|
siema weźcie mi napiszcie krok po kroku jak ustawic ten zapłon bo cos mi nie idzie a włąsnie silnik mi troche krzywo stoi zauwazyłem ze wachacz jest troche pekniety i czy to dlatego silnik krztywo stoi ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|