|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kamil2548
Nowicjusz
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 18:26, 24 Maj 2010 Temat postu: Szlif Cylindra |
|
|
Mam takie pytanie ponieważ ma zamiar zrobić szlif cylindra...Mam orginalny cylinder nominalny 37,98 i mam takie pytanie bo niewiem na jaki dać szlif czy na I czy na II???na pierścieniu jest już przerwa między 2-3 mm???Proszę o pomoc
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konradq1209
Stały bywalec
Dołączył: 25 Maj 2009
Posty: 1296
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Stargard Szcz. Zachodniopomorskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:35, 24 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
możesz go na 60 przeszlifować.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kamil2548
Nowicjusz
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 23:17, 24 Maj 2010 Temat postu: Szlif Cylindra |
|
|
Nie na 60 nie...Nie chce z wałem ryzykować bo jest elegancki bez luzów...To kto mi coś poradzi??
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawel723
Bywalec
Dołączył: 26 Mar 2010
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tychy Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 12:46, 25 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Najważniejsze zebyś kupił oryginalny tłok a szlif zrob jaki chcesz najlepiej pierwszy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konradq1209
Stały bywalec
Dołączył: 25 Maj 2009
Posty: 1296
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Stargard Szcz. Zachodniopomorskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 10:58, 26 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Ja mam 60 na oryginalnym wale i się sprawuje dobrze.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marian
Stały bywalec
Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 1122
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Harbutowice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 22:17, 17 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
O wał za bardzo nie masz co się bać.... ale rób jak uważasz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Antonio
V.I.P
Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7883
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ok. Środy Wlkp Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 22:41, 17 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Boze, co za posty, ja nie moge...
Wiec tak, na zadne 60 nie szlifuj, jak mowi ci ferajna wyzej, oni nie wiem co maja, ale widza w tych 60tkach jakies bostwo, przed ktorym jestes nieuchronny. A te 3 mm wcale prawie nic nei daja, takze do rzeczy.
Jaki jest prog wyczuwalny na cylindrze? Paznokiec sie na nim haczy, czy sie zeslizguje? Bo jezeli jest wyraznie mocny ostry prog, to polecalbym zebrac dwa wymiary naprawcze, czyli 0,5 na srednicy. Przerwa na pierscieniach sie nie sugeruj, chyba ze mowisz o nowych pierscieniach. Jezeli nowe pierscienie na srednice 38,00 maja luz na zamku powyzej 1mm, to lepiej kup tlok na 2 szlif.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcias
KIEROWNIK
Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 4652
Przeczytał: 3 tematy
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Palędzie/ k. Poznania
|
Wysłany: Pią 14:32, 18 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Najlepiej byłoby gdybyś wybrał się do szlifierza i on by to zmierzył mikrometrem, wtedy byś wiedział jaki tłok kupować.
Potem kupujesz tłok i zanosisz cały zestaw do szlifu.
BTW. Nie rób 60ccm z org 50ccm, bo tylko zniszczysz kolejnego DDR'a.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|