Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Szlif Cylindra

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kamil2548
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 18:26, 24 Maj 2010    Temat postu: Szlif Cylindra

Mam takie pytanie ponieważ ma zamiar zrobić szlif cylindra...Mam orginalny cylinder nominalny 37,98 i mam takie pytanie bo niewiem na jaki dać szlif czy na I czy na II???na pierścieniu jest już przerwa między 2-3 mm???Proszę o pomoc
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
konradq1209
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 25 Maj 2009
Posty: 1296
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stargard Szcz. Zachodniopomorskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:35, 24 Maj 2010    Temat postu:

możesz go na 60 przeszlifować.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kamil2548
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 23:17, 24 Maj 2010    Temat postu: Szlif Cylindra

Nie na 60 nie...Nie chce z wałem ryzykować bo jest elegancki bez luzów...To kto mi coś poradzi??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawel723
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 26 Mar 2010
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tychy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 12:46, 25 Maj 2010    Temat postu:

Najważniejsze zebyś kupił oryginalny tłok a szlif zrob jaki chcesz najlepiej pierwszy :]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
konradq1209
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 25 Maj 2009
Posty: 1296
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stargard Szcz. Zachodniopomorskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 10:58, 26 Maj 2010    Temat postu:

Ja mam 60 na oryginalnym wale i się sprawuje dobrze.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marian
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 1122
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Harbutowice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:17, 17 Cze 2010    Temat postu:

O wał za bardzo nie masz co się bać.... ale rób jak uważasz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Antonio
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7883
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ok. Środy Wlkp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:41, 17 Cze 2010    Temat postu:

Boze, co za posty, ja nie moge...

Wiec tak, na zadne 60 nie szlifuj, jak mowi ci ferajna wyzej, oni nie wiem co maja, ale widza w tych 60tkach jakies bostwo, przed ktorym jestes nieuchronny. A te 3 mm wcale prawie nic nei daja, takze do rzeczy.

Jaki jest prog wyczuwalny na cylindrze? Paznokiec sie na nim haczy, czy sie zeslizguje? Bo jezeli jest wyraznie mocny ostry prog, to polecalbym zebrac dwa wymiary naprawcze, czyli 0,5 na srednicy. Przerwa na pierscieniach sie nie sugeruj, chyba ze mowisz o nowych pierscieniach. Jezeli nowe pierscienie na srednice 38,00 maja luz na zamku powyzej 1mm, to lepiej kup tlok na 2 szlif.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcias
KIEROWNIK
<font color=green>KIEROWNIK


Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 4652
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Palędzie/ k. Poznania

PostWysłany: Pią 14:32, 18 Cze 2010    Temat postu:

Najlepiej byłoby gdybyś wybrał się do szlifierza i on by to zmierzył mikrometrem, wtedy byś wiedział jaki tłok kupować.

Potem kupujesz tłok i zanosisz cały zestaw do szlifu.

BTW. Nie rób 60ccm z org 50ccm, bo tylko zniszczysz kolejnego DDR'a.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin