|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
AdrianTBS
Bywalec
Dołączył: 18 Gru 2007
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Bytom
|
Wysłany: Pią 11:41, 02 Sty 2009 Temat postu: szybkie zatarcie łożysk |
|
|
Witam rok temu zrobilem remont silnika wymieniłem łożyska na wale i kupilem uzywany wal ddr nie mial luzów tylko mial lekko wyrobiony czop łatwo nasadzalo sie łożysko od strony zaplonu lozyska te byly skf c3 i odziwo po przebiegu 2 tys km zrobily sie okropne luzy kiedy chwycilem za tryb to wal chodzil do siebie i od siebie i mial luz góra dół. Teraz kupilem nowe łożyska FAG c3 i wał mza, magneto ma zas lekkie bicia ( moze niecały 1 mm ) ale nie ociera o cewki czy to moze tez spowodowac szybkie zuzycie sie łożysk ?
Ostatnio zmieniony przez AdrianTBS dnia Pią 11:42, 02 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Romek
PREZES
Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 9065
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 14:07, 02 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Magneto jeśli ma bicie to szkoda je zakładać, nie będzie się poruszało po stałym torze - będą drgania. Załatw jakieś inne albo to oddaj do wyprostowania.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawels2004
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 1977
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: Pią 16:12, 02 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
jeśli ma bicie to nie tylko łożysk ale też mogą się gniazda w karterach powybijać . daj magneto do wyważenia. na pewno mniej zapłacisz niż za nowe
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek1212
PREZES
Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10221
Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła
|
Wysłany: Pią 17:02, 02 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Z moich doświadczen eksperymentowanie z magnetem zawsze kończyło się jego niechybną śmiercią. Magneto musi być idealnie wyważone i proste. Wątpie, zeby udało ci się je doprowadzić do takiego stanu. Lepiej poszukaj innego.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
AdrianTBS
Bywalec
Dołączył: 18 Gru 2007
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Bytom
|
Wysłany: Pią 19:26, 02 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
ok dzieki sproboje jakies załatwić
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KnightRider
PREZES
Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 3571
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 20:38, 02 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Kolego AdrianTBS, nie dziw sie ze lozyska sie rozlatuja. Jak nie masz pojecia o skladaniu silnika lub chociaz nie obejrzales dokladnie filmu Lehrvideo, to na drugi raz po prostu sie za to nie bierz.
Podstawowy blad jaki robisz - zle zdystansowanie wału, dlatego lozyska maja pozniej luz zarowno na czopie wału i jak i w karterach. O co chodzi w dystansowaniu? Wał musi byc "scisniety" przez oba lozyska walu, z obu stron. Sluzy do tego odrzutnik oleju oraz podkladki dystansowe. Jesli nie rozumiesz, to zachecam do obejrzenia tego filmu:
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
AdrianTBS
Bywalec
Dołączył: 18 Gru 2007
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Bytom
|
Wysłany: Sob 11:03, 03 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Możliwe iz mógł byc luz mialem odrzutnik załozony ale nie byla zamontowana podkladka dystansowa niedawno poskładalem silnik wraz z nia tylko bede starac sie w poszukiwaniu w dobrym stanie magneta bo chce by wszystko dzialało jak nalezy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Antonio
V.I.P
Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7883
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ok. Środy Wlkp Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 13:39, 03 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Tu nie chodzi tyle o zalozenie podkladki dystansowej jednej byle jakiej grubosci. Przy kazdym skladaniu silnika, z nowym walem tymbardziej wszystko inaczej przychodzi. Musisz dobrac odpowiednie podkladki, jezeli nie masz to postaraj sie dorobic.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ponkol
Nowicjusz
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Sob 17:59, 03 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
ja czytalem o lozyskach skf to mowia ze sie wlasnie szybko przycieraja i bylem w hurtowni za lozyskami do wsk 175 to gosciu z hurtowni powiedzial mi ze mi szybko sie zatral kuzynowi w sk 175 zatarly sie po 500 km lepsze sa chyba fag albo jakies japonskie
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mateuszkal
V.I.P
Dołączył: 08 Lip 2007
Posty: 3736
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 18:12, 03 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
A otwarłeś te łozyska ?Czy założyłeś zamkniete ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
AdrianTBS
Bywalec
Dołączył: 18 Gru 2007
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Bytom
|
Wysłany: Sob 18:51, 03 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
jesli o mnie mowa ta one nie miały zamknięc byly one od Pana Kniazwa w tych FAGach byly blaszki z dwóch stroch to je zdjąłem
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rejdzik
Bywalec
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 19:23, 03 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Apropo.. jak łozyska mogą się zatrzeć :F ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|