|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
domcio
Nowicjusz
Dołączył: 01 Sty 2008
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 7:09, 30 Kwi 2009 Temat postu: terkotanie w silniku |
|
|
Witam
Mam simsona sr50 i kiedy jade nim po prostej czy z górki wszystko jest ok.Kiedy jednak muszę pokonać wzniesienie co jest równoznaczne z większym obciążeniem silnika z jego okolic,a w zasadzie chyba z silnika zaczynają dobiegać jakieś odgłosy,takie jakieś drobne tyrkotanie czy coś w tym stylu wyraźnie słyszalne i tym bardziej to słychać im bardziej silnik jest obciążony czyli im bardziej większe wzniesienie do pokonania.Jak myslicie czy cos jest nie tak już w silniku? czy na podstawie tego co napisałem macie jakieś podejżenia czego to może być przyczyna?
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez domcio dnia Śro 7:42, 13 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciek1006
Bywalec
Dołączył: 22 Sty 2009
Posty: 477
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jelenia Góra Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 14:59, 30 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
tłok z pierscieniami , byc moze bedzie konieczny szlif badz nowy zestaw
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
simluczek
Bywalec
Dołączył: 24 Lis 2007
Posty: 217
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wroclaw
|
Wysłany: Czw 17:57, 30 Kwi 2009 Temat postu: Re: co to może być? |
|
|
Ja tam obstawiam wal lub jego łożyska. Pewnie nie tylko przy pokonywaniu wzniesienia to masz ale i tez przy jezdzie z pasażerem i mocnym przyspieszaniu.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Romek
PREZES
Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 9065
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 20:12, 30 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Proszę nie odpisywać autorowi, dopóki tutaj nie napisze w jakim dziale powinien być umieszczony temat.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
domcio
Nowicjusz
Dołączył: 01 Sty 2008
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 21:25, 30 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
przepraszam,ale nie wiem gdzie ulokować mój temat,a co do wału,łożysk,tłoka i pierścieni,to wszystko było wymienione w tamtym roku(remont kapitalny) i do dziś zrobiłem przebieg ok.4000km.Silnik nie był katowany,jeździłem z predkościami max. 50km/h
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Romek
PREZES
Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 9065
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 21:33, 30 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Przenoszę. Na przyszłość czytaj opisy działów technicznych
Edytuj jeszcze tytuł tematu, aby był dobrze oznaczony
Ostatnio zmieniony przez Romek dnia Czw 21:41, 30 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciek1006
Bywalec
Dołączył: 22 Sty 2009
Posty: 477
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jelenia Góra Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 10:23, 01 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
no tak tylko jaki czesci do niego wkladałes ? jakiej produkcji i od kogo ?
Ostatnio zmieniony przez maciek1006 dnia Pią 10:23, 01 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
domcio
Nowicjusz
Dołączył: 01 Sty 2008
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 13:55, 01 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Silnik był remontowany na początku ubiegłego roku u p.Kniazia i pewnie szajsu do niego nie wkładał.Wymienione było wszystko co tylko uległo zużyciu.Więc części wymieniane chyba nie należały do byle jakich.Silnika nie katowałem a przy takim przebiegu 4000km chyba nie powinny się już zużyć jakieś części
Ostatnio zmieniony przez domcio dnia Pią 13:57, 01 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dedaj
Bywalec
Dołączył: 06 Kwi 2009
Posty: 484
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 14:00, 01 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
może łańcuch masz nie dociągnięty ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jestem Hardkorem
Stały bywalec
Dołączył: 26 Kwi 2008
Posty: 1322
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Puszcza Amazońska. Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 14:37, 01 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Raczej to by nie było tego przyczyną.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dedaj
Bywalec
Dołączył: 06 Kwi 2009
Posty: 484
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 14:48, 01 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
no moze nie ale tak nagle by mu zaczeły pierścionki zaczeły grać ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
domcio
Nowicjusz
Dołączył: 01 Sty 2008
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 15:46, 01 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
ja się juz tak zastanawiałem co do ewentualnych przyczyn,za bardzo się nie znam,ale czy takie odgłosy moga być słychać jak się coś zaczyna dziać z łożyskami?Ja myślałem o łożyskach gdzieś w skrzyni biegów.W końcu wszystko się może psuć,jak się trafi na felerny egzemplarz.
A niedociagniety łańcuch dlaczego by miał powodować takie odgłosy i w którym miejscu by to powodował,przecież one jest zamkniety w osłonie,a tam mam nałożone dużo smaru,na luzie jak leci to nic nie słychać
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Romek
PREZES
Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 9065
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 19:45, 01 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Zmienisz tytuł tematu, czy wolisz warna?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
domcio
Nowicjusz
Dołączył: 01 Sty 2008
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 8:01, 13 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
temat już zmieniony...
tak jeżdzę i przysłuchuję się temu silnikowi,słychać dzwonienie w silniku,to pewnie pierścienie dzwonią,chyba że jeszcze coś innego tak może dzwonić.A gdyby pierśień np.był peknięty to co by było słychać?Zastanawiałem się czy te terkotanie ( inaczej nie potrafie tego określić) pod znacznym obciążeniem może być powodowane przez łożysko igiełkowe swożnia tłoka?Przy niewielkim obciązeniu tego nie słychać.Silnika nigdy nie katowałem,przewaznie jeżdzę nie więcej jak 50km/h.Przejechałem od remontu trochę ponad 4000km i chyba zdecyduję się wymienić cały zestaw cylinder-tłok z sworzniem i łożyskiem igiełkowym.Co sądzicie o tym.Może ktoś ma jeszcze jakaś radę,bedę wdzięczny za wszelkie sugestie.A tak przy okazji na obecnie dostepnych w handlu zestawach cylinder-tłok ile można czy też powinno się zrobic przebiegu.Ile wykręciliście najwięcej kilometrów pomiedzy wymianą tych części.
Ostatnio zmieniony przez domcio dnia Śro 8:05, 13 Maj 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|