Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

tłok :/
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gacek
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 10 Cze 2007
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: włoszczowa

PostWysłany: Nie 14:39, 27 Lip 2008    Temat postu: tłok :/

zdjalem cylinder i oto co ujrzałem :/
[link widoczny dla zalogowanych]
z górnego pierscionka została 1/3 całosci a gdzie reszta????????? cylinder cały nie porysowany ale tłok minimalnie go uszkodziło
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
nie trzeba wymieniać tłoka?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Matipiekarz
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 25 Lip 2007
Posty: 731
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Mielec
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 14:42, 27 Lip 2008    Temat postu:

reszta pierścionka znajduje sie w tłumiku....tłok będziesz musiał wymienić bo będzie o wiele mniejsza kompresja na tym tłoku...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
walker69
Śpiący na Forum
Śpiący na Forum


Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 3650
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mazury
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 14:48, 27 Lip 2008    Temat postu:

tłok do wyrzucenia, nie zdziwiłbym bym sie gdyby reszta pierścienia była w skrzyni korbowej , wątpie żeby pęknięty pierścień wpadł do tłumika.jeśli masz dobry cylinder to wymien ten tłok i sprawdź czy ten peknięty pierścień nie znajduje sie w skrzyni korbowej
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Matipiekarz
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 25 Lip 2007
Posty: 731
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Mielec
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 14:52, 27 Lip 2008    Temat postu:

wątpie żeby pierścień wpadł do skrzyni korbowej ponieważ paliwo idące kanałami puczącymi do góry wypchało by pierścień...na 95% odłamki pierścienia znajdują sie w tłumiku
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
simluczek
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 24 Lis 2007
Posty: 217
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Nie 15:14, 27 Lip 2008    Temat postu: Re: tłok :/

Tlok ma swoje juz za soba, jego domem berdziej smietnik lub półka wystawowa ( umyj go i zrob sobie z niego pojemnik na dlugopisy i olowki, tak jak ja zrobilem ze swoim). Az dziw ze przy takich przedmuchach niczego nie zauwazyles, ten kawalek pierscionka co tam byl, musial dzwonic i dawac sygnaly ze jest ich dwoch w jednym rowku...
Mysle ze szlif bedzie dobrym wyjsciem...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
heniek1990
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 05 Gru 2007
Posty: 487
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 21:10, 27 Lip 2008    Temat postu:

Szlif jest raczej koniecznością, ale mnie ciekawią przyczyny takiego uszkodzenia. Nie szalałes? Ile cisnąłes na trasie? Ile lałes oleju? Wiesz, po prostu jestem ciekawy czy to jest po prostu lipny tłok i sam sprawdze mój w jakim jest stanie, czy twoja "wina"?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Romek
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 9065
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:26, 27 Lip 2008    Temat postu:

jesli mowi ze gladz cylindra nie uszkodzona to nie trzeba robic szlifu. Ale tłok piękny...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marcin21
Z Simsonem na ty
Z Simsonem na ty


Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 3000
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Okrzeja

PostWysłany: Pon 21:51, 28 Lip 2008    Temat postu:

Tłok jest do wymiany..Pierścienie ocywiście musisz wymienć Oba.Ale to na 100% wiesz.Wide grinWide grin
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Antonio
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7883
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ok. Środy Wlkp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:23, 28 Lip 2008    Temat postu:

Romek, tez mam taki tlok, z tym ze polowa jest calutka czarna, druga tylko do ktoregos momenentu Wink (1) Podoba ci sie? Moge odsprzedac.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamil08
Gość





PostWysłany: Wto 0:14, 29 Lip 2008    Temat postu:

Uuu to są dramatyczne zdarzenia 2T,niestety ale tłok musi iść do śmieci,kup nowy zestaw wraz z pierścieniami i przyjrzyj się dokładnie cylindrowi! jeśli będzie naprawdę wyglądał ok,to montuj tłok.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek1212
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10221
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła

PostWysłany: Wto 0:17, 29 Lip 2008    Temat postu:

No i jak progu nie ma wielkiego w cylindrze.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Romek
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 9065
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 0:28, 29 Lip 2008    Temat postu:

Antonio ja tez mam jeden podobny Wink (1)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
JacekM
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 14 Paź 2006
Posty: 1249
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Wto 1:08, 29 Lip 2008    Temat postu:

Mialem podobnie spalony tlok ale nie w takim stopniu - polska jakosc z Ak 20 , czego sie spodziewac , cena zarypista 30 zl , gosc jak zawsze zapewnial ze to niemiecki ..

Historia byla taka ze tlok sie przegrzal wraz z pierscieniami przez sciety klin wale - trudne do wyobrazenia ze simson jezdzil ,odpalal na kopa ale nie mial tego polotu co zawsze

Potem wymienilem tlok na ta sama jakosc aka polski shit poniewaz kniaz przyslal mi tlok mza o wartosci 144 zl ( cos mu sie popieprzylo jak wysylal .. )

Po prawidlowym dotarciu ( zdarzalo dac sie ostro w palnik ) na oleju 2t orlena "syste sreste" czerwonym oczywiscie ,wszystko lazilo ok.

Po zrobieniu bodajze 300 km albo 350 niepamietam na ta chwile dokladnie , po zdjeciu cylindra tlok przy pierscieniach byl pokryty zlotym nalotem , 0 czarnych sladow
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamil08
Gość





PostWysłany: Czw 9:09, 31 Lip 2008    Temat postu:

Dobrze jakościowo tłoki powinno się tak docierać:
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Romek
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 9065
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 9:59, 31 Lip 2008    Temat postu:

i tak powinien wyglądać tłok po dotarciu : [link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin