 |
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Antonio
V.I.P

Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7883
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ok. Środy Wlkp Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 17:07, 18 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
kolega mial jawe z 2 pierscieniami, zalozylismy tlok z 3 bo chcielismy zobaczyc roznice. Serio? na V maxie zadnej! Delikatna roznica moze byla na wchodzeniu w obroty, nic poza tym. Tlok JEDNO pierscieniowy na najwolniejszych obrotach traci kompresje przez te szczeline na zamku. No nie ma opcji innej, ale na reszcie jest lepiej.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bzyqs
Simson Fan

Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 610
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: jaroslaw
|
Wysłany: Wto 19:44, 18 Gru 2007 Temat postu: ; |
|
|
skoro niemcy wymyslili taki tlok to napewno komprechy nie traci napweno jakos to rozwiazali a pozatym słyszalem kiedys taka opinie (nie wiem czy sluszna) ze jak tlok jest dobrze dopasowany do cylka to i bezpierscieni bedzie koprecha tylko gozej jak minimalnie spuchnie :P
Ostatnio zmieniony przez bzyqs dnia Wto 19:47, 18 Gru 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Paluch
Z Simsonem na ty

Dołączył: 14 Sie 2007
Posty: 3469
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krzepice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:53, 18 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
ja z tego co wiem na swoim przykladzie to to ze na 1 pierscieniu troche slabszą kompreche ma
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Antonio
V.I.P

Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7883
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ok. Środy Wlkp Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:08, 18 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
tlok bez pierscieni tez dziala, ale chodzi jak rower z silnikiem elektrycznym - taki ma power :P
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek1212
PREZES

Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10221
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła
|
Wysłany: Wto 21:12, 18 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
W wielu japońskich wynalazkach stosuje się tłoki jednopierścieniowe. Ale tam są mniejsze zamki, cylindry pokryte nikasilem i to działa. Jeżeli chodzi o tłok jednopierścieniowy w cylindrze simsonowskim, to nie ma ch**ja, napewno straci troche kompresji, ale za to są mniejsze opory tarcia, więc wychodzi na plus.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bzyqs
Simson Fan

Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 610
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: jaroslaw
|
Wysłany: Wto 21:34, 18 Gru 2007 Temat postu: ; |
|
|
na bank jest to zrobione tak aby nawet ta potencjalna strata komprechy byla niewielka moze ktos ma zdjecie takiego tloka to by bylo cos jasniej
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Antonio
V.I.P

Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7883
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ok. Środy Wlkp Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:34, 18 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
wychodzi na plus na wysokich obrotach, na minus na wolnych, ale nie da sie ukryc ze moc na srednich obrotach+ i vmax rosnie. A gdyby tak zalozyc pol pierscienia bylo by jeszcze mniejsze tarcie buhaha xD
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
walker69
Śpiący na Forum

Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 3650
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mazury Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 22:09, 20 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
to w końcu ten jednopierścieniowy tłok jest lepszy czy gorszy od zwykłego 2 pierścieniowego?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bzyqs
Simson Fan

Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 610
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: jaroslaw
|
Wysłany: Czw 22:19, 20 Gru 2007 Temat postu: ; |
|
|
zalezy czego oczekujesz od simka tak jak napisal kolega wyzej
jezeli chcesz miec duzy v-max i wysokie obroty to lepszy jednopierscieniowy a jezeli zalezy ci zeby byla komprecha i duzo macy na wolnych obrotach to kup dwupierscieniowego
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Antonio
V.I.P

Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7883
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ok. Środy Wlkp Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 22:49, 20 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Generalnie lepszy jest jednopierscieniowy, bo chyba to wkoncu silnik wysokoobrotowy nie? xD Czyli nie robisz zrywa jak dizlem - 1/4 gazu i mieli, tylko przynajmniej polowa.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
walker69
Śpiący na Forum

Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 3650
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mazury Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 12:34, 21 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
chodzi mi o dużą prędkość a będę wymieniać tłok i zastanawiałem się nad tym jednopierścieniowym ale kompresję też musi mieć żeby przy puszczeniu gazu dalej chodził a nie gasł
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Paluch
Z Simsonem na ty

Dołączył: 14 Sie 2007
Posty: 3469
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krzepice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 13:52, 21 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
ale ta kopmresja niewiele spadnie napewno co niezgasnie
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bzyqs
Simson Fan

Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 610
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: jaroslaw
|
Wysłany: Sob 12:18, 22 Gru 2007 Temat postu: ; |
|
|
jezeli masz dobra gładz na cylku to na bank nie bedzie gasl
ps: ja na moim starym silniku mialem kompreche 5A i po dobrej regulacji gaznika simek zazwyczaj utrzymywal obroty choc czasem sie zadławil i zgasl
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Antonio
V.I.P

Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7883
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ok. Środy Wlkp Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 12:35, 22 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Jezeli masz zwykly tlok i zwykly cylinder nowy/po szlifie z bardzo dobra gladzia, kup pierscien o 1 szlif wiekszy i sam go sobie doszlifuj, zeby przerwa na nim byla mniejsza niz te z nominalnych. Chyba ze dorwiesz takiego do nominala/po szlifie ktory bedzie tycko za duzy. Przerwa zawsze musi byc, bo inaczej peknie, ale mozna ja delikatnie zmniejszyc dla wiekszej kompresji.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
walker69
Śpiący na Forum

Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 3650
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mazury Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 0:10, 24 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
mam już taki próg i rysy na cylku że cały czas kupuje pieścionki o jedn szlif większy żeby troche to zeszlifować ale w końcu chyba zrobie szlif
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|