 |
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Antonio
V.I.P

Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7883
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ok. Środy Wlkp Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 1:14, 24 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
xD Ale wiesz ze robisz jeszcze gorzej? Nie zdziw sie jezeli pierscien ci uszkodzi nawet wal korbowy, bo nie wiem czy wiesz, ale z cylindra robisz zamiast | | to robisz ( ) i srodkowej jak i skrajnej pozycji moga sie za bardzo rozszerzac zwerzac co spowoduje zmeczenie materialu lub poprostu odchylenie w kerunku kanalu (ktoregokolwiek) a jak juz ci zerwie pierscien na kanale to masz do wymiany tlok, cyl do szlifu (czasem nie jednego) i bywa tez ze korbowod sie skrzywi lub luzy sie zrobia.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
walker69
Śpiący na Forum

Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 3650
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mazury Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 22:54, 24 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
eeeee sram na to szlify mam gratis a tłok to nie majątek
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Antonio
V.I.P

Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7883
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ok. Środy Wlkp Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 22:58, 24 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
zalatw mi szlify 2 cylkow xD
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
walker69
Śpiący na Forum

Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 3650
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mazury Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 23:08, 24 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
człowieku ja sam najpierw musze z kumplem piwo wypić a potem czekać z tydzień na szlif w simku jeszcze mam nominał ale w innych motorkach nie raz tak szlifowałem ale co tam ważne że darmo
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Antonio
V.I.P

Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7883
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ok. Środy Wlkp Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 0:16, 25 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
walker69 napisał: | człowieku | Nie obrazaj mnie :P Joke xDDD
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bolo-64
Bywalec

Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 15:33, 19 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Od wprowadzenia tłoków jednopierścieniowych do simsonów i założenia tego tematu minęło juz troszke czasu, więc pewnie juz je dobrze przetestowaliście.
Jak jest z żywotnością cylindra na tłoku jedno a dwupierścieniowym? (sorki za OT)
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kojot
Stały bywalec

Dołączył: 02 Lip 2008
Posty: 1382
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Zebrzydowice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 22:58, 21 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
ja miałem tłok jednopierscieniowy MZA, wniosek?... ma Hu*a kompresji a jedyne co dobre to to ze sie kręci na wysokie obroty... nic więcej
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bolo-64
Bywalec

Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 11:24, 26 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
A przy jakim cylindrze go miałeś?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
berecik
Śpiący na Forum

Dołączył: 15 Cze 2006
Posty: 3643
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Okolice Poznania Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 16:12, 26 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Przy twoim TT tłok 1 pierścieniowy będzie idealny.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bolo-64
Bywalec

Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 21:29, 26 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Właśnie chodzi oto, że moj 60/4 TT idzie na emeryture. Teraz remont i
70/5/3 membran i chciałbym na tym troszke dłuzej pojeździć, dlatego pytam o ten tłok.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mateusz529
Nowicjusz

Dołączył: 22 Gru 2007
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zakliczyn Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 17:52, 10 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Sranie w banie... Mam 60/4 z tłokiem dwupierścieniowym MZA ale założony tylko na jednym - górnym. Cylinder był odrazu po szlifie, czyli nówka:P
Zrobiłem już 950km. Spostrzeżenia?? Zrobił bym tak nawet w serii 50ccm. Na wolnych ciągnie jak traktor, żadne sranie w banie o spadku kompesji, mam zaj*bistą kompresję, miodnio się wkręca w obroty, cichsza praca, mniejsze tarcie, mniejsze zużycie cylindra... No same plusy, nie ma minusów!!
No może poza jednym - jeden pierścień się szybciej zużywa i trzeba go częściej zmieniać, poza tym nic złego nie widzę w stosowaniu takiego czegoś w cylindrach:)
P.S Tylko nie dziwić się, jak po założeniu jednego pierścienia do cylindra wyjechanego, z progiem i rysami, że spadnie komprecha :P Cyl ma być nowy / po szlifie / w BDB stanie
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciek-s51
Nowicjusz

Dołączył: 29 Lis 2009
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 16:12, 01 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
dwie strony wczesniej ktos mówił ze nie może być silnik bez pierscieni.!? chyba nikt z was nie widzial silnika modelarskiego które w wiekszosci nie maja pierscieni i są spasowane na 10 micronów (mniej niz grubość durexa :P) i osiągaja np. 2km z 3,5 cmm 3 i obroty rzedu 40 000 obr/min
Warn za odkop i jako nowy użytkownik brak znajomości regulaminu.
Kaziu
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|