 |
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mateuszek18183sr50
Bywalec

Dołączył: 27 Mar 2011
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siepraw Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 19:50, 14 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
ładnie Się odezwał,szkoda że nie chciał dłużej gadać ; )
Brzmialo to tak jakby brakło iskry i z pewnością tak było.
jak wykręcisz świece to iskra jest w ogóle?słaba,mocna jak to wygląda?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Stefan
Simson Fan

Dołączył: 29 Gru 2010
Posty: 995
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: 23 km od Nowego Sącza Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:53, 14 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Iskra jest ale taka dziwna. Raz jest a raz jej nie ma. Do tego słaba. Zapłon mam ustawiony na " znak , znak".
A czy przerywacz może dawać takie jaja?
Kilka zdjęć jak wygląda świeca:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mateuszek18183sr50
Bywalec

Dołączył: 27 Mar 2011
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siepraw Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:38, 14 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
To stawiam prawie bankowo na platynki,mogą robić różne jaja ...
Sam miałem taki przypadek że silnik chodził jak chchiał a platynki były nowe okazało się że były nowe i felerne był słabo zanitowany styk w młoteczku i chwiał się.
Silnik chodził jak szalony przerywał strzelał w rure,momentami chodził normalnie potem całkiem gasł.
U ciebie też obstawiał bym cos z platynkami,zdemontuj iskrownik i dokładnei się im tam przyjrzyj,najlepiej umyj wszystko potem benzyna ekstrakcyjna.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Stefan
Simson Fan

Dołączył: 29 Gru 2010
Posty: 995
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: 23 km od Nowego Sącza Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 15:30, 16 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Panowie wkurzyłem się wczoraj. Postanowiłem, że naprawię ten cylinder a jak się zepsuje to nie będę po nim płakał. Stoczyłem mu górną krawędź tulei o ok 1.5mm.
Złożyłem go. Nie chciał odpalić. Wziąłem rozkręciłem przerywacz. Przeczyściłem mu styki papierem ściernym i dodatkowo potraktowałem go rozpuszczalnikiem. Włożyłem do zapłonu. Poprawiłem mu styki do kondensatora oraz do cewki wysokiego napięcia. Po tych zabiegach odpalił.
Filmy przedstawiają pracę silnika.
http://www.youtube.com/watch?v=HrkJ1FIHI08
http://www.youtube.com/watch?v=AguwxLRCMnk
http://www.youtube.com/watch?v=52PJlm29prU
EDIT 1
Sprawa z cylindrem załatwiona.
Sprawdziłem na starym cylindrze ile wychodzi tuleja ponad cylinder( wystawała minimalnie). Na tą samą wysokość zeszlifowałem cylinder. To samo zrobiłem z głowicą.
Panowie efekt był powalający.
Simson odpalił i pracował w miarę równo.
Sprawdzałem jak się będzie zachowywał na krótkiej świecy. Odpala bez problemu jednak słabo wkręca się na obroty.
Więc na świecę NGK założyłem tyle podkładek by miała taką długość jak krótka.
I SIMSON CHODZI JAK MARZENIE.
Z tego wynika, że jednak położenie tłoka względem górnej krawędzi tulei ma znaczenie. W tym przypadku cały czas chodziło o zapłon.
Dodam, że zapłon jest ustawiony na "znak-znak".
Aby to sprawdzić możecie oglądnąć filmy zawarte w temacie z moim Simsonem.
Ostatnio zmieniony przez Stefan dnia Pon 17:48, 20 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|