|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Benzine
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 16 Sty 2010
Posty: 1613
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SRC Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 19:56, 29 Wrz 2011 Temat postu: Trze magneto |
|
|
Siemacie!
Mam problem z moim simsonakiem 6v platyniarz. Wymieniłem cewkę zapłonową i cewkę świetlną i magneto strasznie trze mi o nie ;/
Nie wiem co mogę zrobić wy to wyeliminować. Pomóżcie mi
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pustack
V.I.P
Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grybów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 20:10, 29 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Zeszlifuj cewki.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
matekk91
Stały bywalec
Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: RJS Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 21:13, 29 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
A proste masz magneto? Mnie tarło bo miałem trochę skrzywione...wyprostowałem i nic nie uwiera
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kondzio9108
Nowicjusz
Dołączył: 02 Wrz 2011
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 21:22, 29 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Sprawdz czy nie masz luzu na nitach w magnecie
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Benzine
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 16 Sty 2010
Posty: 1613
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SRC Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 21:49, 29 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Przedtem było dobrze... Tylko jak wymieniłem na nowe. Można zeszlifować cewki?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mikixo
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 2188
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 22:28, 29 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Tak można,ale tylko tyle aby magneto miało swobodne okręcanie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Benzine
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 16 Sty 2010
Posty: 1613
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SRC Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 22:34, 29 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
A czym to mogę zrobić? Jakim papierem?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawel332
Bywalec
Dołączył: 23 Maj 2010
Posty: 254
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jelenia góra Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 11:05, 30 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Mi stare nie tarły po zakupie nowych tarłu .Do zeszlifowanie użyłem szlifierki bo ręcznie to nie dał bym rady,zrób to mechanicznie bo sie zajedziesz papierem a nic nie osiągniesz.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MrKrzysiek95
Stały bywalec
Dołączył: 01 Cze 2010
Posty: 1076
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lhr Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 16:25, 30 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Nic nie szlifuj!
Musisz ustawić stator żeby o magneto nie tarł i tyle :P poprzestawiaj go góra dół i troszkę na boki bo powinien mieć luz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Benzine
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 16 Sty 2010
Posty: 1613
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SRC Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 17:22, 30 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Jaki stator?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawel332
Bywalec
Dołączył: 23 Maj 2010
Posty: 254
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jelenia góra Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 17:37, 30 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Benzine_motor napisał: | Jaki stator? |
podstawe iskrownika
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Benzine
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 16 Sty 2010
Posty: 1613
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SRC Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 18:23, 30 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Ale u mnie się chyba tego nie reguluje. Tam trzymają takie ząbki...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MrKrzysiek95
Stały bywalec
Dołączył: 01 Cze 2010
Posty: 1076
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lhr Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 19:45, 30 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Ale zapłon możesz ustawiać chyba?
Jak przyśpieszasz lub opóźniasz zapłon to on powinien mieć też ruch góra dół lewo prawo :P
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pustack
V.I.P
Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grybów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 19:55, 30 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Lepiej nic nie kręć bo rozregulujesz zapłon i tyle będzie.
Poprzednikom chodziło o to że iskrownik nie jest ustawiony symetrycznie po obu stronach wału. Ale to raczej odpada...
Mi się wydaje, że możesz zeszlifować. Nie dużo bo na pewno dużo nie trze.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|