 |
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fruler
Nowicjusz

Dołączył: 03 Lut 2015
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 20:55, 16 Wrz 2016 Temat postu: Urwana szpilka |
|
|
Chciałem dokręcić głowice i przekręciłem ;/ urwała się szpilka tak ok 3cm. Co mam teraz zrobić ?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Przemek.1997
Bywalec

Dołączył: 09 Sie 2015
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Polska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 21:16, 16 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Spróbuj ją wykręcić/ wywiercić, być może będzie trzeba przegwintować na M8, zależy czy uszkodzisz gwint czy nie.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fruler
Nowicjusz

Dołączył: 03 Lut 2015
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 21:18, 16 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Nigdy tego nie robiłem i raczej sam bym nie potrafił tego zrobić.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Przemek.1997
Bywalec

Dołączył: 09 Sie 2015
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Polska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 21:53, 16 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Przecież nikt nie kazuje Ci robić to samemu.Pytałeś jak to naprawić więc mówię. Nie wiem jak to dokładnie wygląda w Twoim przypadku ale jak się da to troszkę rozwiercić i spróbować wykręcić, wtedy gwint będzie cały. Jak nie to rozwiercić i zagwintować na śrubę M8 oraz kupić szpilkę bo są takie dostępne na rynku.Innym rozwiązaniem jest wymiana całego krateru. Albo to albo to.
Ostatnio zmieniony przez Przemek.1997 dnia Pią 21:57, 16 Wrz 2016, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fruler
Nowicjusz

Dołączył: 03 Lut 2015
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 23:35, 16 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
a kontra z dwóch nakrętek ?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Nico_Grant
Bywalec

Dołączył: 11 Lip 2014
Posty: 327
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 8:28, 17 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Czy szpilka wystaje w ogóle z karteru? Czy urwała się tak że jest w nim cała schowana?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fruler
Nowicjusz

Dołączył: 03 Lut 2015
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 10:43, 17 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Szpilka urwala sie tylko ok 3cm od gory..
Czyli wystaje bardzo duzo.
Ostatnio zmieniony przez Fruler dnia Sob 10:50, 17 Wrz 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Przemek.1997
Bywalec

Dołączył: 09 Sie 2015
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Polska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 11:36, 17 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
No to spróbuj skontrować nakrętki dość mocno i próbować wykręcić. Możesz sobie pomóc ciągnąć jeszcze kleszczami czy kombinerkami.
Ostatnio zmieniony przez Przemek.1997 dnia Sob 11:41, 17 Wrz 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fruler
Nowicjusz

Dołączył: 03 Lut 2015
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 16:26, 17 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Tak to wygląda
[link widoczny dla zalogowanych]
A mogę tą szpilkę nie wykręcając silnika odkręcić?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Przemek.1997
Bywalec

Dołączył: 09 Sie 2015
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Polska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 17:14, 17 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Tak, możesz. Zdejmij cylinder i gaźnik, zabezpiecz przed uszkodzeniem tłoka lub go zdejmij, zasłoń czymś żeby nie nasypało Ci się śmieci czy opiłków do silnika, zrób kontrę z nakrętek i spróbuj wykręcić.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fruler
Nowicjusz

Dołączył: 03 Lut 2015
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 18:17, 17 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Ok. Dzięki. Dlatego urwałem ,bo chciałem dokręcić, bo między glowicą a cylindrem mimo że była ta uszczkelka to była przerwa / nie było szczelne a potem jak urwałem już to ogarnąłem ,że głowica dochodziła w sensie stawiała opór. Nie leżała gładko że tak powiem. Na przyszłość mogę dać grubszą albo więcej tych uszczelek? xd tak żeby to uszczelnić.
Ostatnio zmieniony przez Fruler dnia Sob 18:21, 17 Wrz 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Przemek.1997
Bywalec

Dołączył: 09 Sie 2015
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Polska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 22:20, 17 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Nie wiem czy kupisz grubszą, a kilku nie dawaj bo nie wiem czy uszczelnią. Jak głowica jest krzywa to weź oddaj ją do planowania, ewentualnie kup nową. Z ciekawości powiem że głowicę mogłeś sam pokrzywić nierównomiernie ją dokręcając. Chociaż przypomniałem sobie że u mnie siada dobrze że przerwy nie ma a u kuzyna jest przerwa na jakieś 5mm. Spowodowane jest to tym że na głowicy jest zrobiony taki garb. Być może u Ciebie tak właśnie jest. Jak kompresja nie ucieka to jest dobrze. Jedna uszczelka to max. Oryginalnie uszczelki nie były wcale montowane.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Nico_Grant
Bywalec

Dołączył: 11 Lip 2014
Posty: 327
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 22:58, 17 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Jak nakrętka+ kontra nie pomogą, to wkręć jedna nakrętkę i przyspawaj ją do szpilki.
Ja miałem identyczny przypadek, wkręciłem nakrętkę na szpilkę i przylutowałem mosiądzem (lutowanie twarde- palnik gazowo-tlenowy).
Jeśli to byłby problem, to spiłuj pilnikiem koniec szpilki tak, by na wysokości ok. 5mm nie była w przekroju okrągła, tylko miała z obydwu przeciwległych stron płaskie, równoległe powierzchnie, wtedy spróbuj złapać ją ciasno dopasowanym kluczem i odkręcić.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Przemek.1997
Bywalec

Dołączył: 09 Sie 2015
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Polska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 8:18, 18 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Jeśli będziesz tak chciał zrobić jak pisze kolega zasłoń dobrze dziurę żeby nie nasypało Ci opiłków do silnika.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fruler
Nowicjusz

Dołączył: 03 Lut 2015
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 18:39, 21 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Wykręciłem i wkręciłem nową UDAŁO SIĘ. Problem był w tym ,że kocówka rury była zawalona że ledwo co spaliny wychodziły. Teraz leci zarąbiście. Po prostej 70 km/h przy dobrych wiatrach 80
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|