 |
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rasiak90
Nowicjusz

Dołączył: 18 Sty 2010
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 19:43, 18 Sty 2010 Temat postu: USZCZELNIACZ na wałku zdawczym.. |
|
|
Witam. Mam mały problem i potrzebuje waszej pomocy forumowicze.
Powiedzcie na co najlepiej jest wkleić uszczelniacz do tej metalowej płytki na wałku zdawczym, pod zębatką zdawczą.. POMOCY
Z góry dzięki.
Po co ten rozmiar i pogrubienie?
marcias
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Syzyf
Śpiący na Forum

Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3767
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:00, 18 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Mnie się wydaje, że jego się tam tylko wciska - bez żadnego kleju.
W tej części silnika jest ciśnienie równe atmosferycznemu, więc nic go nie wypycha ani nie wciąga.
Ostatnio zmieniony przez Syzyf dnia Pon 21:01, 18 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marcin1gy1
Nowicjusz

Dołączył: 17 Sty 2010
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:12, 18 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
możesz troche przyciąć sprężynke która jest w uszczelniaczu max. 1cm. lepiej uszczelni
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek1212
PREZES

Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10221
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła
|
Wysłany: Pon 22:21, 18 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Nie ma sensu ani go wklejać ani tym bardziej obcinać sprężyny.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mastah
Nowicjusz

Dołączył: 31 Sie 2009
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 14:03, 01 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Tomek dobrze napisał głupotą jest obcinanie sprężyny lub wklejanie uszczelniacza go po prostu trzeba wcisnąć i dobrze się trzyma
Pozdro
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marcin1gy1
Nowicjusz

Dołączył: 17 Sty 2010
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 18:49, 01 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
spręzynkę która jest w wewnątrz w uszczelniaczu skraca sie ją ok 1cm po to aby lepiej zacisnęła np.wałek zdawczy bo jak sie rozgrzeje to lepiej zaciska zimering i olej nie kapie JAK NIE TESTOWALIŚCIE TO SIE NIE WTRĄCAĆ
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sebof11
Bywalec

Dołączył: 01 Cze 2008
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Górki Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 12:17, 02 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Tego simeringa się nie wkleja wystarczy wepchnąć a jeżeli się słabo trzyma to proponuje kupic nową blaszkę z simeringiem od kniazia koszt 15zł.Sam kupiłem i wszystko jest teraz ok.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek1212
PREZES

Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10221
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła
|
Wysłany: Czw 23:14, 04 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Marcin1gy1 napisał: | spręzynkę która jest w wewnątrz w uszczelniaczu skraca sie ją ok 1cm po to aby lepiej zacisnęła np.wałek zdawczy bo jak sie rozgrzeje to lepiej zaciska zimering i olej nie kapie JAK NIE TESTOWALIŚCIE TO SIE NIE WTRĄCAĆ |
Ten sposób jest dobry jeżeli chcemy prowizorycznie naprawić stary uszczelniacz. W przypadku nowego uszczelniacza nie ma najmniejszego sensu tak kombinować.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|