|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1821
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 20:23, 17 Mar 2012 Temat postu: Wolne obroty |
|
|
Witam wszystkich szczesliwych posiadaczy simsona;)
Mam problem z simkiem.
Mam gaznik z ifa 16M3. Mam przykrecony w nim ten zaworek od stanu paliwa, dysza glowna, i jeszcze jedna dysza jest wkrecona, ale na nia przykrecona jest taka srubka. No i simson nie trzyma wolnych obrotow, gdy dodam troszke gazu to gasnie, a jak dodam wiecej gazu to szybko sie kreci, a czasem przed jazda trzeba go rozgrzac. No i wpadlem na pomysl ze to moze byc wina tego ze na tej dyszy jest na srubka przykrecona. Co wy o tym sadzicie? Czy to wina tej srubki, czy ta srubka musi tam byc?
Dodam ze probowalem tam ta srubka regulujaca gaznika regulowac ale to nie przynioslo efektow. Na kazdym ustawieniu to samo.
Gaznik 16M3 Ifa.
Prosze o pomoc.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
matekk91
Stały bywalec
Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: RJS Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 13:26, 18 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Jakbyś dał jakieś foto to by było fajnie.
Po drugie jak już to jest gaźnik 16n3.
Po trzecie nie mam dobrych doświadczeń z tym gaźnikiem. Póki go posiadałem też miałem problemy z wolnymi.
Ostatnio zmieniony przez matekk91 dnia Nie 13:26, 18 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Antonio
V.I.P
Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7883
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ok. Środy Wlkp Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 17:21, 18 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Bez tej srubki nie poplynie paliwo przy zamknietej przepustnicy. Z tego co piszesz, masz za duzo powietrza w mieszance. Latwo to sprawdzic. Zdejmij gume filtra, odpal. Jak bedzie gorzej, znaczy ze mialem racje. Wtedy przytkaj wlot powietrza dwoma palcami, jezeli bedzie lepiej, to juz bedzie wiadomo. Wtedy nalezy przeczyscic dysze, sprawdzic poziom paliwa, ewentualnie podniesc iglice.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1821
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 20:21, 18 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Antonio dzisiaj probowalem te srubke odkrecic i tak nijak chodzil, tzn. pojawil sie problem z odpalaniem ruszaniem. Mozliwe ze dostaje za duzo paliwa bo na ssaniu chodzi na wolnych. Dysze sprawdzone, poziom wedle wskazan, i iglica na drugim od dolu. A ta srubka od regulacji co jest na sprezynce krece i nie odczuwam zadnych zmain. A ta srubka przy cylindrze jest od ustawiania mieszanki paliwowo-powietrznej?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Antonio
V.I.P
Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7883
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ok. Środy Wlkp Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 21:26, 18 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Tak. Ta sruba ze sprezyna ustawiasz to samo, co mozesz ustawic linka gazu, wiec to ustawiasz dopiero na koncu. Mulenie i zalewanie nalezy skorygowac srubka skladu mieszanki. Wkrec do oporu, wykrec 2,5 obrotu, odpal.
Jezeli muli po dodatniu gazu, a na obroty max wchodzi po paru sekundach - wkrec. Jezeli dodales gazu, a on nie chce wejsc na obroty - wykrec. Musisz znalezc zloty srodek.
Ostatnio zmieniony przez Antonio dnia Nie 21:26, 18 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1821
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 22:49, 18 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Srubka skladu mieszanki to ta pod zaslepka tak?
I jak zdjac te zaslepke?
Bo jest rowno z powierzchnia gaznika. Myslalem o nawiercie tego.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Antonio
V.I.P
Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7883
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ok. Środy Wlkp Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 2:56, 19 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Wbij cienki plaski srubokret i wyciagnij. Ewentualnie rozgrzej zapalniczka zagiety drucik (np spinacz do papieru), wtop, poczekaj az zastygnie i wyciagnij.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1821
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 19:38, 20 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
To teraz tak na czysto. Ktora srubka regulowac obroty? Bo mnostwo tematow o tym, ale z zadnego nic nie wynika.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Stefan
Simson Fan
Dołączył: 29 Gru 2010
Posty: 995
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: 23 km od Nowego Sącza Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:22, 20 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Ustawienie gaźnika regulujesz dwoma śrubkami. One są nieodzowne. Chyba że masz taki gaźnik w którym już na stałe jest ustawiony poziom przepustnicy.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|