 |
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
blumen
Bywalec

Dołączył: 01 Maj 2011
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 18:30, 11 Lip 2012 Temat postu: wyciek oleju z silnika |
|
|
Wciąż mam problem z wyciekiem oleju z silnika. Z tego co mi się wydaje olej wycieka mi z pomiędzy ośki od startera a tulei na której jest dźwigienka od zmiany biegów.
Możliwe to? na 90% nie jest to przeciek przez simmering ten co jest w deklu . Jak się to uszczelnia? Poniżej wrzuciłem zgrubne foto
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
toncio20
Simson Fan

Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 836
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BYCINA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 18:47, 11 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
pozdejmuj to i to na bank simering.jest on w karterze.jak zdejmiesz i jedno i drugie to go zobaczysz.wydlubaj i ostroznie wstaw nowy.uzupelnij olej.i ogien na tloki:) za simeringiem jest od razu olej wiec to musi byc on.chyba ze cos masz w pokrywie uszkodzone ale ja tego nie wiem
Ostatnio zmieniony przez toncio20 dnia Śro 18:52, 11 Lip 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
blumen
Bywalec

Dołączył: 01 Maj 2011
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 18:51, 11 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
wyczyściłem wszystko pięknie i jestem pewien, że wyciek jest z pomiędzy dźwigni startera a dźwigni zmiany biegów.
Tobie chyba chodziło o simmering w deklu (a nie w kraterze), no ale on jest sprawny (z niego nie cieknie). Gdzie w takim razie szukać nieszczelności?
Czy przypadkiem nie powinienem wymienić simmera który jest w kraterze (tego, który się zobaczy dopiero po zdjęciu startera i mechanizmu zmiany biegów (ze sprężynami itp.) a do tego z kolei trzeba kosz sprzęgłowy wyciągać. Czy coś pomieszałem?
mógłby ktoś zaznaczyć na schemacie silnika co mam nie tak...?
Ostatnio zmieniony przez blumen dnia Śro 19:26, 11 Lip 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
toncio20
Simson Fan

Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 836
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BYCINA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 19:32, 11 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
ale ta oska wchodzi wlasnie w simering co jest w deklu i z tamtat wycieka wiec to musi byc on.z twoich obrazkow wynika ze to z niego cieknie.to ze jest wlozony to nie znaczy ze dobry.pozdejmuj wymien i tyle
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
blumen
Bywalec

Dołączył: 01 Maj 2011
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:35, 11 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
przy tym simmerze jest sucho (w szparze pomiędzy deklem a dźwignią zmiany biegów). Całkowicie i idealnie sucho. kapie z końca tulei. 100%.
A ten simmering (w deklu) tak swoją drogą jest nowiusieńki. To na pewno nie on.
W jaki sposób uszczelniona jest szpara pomiędzy ośką startera a rurką zmiany biegów?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
toncio20
Simson Fan

Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 836
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BYCINA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:44, 11 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
jak to mozliwe.to masz jakas usterke tego walka.ja juz zdebialem.moze ktos inny sie wypowie i pomoze koledze?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec

Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1821
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 21:41, 11 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
na ośce startera powinien być gumowy oring. Musisz zdjąć te tulejke od biegów która zakłada się na wałek startera, pod nią jest ten oring.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
toncio20
Simson Fan

Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 836
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BYCINA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 21:49, 11 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
faktiko.stachu ma racje a ja na to nie wpadlem.stachu to jest As:)
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec

Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1821
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 22:29, 11 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
to akurat nie było trudne:P
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
blumen
Bywalec

Dołączył: 01 Maj 2011
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 7:35, 12 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
stasiu007 napisał: | na ośce startera powinien być gumowy oring. Musisz zdjąć te tulejke od biegów która zakłada się na wałek startera, pod nią jest ten oring. |
do tego trzeba zdejmować sprzęgło prawda?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec

Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1821
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 8:25, 12 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
nie trzeba. Zdejmujesz kape, ściągasz ten mechanizm biegów, odkręcasz nakrętke m6, i śrube m6, uważaj bo sprężyna startera może Ci wywalić, i starter Ci wyjdzie z takim trybikiem, tylko pamiętaj jak rozkładasz żebyś wiedział jak później złożyć, bo to jest tam dosyć dużo tego wszystkiego.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Simson RM
Bardziej niż stały bywalec

Dołączył: 19 Paź 2009
Posty: 1989
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Iwiny Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 10:47, 12 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Oj nie strasz go ;D Lehrvideo jest jeszcze. Tak jak mówi przedmówca, musisz wymienić oring na wałku startera. Najlepiej później jak założysz już oring to nałożyć na jego obwód kapkę smaru aby na sucho tam nie pracował ; )
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec

Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1821
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 13:04, 12 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
przecież trzeba zrobić tak jak mówiłem. Mechanizm biegów czyli ta błaszka i wycierak.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
blumen
Bywalec

Dołączył: 01 Maj 2011
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 13:22, 12 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Simson RM napisał: | Oj nie strasz go ;D Lehrvideo jest jeszcze. Tak jak mówi przedmówca, musisz wymienić oring na wałku startera. Najlepiej później jak założysz już oring to nałożyć na jego obwód kapkę smaru aby na sucho tam nie pracował ; ) |
kto nie smaruje ten nie jedzie
Dzięki za pomoc, wieczorem się popieszczę z tym maleństwem Można zamknąć temat.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|