 |
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
domcio
Nowicjusz

Dołączył: 01 Sty 2008
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 7:33, 12 Maj 2009 Temat postu: Wymiana cylindra i tłoka |
|
|
Witam
Chcę wymienić w simsonie sr50 cylinder wraz z tłokiem i łożyskiem igiełkowym.Czy da się to wszystko zrobić bez wyciagania silnika z simka?
Moze ktoś robił już to w ten sposób i podzieli sie uwagami.Nie mam za bardzo teraz czasu więc chciałbym to zrobić jak najmniejszym nakładem sił.
pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
baziol
Nowicjusz

Dołączył: 01 Kwi 2008
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kamiennik/k Drezdenka Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 8:01, 12 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
nie no do tego to nie musisz wyciagac silnika ale mozesz... poprostu sciagasz i git ;P tylko igielke na sforzniu tloka czy korbowodu (na dole)??
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kaziu
V.I.P

Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 3110
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zgierz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 14:24, 12 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
W Sr50 powiadasz...będziesz miał kosmicznie ciężko wsunąć tłok w cylinder[pierścionki], wyjmij sobie silnik i zrób to jak należy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lycha_15
Bardziej niż stały bywalec

Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 2442
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łaziska City Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 14:30, 12 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Można pościągać podnóżki i opuścić silnik na dół ja tak robiłem dojście wg mnie jest dużo lepsze.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Vellar
Bywalec

Dołączył: 18 Mar 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olkusz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 16:06, 12 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
lycha_15 napisał: | Można pościągać podnóżki i opuścić silnik na dół ja tak robiłem dojście wg mnie jest dużo lepsze.  |
+ 2 śruby
+ łańcuch
= silnik na wierzchu
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
domcio
Nowicjusz

Dołączył: 01 Sty 2008
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 16:48, 12 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Dziękuje bardzo za wszystkie porady.Nie zakładając dodatkowego wątka chciałbym jeszcze zapytać:
1- w jaki sposób rozpoznać po pracy silnika że coś się dzieje z łożyskem igiełkowym tym na swożniu tłoka i tym na wale.
2- czy cylinder 60ccm Almotu z tłokiem MZA to dobry wybór? czy może jest coś lepszego w niewygórowanej cenie.Kłade nacisk na to by zrobić na tym jak najdłuższe przebiegi.Moze macie jakieś swoje sprawdzone zestawy i byście mogli coś polecić.
z góry dziekuję za wszelkie porady
pozdrawiam
pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Romek
PREZES

Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 9065
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 17:28, 12 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
ad.1 - Jeśli łożysko się rozlatuje, słychać świst i gwizd - taki, że od razu wiesz, że lepiej nie jeździć.
ad.2 Polecany zestaw? tradycyjny cylinder 50cm3 i wszystko nominalne.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
House
Z Simsonem na ty

Dołączył: 27 Cze 2008
Posty: 3488
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ok. Cieszyna Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 18:50, 12 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
najdluzej to pojezdzisz na 50 ccm mozesz przerobic na 4 pluki zeby jeszcze troche mocy przybylo
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|