|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mint
Nowicjusz
Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 12:49, 01 Kwi 2009 Temat postu: Wymiana łożysk karterów, simeringów, tłoka i cylindra ;( |
|
|
Witam wszystkich. Mój problem polega na tym że pewnego dnia zdemontowałem stary silnik na części (silnik na chodzie lecz wyskakiwały w nim biegi i miały luzy w gniazdach łożyskowych). Kupiłem nowe łożyska i zemeringi wklepałem do nowych karterów złożyłem wszystko zgodnie z filmem: lehrvideo
i sklepałem kartery. Miałem spawany automat zmiany biegów więc dokupiłem nowy wszystko założyłem i uszczelniłem, zakładając juz miskę olejową. Ustawiłem zapłon i pokrywe od magneta zakręciłem. Założyłem nowy tłok i podkładki dystansowe od tłoka (tłok niemiecki) w komplecie z tłokiem dostałem 2 pierścienie "40,97" i naoliwiłem cylinder i zakładałem (straszcie ciężko w zamki wpadały pierścienie "wszystko na ścisk", aż w końcu założyłem kopnełem i strasznie ciężko pracował tłok w cylindrze. Potem założyłem silnik do ramy i podłożyłem instalacje, chciałem go odpalic (za 1 razem ciężko) potem jakoś odpalił, ale tak nim strzelalo, chuczało, i gwizdało. Biegi w ogóle nie wchodzą (tylko 1) wchodzi i to nie ma siły jechac gdy chce na 2 to coś blokuje nie chce po prostu. Ciężko
Nie wiem co dalej zrobi jaki popełniłem błąd i dlaczego tak głośno chodzi i jakoś dziwnie zaznaczam. sprzęgło chodzi problem jest z biegami(próbowałem je regulowa i na sucho ładnie wchodzą) ale głosna praca, dzwonienie , piski i inne hałasy. Pomocy... co mam zrobic???
Ostatnio zmieniony przez mint dnia Czw 20:55, 02 Kwi 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kUBA.pl
Stały bywalec
Dołączył: 21 Sie 2006
Posty: 1323
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Komarów
|
Wysłany: Śro 13:51, 01 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
a jaki masz cylinder? 50? który szlif? po włożeniu samych pierścieni do cylindra powinna być mała szczelina pomiedzy końcami pierścienia... i nie radze ci go odpalać bo szkoda cylindra...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mint
Nowicjusz
Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 14:18, 01 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
cylinder 60 ALMOT
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Antonio
V.I.P
Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7883
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ok. Środy Wlkp Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 14:38, 01 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Sam tlok chodzi luzno? Cylinder w reku, puszcasz tlok od gory to przeleci?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcias
KIEROWNIK
Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 4652
Przeczytał: 3 tematy
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Palędzie/ k. Poznania
|
Wysłany: Śro 18:50, 01 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Przy nowych pierścieniach trzeba zrobić odpowiedni luz na zamku pierścieniowym.
Co do biegów, to po prostu je wyreguluj.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek1212
PREZES
Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10221
Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła
|
Wysłany: Czw 0:32, 02 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Jeżeli ma dobrze dobrane pierścienie, tłok i odpowiednie pasowanie tłok-cylinder to nic nie trzeba przerabiać, jednak wydaje mi się, że ty masz coś źle dobrane.
I powiedz mi co to jest ??
Ostatnio zmieniony przez Tomek1212 dnia Czw 2:53, 02 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcias
KIEROWNIK
Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 4652
Przeczytał: 3 tematy
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Palędzie/ k. Poznania
|
Wysłany: Czw 17:58, 02 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Jak kupisz zestaw tłok + pierścienie, to pierścienie nie mają odpowiedniego luzu, zazwyczaj jest na styk, albo baaardzo mały i trzeba trochę się pobawić szczelinomierzem oraz pilniczkiem
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mint
Nowicjusz
Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 20:54, 02 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
i pytanie czy dobrze złożyłem cały mechanizm. Np miałem już tak od początku że baranek bardzo łatwo wychodzi z wałka głównego. Czy to normalne??
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|