 |
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Simer123
Nowicjusz

Dołączył: 22 Lip 2008
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zachodniopomorskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 11:34, 30 Maj 2009 Temat postu: Zakładanie kosza sprzęgłowego |
|
|
Witam.
Kończę robić remont w moim simsonie, ale przy zakładaniu sprzęgła napotkał mnie pewne problemy, w związku z którymi mam kilka pytań.
Po pierewsze: czy to normalne że sprzęgło tak ciężko wchodzi na ten wieloklin na wałku sprzęgłowym? U mnie żeby to założyć do końca, trzeba użyć dużej siły i młoka.
Po drugie: jeśli już uda się założyć to po przykręceniu wszystkiego i przeciśnięciu dźwigni sprzęgła, nie rozłącza się ono, dźwignia tak jakby blokuje się w pewnym momencie a sprzęgło dalej przekazuje moc. Aha silnik jeszcze nie odpalany, nawet nie siedzi w ramie, po prostu chciałem wsyztsko sprawdzić zanim poskładam do kupy, ale wydaje mi się że coś jest nie tak.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kUBA.pl
Stały bywalec

Dołączył: 21 Sie 2006
Posty: 1323
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Komarów
|
Wysłany: Sob 12:47, 30 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
a zmieniałeś tarcze sprzęgłowe albo kosz? moze nie wsadziłes wszystkich podkładek bo tam ma być minimalny luz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Simer123
Nowicjusz

Dołączył: 22 Lip 2008
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zachodniopomorskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 12:49, 30 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Wszystko jest poskładane tak jak było przed remontem
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcias
KIEROWNIK

Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 4652
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Palędzie/ k. Poznania
|
Wysłany: Pon 19:18, 01 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Żeby włożyć sprzęgło na wieloklin, czasem trzeba obrócić kosz, a w tym momencie wałek ma stać w miejscu (żeby ząbki trafiły w rowki) wiesz o tym?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Simer123
Nowicjusz

Dołączył: 22 Lip 2008
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zachodniopomorskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 23:25, 01 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Oczywiście, ustawiłem wszystko tak żeby trafiło na rowki
Jeszcze jedno pytanie: w momencie przyciskania dźwigni sprzęgła, rozłączają się tylko tarcze, czy wkład sprzęgła również powinien się przesunąć na wieloklinie? Sory za głupie pytania ale nadal nie wiem co jest przyczyną tego nie rozłączania się sprzęgła
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szymekz1
Bywalec

Dołączył: 09 Sie 2007
Posty: 430
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Basznia Dolna \ Podkarpacie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 23:43, 01 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
No więc mam dla ciebie odpowiedź.
Tak sądze.
Miałem problem nad którym męczyłem sie bardzo długo.
Nie wiem dokładnie o co chodzi ale przyczyny moim zdaniem moga być 2.
Po pierwsze:
- Jak wchodzą tarcze sprzęgłowe w kosz? Powinny tak abyś jednym palcem poruszał tarczą w koszu. Inaczej sprzęgło będzie Ci ciągneło albo nie będzie go wcale.
- A jak ze sprzęgłem, zakladasz swoje stare czy jakieś inne?
Ja napotkałem taki problem że na ten klin (ten co jest na nim słoneczko a za nim tarczę, czyli cały środek co wchodzi do kosza) mianowicie ten klin był dłuższy. Nikt mi nie chciał wierzyć, a jednak był dłuższy o pare mm. Przez takie coś sprzęgła nie było wcale, wymieniłem go na taki jaki trzeba no i wszystko wróciło do normy.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|