|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Electronic Turbo
Nowicjusz
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:51, 12 Lip 2010 Temat postu: Zapłon - jak ustawić po wymianie simmeringa? |
|
|
Mam do wymiany simering na wale ten za magnetem, więc muszę zdemontować magneto i iskrownik.I mam pytanie czy jak zdemontuje zapłon to jak potem założę wszystko to regulacja na znakach wystarczy czy nie.Bo mi się zdaje ze przecież magneto nie ustawi się w tym samym miejscu na wale wiec będzie skomplikowana trochę regulacja. Dobrze mówię, czy nie mam racji pomóżcie (znaki wszystkie mam, na magnecie iskrowniku i karterze) prosze o szybka odp.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marian
Stały bywalec
Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 1122
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Harbutowice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 22:17, 12 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Magneto ustawi Ci się w tym samym miejscu, dzięki KLINOWI.
Znaki wystarczą.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bartus12345
Bywalec
Dołączył: 08 Maj 2009
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 22:32, 12 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Albo zaznacz sobie jak masz teraz ustawiony ten zapłon , a jak wymienisz simering to wstawisz zapłon na te zaznaczone znaki.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Electronic Turbo
Nowicjusz
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 10:22, 13 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
mi te kreski sie pokrywaja na magnecie i karterze a ta na iskrowniku jest bardziej w prawo przesunieta to wystarczy przesunąć iskrownik w lewo???
Ostatnio zmieniony przez Electronic Turbo dnia Wto 10:22, 13 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marian
Stały bywalec
Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 1122
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Harbutowice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 12:15, 13 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Ściąg magneto i zrób nowy znak na zapłonie i karterze i będzie Git.
Znaki na magnecie i karterze powinny pokazywać Ci kiedy magneto jest 1,4 przed GMP.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Electronic Turbo
Nowicjusz
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 13:33, 13 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
to czemu w ksiazce e.wernera pisze ze te znaki maja sie zgrywac (wszystkie 3)???
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marian
Stały bywalec
Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 1122
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Harbutowice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 16:15, 13 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Być może te znaki nie są oryginalne (bardzo prawdopodobne).. albo ktoś przestawiał zapłon.
Ostatnio zmieniony przez Marian dnia Wto 16:16, 13 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maniek1gy1
Bywalec
Dołączył: 22 Kwi 2010
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Chełm Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 17:46, 13 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
nic ci sie nie przestawi
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Janaszioom
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 1681
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Wielkopolskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 17:56, 13 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
u mnie też się nie pokrywają wybicie na zapłonie jest na dole i działa, kilka razy zapłon zdejmowałem i się i po ponownym założeniu wszystko było dobrze.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Antonio
V.I.P
Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7883
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ok. Środy Wlkp Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 19:45, 13 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Znaki maja sie zgrywac na stroboskopie. W zaplonie platynkowym nie trzeba uzywac stroboskopu do ustawiania zaplonu. Jezeli stator jest na znakach - to tak go zaloz, jezeli nie, a motor dobrze chodzi, oznacz sobie czyms wyraznym (rysa srubokretem, dobry marker, etc) polozenie statora wzgledem karterow. Magneto jest na wale na klinie, wiec inaczej go nie przykrecisz, zakladajac z klinem.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Electronic Turbo
Nowicjusz
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:31, 13 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
dzieki za odpowiedzi juz zrozumialem ten zaplon, do zamkniecia
Zamykam. Syzyf
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|