|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KubaM
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 24 Lip 2006
Posty: 1580
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krasnystaw
|
Wysłany: Nie 16:05, 03 Cze 2007 Temat postu: Zapłon sam się rozregulowywuje |
|
|
tak jak w temacie co może być tego przyczyna? czoraj rano wstawiałem zapłon wszystko ładnie podokręcałem itd. po przejechaniu ok. 20km zapłon znowu mam rozregulowany przynajmniej tak mi się wydaje żejest to zapłon ... może sprzęgło mi ciągnie? gaźnik mam nowy i tak nie ma co ustawiać, ponieważ jest jedna śruba regulacyjna (obroty) jak mowa o gaźniku to może jest źle ustawiony poziom paliwa w komorze pływakowej?
jak odpalam nie chce wchodzić na obroty ... manetka do oporu do siebie i słuchać mulenie... obroty powpli rosną aż jest ok i jak trzymam go na wysokich obrotach to jest dobrze ale jak spadnie mi z tych obrotów to sytuacja się powtarza może ma coś wspólnego z tym takie "strzały" z gaźnika? (nawet nie wiem skad:/) jade na 4 biegu 2/4 gazu i otwieram przepustnice na max (szybki ruch manetki) słychać "bum"(chwilowe zwolnienie predkości - szarpnięcie) i powoli wchodzi na obroty - przyśpiesza.
co jest? mam wiele żeczy niewyjerulowanych i nie wiem co to jest bo nie mam dużego doświadczenia. za co się wziąść najpierw?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kUBA.pl
Stały bywalec
Dołączył: 21 Sie 2006
Posty: 1323
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Komarów
|
Wysłany: Nie 17:05, 03 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Moze masz wydech zapchany albo to zapłón
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Romek
PREZES
Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 9065
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 17:46, 03 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
prawdopodobnie masz zbyt wczesny zapłon, gdy jest za duze wyprzedzenie to pojawiają sie wlasnie takie objawy.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KnightRider
PREZES
Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 3571
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 19:16, 03 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Po czym wnioskujesz ze zaplon Ci sie przestawia? Wez ustaw go odpal i przegazuj. Obserwuj czy zaplon sie do przodu nie obkreca.
Zacznij od ustawienia zaplonu, sprawdzenia wydechu, filtra powietrza. Ustaw iglice na srodek i sprawdz rozmiar dyszy glownej.
Ps. nie moze nic kichac, sprawdz czy nie masz iskry na platynkach gdy silnik chodzi.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KubaM
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 24 Lip 2006
Posty: 1580
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krasnystaw
|
Wysłany: Nie 19:46, 03 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
teraz go próbowałem odpalić i normalnie masakra nie ma siły jechać ... muli go całkiem jutro może coś popatrze (zaczynam go mieć powoli dość )
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
BARTI
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 13 Maj 2006
Posty: 2084
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Środa Wielkopolska
|
Wysłany: Nie 19:57, 03 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
jesli ci sie przestwia zaplon to znaczy ze magneto musi przycierac o cewki..albo masz magnesy luzne albo stator lata po karterach na tych "zabkach" co trzymaja ten stator...sprawdz...sproboj zmienic swiece i kondenstaor..sprawdz czy iskra zamiast na swiecy nei jest czasem na platynkach..aha..i przyczysc gaznik !!!
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KubaM
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 24 Lip 2006
Posty: 1580
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krasnystaw
|
Wysłany: Nie 20:00, 03 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
magnesów luźnych nie mam bo magneto jest nowe
zastanawiał bym się z tym starterem ponieważ czasami jak go kopne to płynnie mi schodzi bez żadnego efektu z lekkim oporem...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
BARTI
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 13 Maj 2006
Posty: 2084
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Środa Wielkopolska
|
Wysłany: Nie 20:01, 03 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
kuba..mi nie chodzilo o starter tylko o stator z cewkami
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KubaM
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 24 Lip 2006
Posty: 1580
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krasnystaw
|
Wysłany: Nie 20:13, 03 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Moj wcześniejszy post wyraża moją wiedze na ten temat
gaźnik jest nowy - na tym gaźniku jeździłem wiec powinien być ok chyb a że tez coś się zwaliło
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
BARTI
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 13 Maj 2006
Posty: 2084
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Środa Wielkopolska
|
Wysłany: Nie 20:15, 03 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
czyli po ustawieniu zaplonu jest wszystko ok tylko po paru kilometrach sie je*** tak?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KubaM
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 24 Lip 2006
Posty: 1580
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krasnystaw
|
Wysłany: Nie 20:29, 03 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
dokładnie
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
BARTI
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 13 Maj 2006
Posty: 2084
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Środa Wielkopolska
|
Wysłany: Nie 22:53, 03 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
nop to skoro masz nowe magneto to masz wyrabane zabki na karterze ktore trzymaja ten stator i one sa po to zeby ten stator nie latal..sprawdz czy ten stator nei ma luzow po odkreceniu tych motylkow..albo mzoe poprpostu za slabo te motylki przykrecasz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KnightRider
PREZES
Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 3571
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 17:10, 04 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Czesto tez jest tak ze nowe magneto jest za male i ociera o cewki. Ustaw zaplon i sprawdz czy magneto nie ociera sie o cewki.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
*Grzegorz*
Bywalec
Dołączył: 14 Kwi 2007
Posty: 330
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Krasnystaw
|
Wysłany: Śro 21:45, 13 Cze 2007 Temat postu: ... |
|
|
Jeśli mu dowaliłeś cylek RZT 60(duża kompresja) to nie zdziw się jak ci wał nie wytrzymuje i skutkiem tego masz luz góra-dół więc wtedy zapłon ci się przestawia i masz lipe bo wał do wymiany-rozpoławianie silnika...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KubaM
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 24 Lip 2006
Posty: 1580
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krasnystaw
|
Wysłany: Pią 21:42, 15 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
żadnych RZT nie dawałem ... mam niemiecki (podobno - ale jest dobry) z allegro. już m,nie to zaczyna denerwować
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|