 |
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KrOlikk
Simson Fan

Dołączył: 04 Sie 2009
Posty: 859
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Felinów (Trasa Kraśnik - Janów Lubelski) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 22:28, 30 Sie 2010 Temat postu: Zapłon -w którą stronę obrócić podstawę aby opóźnić/przyśp.? |
|
|
Witam w ktora strone:
1. przyspiesza sie zaplon
2. opoznia sie zaplon
?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Paluch
Z Simsonem na ty

Dołączył: 14 Sie 2007
Posty: 3469
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krzepice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 1:29, 31 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Przyśpiesza w lewo, a opóźnia w prawo.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KrOlikk
Simson Fan

Dołączył: 04 Sie 2009
Posty: 859
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Felinów (Trasa Kraśnik - Janów Lubelski) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:28, 31 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Takie z innej beczki,
nie chciałem zakładać nowego tematu.
Lepsze wkręcanie i większe obroty są wtedy gdy przerwa na platynach jest mniejsza czy większa ?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cepe
Bywalec

Dołączył: 04 Lip 2009
Posty: 290
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Ś-ca Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 0:18, 01 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
gdy jest dobra (0.4mm)
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TooM
Nowicjusz

Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WLKP Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 9:27, 01 Wrz 2010 Temat postu: Re: Zapłon -w którą stronę obrócić podstawę aby opóźnić/przy |
|
|
Seba1994 napisał: | Witam w ktora strone... |
Zasada jest taka: przekręcając w stronę w którą się kręci wał - opóźniasz zapłon. Przekręcając w przeciwną - przyśpieszasz.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KrOlikk
Simson Fan

Dołączył: 04 Sie 2009
Posty: 859
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Felinów (Trasa Kraśnik - Janów Lubelski) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 13:12, 01 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Cepe napisał: | gdy jest dobra (0.4mm) |
kazdy mowi inaczej ze czym mniejsza to lepiej a inny ze czym wieksza.
nie posiadam szczelinomierza i nie mam jak ustawic na te 0,4mm
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pustack
V.I.P

Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grybów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 13:36, 01 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Kupujesz blok techniczny, kleisz dwie kartki, wycinasz odpowiedni prostokącik tak aby można było go włożyć w przerywacz przez koło magnesowe i już.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dam92
Stały bywalec

Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 1424
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tychy Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 13:43, 01 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
ustawiasz tak żeby silnik dobrze pracował , kolega w ogarze miał przerwę bardzo dużą... i jeździł jak szalony
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KrOlikk
Simson Fan

Dołączył: 04 Sie 2009
Posty: 859
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Felinów (Trasa Kraśnik - Janów Lubelski) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:21, 01 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
u mojego brata jest przerwa duza i mu dobrze smiga a jak mial mala przerwe to mowil ze nie dalo sie jezdzic
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|