Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zdjąłem fajkę, a on chodził dalej
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Janaszioom
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 1681
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:47, 27 Cze 2010    Temat postu:

to była jakaś NGK już ją wymieniłem, była cała brązowa, silnik jest po kapitalce wtedy miał przejechane jakieś 160 km teraz jest 255, jak ja mam ttego simka od maja zeszłego roku to z głowicą nic nie robiłęm.

Ostatnio zmieniony przez Janaszioom dnia Nie 21:48, 27 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maniek1gy1
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 22 Kwi 2010
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Chełm
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 23:28, 27 Cze 2010    Temat postu:

moim zdaniem to jakieś trefne paliwo
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Antonio
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7883
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ok. Środy Wlkp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 0:22, 28 Cze 2010    Temat postu:

Jezeli silnik po kapitalce, to znaczy ze jezdziles na sporej dawce oleju w mieszance. Srednio przy 1:33 mieszance juz po 100km jest sporo osadu. Dajmy na to wezmiesz jeszcze olej mineralny, lub pokroju mixola, to efekt murowany. Silnik po kapitalce grzeje sie o ok 30% mocniej, czyli mamy tutaj wyzsza temp. Jakoze silnik jest po kapitalce, mamy dobra kompresje, co sprzyja samozaplonowi.

Mialem podobny efekt, silnik po remoncie, duza kompresja. Duzo oleju w paliwie - znacznie zwieksza wartosc cetanowa paliwa, kolejny czynnik. Motor chwile juz jechal, po czym podjalem sie proby regulacji gaznika w miejscu, nie bylo obiegu powietrza, wiec sie nagrzal. Jak wlazl na kolosalne obroty, chcialem go zgasic, nie udalo mi sie to, wiec zakrecilem paliwo i odkrecilem manetke do oporu, zadusil sie powietrzem.

W wiekszosci przypadkow, jezeli jest nagar na glowicy/swiecy to wlasnie on jest skladowym czynnikiem samozaplonu w benzyniaku. Rozgrzewa sie do czerwonosci, tj zarzy sie ewidentnie, wiec kolejna dawka sprezonego paliwa odpala sie wczesniej od zaru, niz od iskry na swiecy. To w zasadzie tyle. Pilnuj temperatury, bo silnik w normalnej temperaturze nie bedzie mial samozaplonu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Janaszioom
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 1681
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 14:25, 28 Cze 2010    Temat postu:

teraz na stihlu jeżdżę od kapitalki, kurde tego oleju to tylko na 1 wlewanie więcej wlałem a tak to 110 ml na 5l, ale przerwy robię co 3 km bo zawszę do kolegi jadę i później po 15km
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piotr1993
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 27 Maj 2010
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Szamotuły
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 23:14, 30 Cze 2010    Temat postu:

to o 10ml za dużo dawka.Ja leje setke oleju na 5L benzyny i chodzi malina
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Janaszioom
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 1681
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 15:03, 01 Lip 2010    Temat postu:

jak się dociera to się więcej leje, od 10ml raczej nic by się nie stało, lepiej jak jest trochę więcej niż jak by miało być mniej oleju.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin