|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Janaszioom
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 1681
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Wielkopolskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 21:47, 27 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
to była jakaś NGK już ją wymieniłem, była cała brązowa, silnik jest po kapitalce wtedy miał przejechane jakieś 160 km teraz jest 255, jak ja mam ttego simka od maja zeszłego roku to z głowicą nic nie robiłęm.
Ostatnio zmieniony przez Janaszioom dnia Nie 21:48, 27 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maniek1gy1
Bywalec
Dołączył: 22 Kwi 2010
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Chełm Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 23:28, 27 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
moim zdaniem to jakieś trefne paliwo
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Antonio
V.I.P
Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7883
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ok. Środy Wlkp Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 0:22, 28 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Jezeli silnik po kapitalce, to znaczy ze jezdziles na sporej dawce oleju w mieszance. Srednio przy 1:33 mieszance juz po 100km jest sporo osadu. Dajmy na to wezmiesz jeszcze olej mineralny, lub pokroju mixola, to efekt murowany. Silnik po kapitalce grzeje sie o ok 30% mocniej, czyli mamy tutaj wyzsza temp. Jakoze silnik jest po kapitalce, mamy dobra kompresje, co sprzyja samozaplonowi.
Mialem podobny efekt, silnik po remoncie, duza kompresja. Duzo oleju w paliwie - znacznie zwieksza wartosc cetanowa paliwa, kolejny czynnik. Motor chwile juz jechal, po czym podjalem sie proby regulacji gaznika w miejscu, nie bylo obiegu powietrza, wiec sie nagrzal. Jak wlazl na kolosalne obroty, chcialem go zgasic, nie udalo mi sie to, wiec zakrecilem paliwo i odkrecilem manetke do oporu, zadusil sie powietrzem.
W wiekszosci przypadkow, jezeli jest nagar na glowicy/swiecy to wlasnie on jest skladowym czynnikiem samozaplonu w benzyniaku. Rozgrzewa sie do czerwonosci, tj zarzy sie ewidentnie, wiec kolejna dawka sprezonego paliwa odpala sie wczesniej od zaru, niz od iskry na swiecy. To w zasadzie tyle. Pilnuj temperatury, bo silnik w normalnej temperaturze nie bedzie mial samozaplonu.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Janaszioom
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 1681
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Wielkopolskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 14:25, 28 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
teraz na stihlu jeżdżę od kapitalki, kurde tego oleju to tylko na 1 wlewanie więcej wlałem a tak to 110 ml na 5l, ale przerwy robię co 3 km bo zawszę do kolegi jadę i później po 15km
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotr1993
Nowicjusz
Dołączył: 27 Maj 2010
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Szamotuły Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 23:14, 30 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
to o 10ml za dużo dawka.Ja leje setke oleju na 5L benzyny i chodzi malina
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Janaszioom
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 1681
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Wielkopolskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 15:03, 01 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
jak się dociera to się więcej leje, od 10ml raczej nic by się nie stało, lepiej jak jest trochę więcej niż jak by miało być mniej oleju.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|