 |
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hamus
Bywalec

Dołączył: 13 Mar 2007
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 22:06, 24 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Dziórki są po to ze jak przykleisz tylko redukcje to klej pod wpływem temp. może sie rozpuscic i redukcja odpadnie.Ja na poczatku robiłem na sam klej i jeszcze jakis chujowy i jak sie oderwało to niezle sie wkurw****.
Jak wezmiesz na jakis dobry klej odporny na temp. i jeszcze dodatkowo na srobki to sie nie oderwie. :P
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
adamo_04
Simson Fan

Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 604
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Susiec
|
Wysłany: Pią 14:45, 25 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
jeśli chodzi o te dziurki w które wkłada sie jakąś gume to ma ona za zadanie tłumienie wstrząsów cylindra i głowicy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hamus
Bywalec

Dołączył: 13 Mar 2007
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 15:17, 25 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
adamo_04 napisał: | jeśli chodzi o te dziurki w które wkłada sie jakąś gume to ma ona za zadanie tłumienie wstrząsów cylindra i głowicy |
Mi nie chodzi o te dziurki.Mi chodzi o wywiercenie dziurek w miejscu zerwanego gwintu i przykrecenia redukcji.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Duszek
Simson Fan

Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Pobiedziska (Koło Poznania) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 15:53, 25 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Jęsli chodzi o wiercenie gwintu cylindra to bym nie polecał sam też tak zrobiłem i po jakims czasie mi sie poprostu wukruszył gwint i spadl tłumik z cylka.I co z tego ze dasz na jakieś tam kleje,silnik robi takie drgania ze po jakims czasie sie wykruszy i napewno tego nie powstrzymasz jedyną metodą i podstawową jest dobre przykręcenie obejmy do gwintu cylindra,ja gwint cylka obwiązałem delikatnie pakułami i na to jeszcze silikonem wysoko temperaturowym i narazie jest ok.Troche mi zyga spalinami na cylku ale to przez to ze docieram,i jest mieszanka 1:33
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kacper123190
Simson Fan

Dołączył: 21 Maj 2012
Posty: 621
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Iłowo-Osada Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 22:33, 15 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
I jak zrobiłeś to?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Romek
PREZES

Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 9065
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 12:27, 17 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Sądzisz, że odpisze po 5 latach? Zamykam. Nie odkopuj bo doczekasz się za to ostrzeżenia następnego.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|