|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lasiodora
Bywalec
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 227
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Horyniec zdrój Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 18:50, 05 Mar 2011 Temat postu: Zerwany gwint na świecę w głowicy ... |
|
|
Witam. Zerwał mi się gwint w głowicy na świecę . Macie na to jakiś swój sposób by to naprawić ? Może wiecie gdzie można na necie kupić taką tulejkę którą można wkręcić w głowice > ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mikixo
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 2188
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 20:17, 05 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
No ja miałem w starej głowicy w której gwint nie trzymał i dałem do wstawienia tulejkę i trzymało mi to około miecha i zaczęło przepuszczać.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lasiodora
Bywalec
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 227
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Horyniec zdrój Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 20:35, 05 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Może źle była wtoczona ? Mój kumpel do mz 150 sam sobie wkręcił i trzyma już z pół roku . Ja świece teraz zakręciłem na kawałku szmaty i jeżdżę ale to tylko na chwilę . Więc nikt jeszcze na to patentu nie wymyślił ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mikixo
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 2188
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 20:53, 05 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Lepiej kup nową głowice i będzie gites na długi czas.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lasiodora
Bywalec
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 227
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Horyniec zdrój Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 21:14, 05 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
No dobra jak tak mówisz to tak się zrobi Na allegro są droższe i tańsze . Nie ma różnicy czy kupie droższą czy tańszą > ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mikixo
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 2188
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 21:41, 05 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Nie to jest to samo,żadnych różnic.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
papko1314
Bywalec
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Inowrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 21:46, 05 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Kup w dobrym stanie DDR na forum, albo nowego Almota.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mikixo
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 2188
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 21:44, 06 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Po co tam DDR czy almota. Najtansza jaka jest na allegro i bedzie to samo co almot czy DDR.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
-konradox-
Nowicjusz
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Cewków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 21:49, 06 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
zawsze kupuj oryginalne części.
Ostatnio zmieniony przez -konradox- dnia Nie 21:49, 06 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kira
Simson Fan
Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 828
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Częstochowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 22:40, 06 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Ta, po co DDR czy almota...Jak kupisz chińskie badziewie to ledwo wkręcisz, kopniesz w starter i nie zdziw się jak święcę będziesz z baku wyjmował.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mikixo
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 2188
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 22:48, 06 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Tak już może wogule jej nie wkręcę bo inny gwint będzie haha. Zwykła głowica będzie dobra,nie musi być oryginał,ale jak masz kasę to kupuj tego almota. Ja posiadam swą głowicę długi okres czasu i jest dobry gwint.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Romek
PREZES
Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 9065
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 23:06, 06 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Kupuj tylko sprawdź czy gwint dobry i czy nie jest pokrzywiona.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lasiodora
Bywalec
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 227
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Horyniec zdrój Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 22:26, 11 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Witam ponownie .
Doszedłem do wniosku że wkręcę tam tulejkę . Wyrobią mi za free więc potrzebuję wszystkie wymiary jej i typ gwintów . Wie ktoś coś na ten temat ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kira
Simson Fan
Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 828
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Częstochowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 12:51, 12 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Ale po co się tak walic z tym...Głowica nie kosztuję jakieś 500 zł i nie żyjemy w latach 70, gdzie do każdego moto trzeba było coś dorabiac bo nie było oryginalnych części jak dostac.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
suszny
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 2075
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraśnik (woj. lubelskie) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 13:30, 12 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Ale poco wydawać niepotrzebnie kasę skoro bez problemu i za darmo może to zrobić ?
Na świecę jest gwint 14x1,25 głowice trzeba rozwiercić i zrobić dowolny gwint M18 / M20 i wkręcić tulejkę redukcyjną z takim samym gwintem zewnętrznym jak w głowicy. Tulejkę trzeba zrobić ze stali.
Jak tulejkę już masz, to wkręcasz ją do głowicy przy pomocy starej świecy. Po jej wkręceniu tulejkę od strony komory spalania trzeba delikatnie rozklepać (żeby się zacisnęła/zanitowała w głowicy) i później gwint pod świece jeszcze przekalibrować.
I tak oto masz sprawną głowice nie do zdarcia.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|