Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Da sie uratować ten cylinder ddr
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Duszek
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Pobiedziska (Koło Poznania)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 12:39, 29 Sie 2007    Temat postu:

Mam do was małe pytanie odnośnie tego cylindra zrobiłem na nim chyba ze 40 tys km!!I odziwo nie ma progu 8)
tylko są takie małe wgłębienia i nie wiem czy dać do szlifu,ale za bardzo nie mam gdzie.Albo wpakować nowy tłok bo cylek dopiero po drugim szlifie i troche mi go za ;(
obecnie jezdze na polskim almocie 60 ccm
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Karkówa
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 1727
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Strzelno
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 15:48, 30 Sie 2007    Temat postu:

To dziwne że nie ma progu jeśli chodzi o szlif to lepiej zrób napewno bedzie miał lepsza kompresjie a jak kupisz tylko tłok to nie będzie to samo.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bartek_S51
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 18 Lis 2007
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: konin

PostWysłany: Pon 0:02, 19 Lis 2007    Temat postu:

Możesz też poksyliną obkleić potem nagwintować i powinno być ok jak to zaschnie to jest twarde jak kamień
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek1212
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10221
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła

PostWysłany: Pon 0:59, 19 Lis 2007    Temat postu:

Bartek, po pierwsze odkopujesz stare tematy, a po drugie to nie bardzo Cię rozumiem z tą poksyliną. Chyba nie chodzi Ci o to, żeby tą poksyliną wypełnić rysy w tuleji cylindra ??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
focusst
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Żegrówko k/Śmigla
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:04, 22 Lis 2007    Temat postu:

Jeżeli ten cylek ma przejechane tyle kilometrów to moim zdaniem nie opłaca się go już chyba regenerować (tzn. zakładać redukcji i dawać do szlifu)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gangsta
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 1109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: KiElCe
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 16:06, 23 Lis 2007    Temat postu:

focusst czemu tak twierdzisz?? przeciez wiecej przejedzie ddrowski cylek po szlifie niz polski wyrob :P szlif ok 30 redukcja okolo 15 zl (teraz juz dokladnie nie pamietam ile za nia dalem) tlok ok. 50 zl i moto smiga jak ta lala xD i przynajmniej nic nie puchnie i nie dzwoni :look
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
JacekM
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 14 Paź 2006
Posty: 1249
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pią 18:01, 23 Lis 2007    Temat postu:

focusst napisał:
Jeżeli ten cylek ma przejechane tyle kilometrów to moim zdaniem nie opłaca się go już chyba regenerować (tzn. zakładać redukcji i dawać do szlifu)


podniecam się bardzo szybko f*&(*@ -przepraszam za slowa ale brak poszanowania do cylindrow DDR ktorych jest coraz mniej na rzecz tuningu i eksperymentowania, to troche glupio gadac jak sie niewie.

Cylindry DDR ktory byly produkowane dawno temu, sa 3 razy lepsze jakosciowo niz cylindry ktore oferuje Rzt (almot) i Mza wiec prosze cie bardzo jak niewiesz dokladnie to nie pisz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Antonio
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7883
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ok. Środy Wlkp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:58, 23 Lis 2007    Temat postu:

Przyznam racje, Cylinder oryginalny ddr nie tylko ma lepsza tuleje ale aluminim jest twardsze. Zmienilem na almota to odrazu oberwal sie gwint na cylindrze od tlumika. Tata dospawal mi takie 2 uszka po obu stronach nakretki, a wzdloz zeberek cylindra przeciagnalem 2 druty 6mm z obu stron nagwintowane i od dolu nagiete. Trzymalo do soboty, bo remont robilem. A mialem to prawie 2 sezony.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Duszek
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Pobiedziska (Koło Poznania)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 15:34, 24 Lis 2007    Temat postu:

No tez własnie o to mi chodzi,juz wole zapłacić troche więcej pieniędzy,zrobic szlif,gwint,i nowy tłok,sumienie go dotrzeć, i wiem na czym jezdze,ten almot ktory teraz mam poprsotu juz mnie wkurza.Jak dla mnie to ten cyl jest wart kazdych pieniędzy.Teraz by był do 3 szlifu,pozniej do 4,i po czwartym szlifie na 60 ccm.Ale do 60 ccm to jeszcze daleka droga jest.Szkoda mi go poprostu na 60 ccm,wole robic szlif po kolei.Mam tam numer do gościa ktory sie tym zajmuje,naprawa około 130zł.Szlif,zrobiony gwint za to własnie naj więcej kasy,i odrazu mi spasuje tłok.Troche duzo,ale trudno...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
focusst
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Żegrówko k/Śmigla
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 19:08, 24 Lis 2007    Temat postu:

Koledzy wiem że ddrowskie cylindry są najlepsze (sam taki mam i nie robię żadnego tuningu). Pamiętajcie że istnieje też taka firma jak MZA i produkuje ona dobre nowe cylindry no może nie takie jak oryginał ale da się na nich jeździć
No a ten duszka ma już 40 000 km przebiegu
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Duszek
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Pobiedziska (Koło Poznania)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 22:22, 24 Lis 2007    Temat postu:

No ma troche duzo przebiegu,ale nie jest jeszcze tak zle.Tuleja tez ładnie wygląda,nie ma zdnej ryski,i odziwo nie ma progu,gdyby nie ten gwint,to jeszcze bym na nim jezdził
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Techniczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin