|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Duszek
Simson Fan
Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Pobiedziska (Koło Poznania) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 12:39, 29 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Mam do was małe pytanie odnośnie tego cylindra zrobiłem na nim chyba ze 40 tys km!!I odziwo nie ma progu
tylko są takie małe wgłębienia i nie wiem czy dać do szlifu,ale za bardzo nie mam gdzie.Albo wpakować nowy tłok bo cylek dopiero po drugim szlifie i troche mi go za
obecnie jezdze na polskim almocie 60 ccm
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Karkówa
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 1727
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Strzelno Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 15:48, 30 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
To dziwne że nie ma progu jeśli chodzi o szlif to lepiej zrób napewno bedzie miał lepsza kompresjie a jak kupisz tylko tłok to nie będzie to samo.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bartek_S51
Nowicjusz
Dołączył: 18 Lis 2007
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: konin
|
Wysłany: Pon 0:02, 19 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Możesz też poksyliną obkleić potem nagwintować i powinno być ok jak to zaschnie to jest twarde jak kamień
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek1212
PREZES
Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10221
Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła
|
Wysłany: Pon 0:59, 19 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Bartek, po pierwsze odkopujesz stare tematy, a po drugie to nie bardzo Cię rozumiem z tą poksyliną. Chyba nie chodzi Ci o to, żeby tą poksyliną wypełnić rysy w tuleji cylindra ??
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
focusst
Bywalec
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Żegrówko k/Śmigla Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 21:04, 22 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Jeżeli ten cylek ma przejechane tyle kilometrów to moim zdaniem nie opłaca się go już chyba regenerować (tzn. zakładać redukcji i dawać do szlifu)
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gangsta
Stały bywalec
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 1109
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: KiElCe Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 16:06, 23 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
focusst czemu tak twierdzisz?? przeciez wiecej przejedzie ddrowski cylek po szlifie niz polski wyrob :P szlif ok 30 redukcja okolo 15 zl (teraz juz dokladnie nie pamietam ile za nia dalem) tlok ok. 50 zl i moto smiga jak ta lala xD i przynajmniej nic nie puchnie i nie dzwoni
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
JacekM
Stały bywalec
Dołączył: 14 Paź 2006
Posty: 1249
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Pią 18:01, 23 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
focusst napisał: | Jeżeli ten cylek ma przejechane tyle kilometrów to moim zdaniem nie opłaca się go już chyba regenerować (tzn. zakładać redukcji i dawać do szlifu) |
podniecam się bardzo szybko f*&(*@ -przepraszam za slowa ale brak poszanowania do cylindrow DDR ktorych jest coraz mniej na rzecz tuningu i eksperymentowania, to troche glupio gadac jak sie niewie.
Cylindry DDR ktory byly produkowane dawno temu, sa 3 razy lepsze jakosciowo niz cylindry ktore oferuje Rzt (almot) i Mza wiec prosze cie bardzo jak niewiesz dokladnie to nie pisz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Antonio
V.I.P
Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7883
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ok. Środy Wlkp Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 21:58, 23 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Przyznam racje, Cylinder oryginalny ddr nie tylko ma lepsza tuleje ale aluminim jest twardsze. Zmienilem na almota to odrazu oberwal sie gwint na cylindrze od tlumika. Tata dospawal mi takie 2 uszka po obu stronach nakretki, a wzdloz zeberek cylindra przeciagnalem 2 druty 6mm z obu stron nagwintowane i od dolu nagiete. Trzymalo do soboty, bo remont robilem. A mialem to prawie 2 sezony.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Duszek
Simson Fan
Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Pobiedziska (Koło Poznania) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 15:34, 24 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
No tez własnie o to mi chodzi,juz wole zapłacić troche więcej pieniędzy,zrobic szlif,gwint,i nowy tłok,sumienie go dotrzeć, i wiem na czym jezdze,ten almot ktory teraz mam poprsotu juz mnie wkurza.Jak dla mnie to ten cyl jest wart kazdych pieniędzy.Teraz by był do 3 szlifu,pozniej do 4,i po czwartym szlifie na 60 ccm.Ale do 60 ccm to jeszcze daleka droga jest.Szkoda mi go poprostu na 60 ccm,wole robic szlif po kolei.Mam tam numer do gościa ktory sie tym zajmuje,naprawa około 130zł.Szlif,zrobiony gwint za to własnie naj więcej kasy,i odrazu mi spasuje tłok.Troche duzo,ale trudno...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
focusst
Bywalec
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Żegrówko k/Śmigla Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 19:08, 24 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Koledzy wiem że ddrowskie cylindry są najlepsze (sam taki mam i nie robię żadnego tuningu). Pamiętajcie że istnieje też taka firma jak MZA i produkuje ona dobre nowe cylindry no może nie takie jak oryginał ale da się na nich jeździć
No a ten duszka ma już 40 000 km przebiegu
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Duszek
Simson Fan
Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Pobiedziska (Koło Poznania) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 22:22, 24 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
No ma troche duzo przebiegu,ale nie jest jeszcze tak zle.Tuleja tez ładnie wygląda,nie ma zdnej ryski,i odziwo nie ma progu,gdyby nie ten gwint,to jeszcze bym na nim jezdził
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|