|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kamilos22
Nowicjusz
Dołączył: 30 Lip 2014
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Białcz- Lubuskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 16:48, 29 Mar 2015 Temat postu: krzywa jazda, krzywy wahacz? |
|
|
Witam,
niedawno spostrzegłem, że jadę prosto, lecz kierownica jest prosto, a tyl lekko skrecony w lewa strone. Koło tylne jest blizej prawej strony, nie wiem jak to moze byc wazne. Mozeby to wyregulowac sciagaczami do lancucha, aby kolo jechalo prosto?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pazio777
Simson Fan
Dołączył: 03 Lut 2014
Posty: 668
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Wielkopolska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 17:20, 29 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
No rejczel :P
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kamilos22
Nowicjusz
Dołączył: 30 Lip 2014
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Białcz- Lubuskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 17:26, 29 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Czyli sądzisz, że jest to problem nie wymagający dodatkwych funduszy, tylko wyregulowanie śrubkami?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pazio777
Simson Fan
Dołączył: 03 Lut 2014
Posty: 668
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Wielkopolska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 17:40, 29 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Eh.. tak jak było napisane w jednej książce: ustaw kierownicę prosto i sprawdź długą listwą czy koła są proste w stosunku do siebie. Jeżeli nie będą to poluzuj lekko koło i nastaw napinaczami.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kamilos22
Nowicjusz
Dołączył: 30 Lip 2014
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Białcz- Lubuskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 17:44, 29 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Dzięki wielkie za pomoc
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
s51rider
Nowicjusz
Dołączył: 02 Sty 2016
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dębica Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 0:17, 18 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Sorry, że odkopuje ale mam podobny problem tylko nie wiem na czym polega to ustawienie napinaczy. Mógłby mi to ktoś wytłumaczyć? Z góry dzięki za pomoc
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pazio777
Simson Fan
Dołączył: 03 Lut 2014
Posty: 668
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Wielkopolska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 12:03, 18 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Najpierw poluzowujesz prawą śrubę i kręcąc prawym napinaczem napinasz tak łańcuch aby było dobrze, czyli nie za luźno, nie za słabo. Ja w tym momencie przykrecam trochę tą śrubę żeby mi wszystko tak nie lotoło. Teraz ustawiasz kierownicę prosto i przykładasz jakąś prostą listwę do kół no i mówisz sobie "kurde krzywo jest". Wtedy odkręcasz lewą ośkę i kręcąc napinaczem prostujesz koło do listwy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
s51rider
Nowicjusz
Dołączył: 02 Sty 2016
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dębica Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 23:44, 18 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Dzięki,
a podczas napinania łańcucha simek ma sobie swobodnie stać, postawić go na stopce czy ktoś musi na nim siedzieć? Bo słyszałem, że jest z tym różnie (w zależności od Motóra)
Ostatnio zmieniony przez s51rider dnia Sob 21:11, 19 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pazio777
Simson Fan
Dołączył: 03 Lut 2014
Posty: 668
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Wielkopolska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 5:48, 23 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Znaczy tak.. wszystkich kwestii nie ogarniam do końca i w wielu przypadkach uczyłem się na błędach..
W tym przypadku to faktycznie tam się mówi żeby regulować łańcuch pod obciążeniem i takie tam.. ale nie jestem w stanie sprawdzić co piszą o tym w książkach bo w robocie jestem xD
Wydaje mi się, że to wszystko jest kwestią twardości tylnego zawieszenia w połączeniu z obciążeniem kierowcy. W sensie jak siadasz i czujesz że idziesz na dół to faktycznie te obciążenie warto uwzględnić bo wtedy łańcuch ma dodatkowy punkt podparcia na ośce wahacza. W moim przypadku mam dość nowe amorki i sam ważę tylko 65kg więc ja po prostu ustawiłem tak że jak stał na stopce i scisnalem obie gumy z łańcuchem to między nimi był cm przerwy czy jakoś tak, musiałbym dokładnie rano zobaczyć. Na razie leciał ładnie ale czy dobrze zrobiłem to się dowiem pewnie pod koniec sezonu na podstawie zużycia zębatek, albo jak ktoś mnie za chwilę zdisuje XD
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|