|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
przeeemo12
Nowicjusz
Dołączył: 14 Lut 2014
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Oporów
|
Wysłany: Nie 16:52, 16 Mar 2014 Temat postu: Krzywa kierownica względem koła. |
|
|
Witajcie (po raz kolejny)
Mam problem z przednim zawieszeniem nic nie puka nic nie stuka ale mam krzywo ustawioną kierownicę względem koła ,jak jadę po prostej to koło mam prosto a kierownica ucieka na prawo (krzywe lagi czy co) ale jak złapę koło pomiędzy nogi i prostuję kierownicę (coś podobnego jak w rowerze) jest ona prosto...do pierwszego zakrętu.Koło tylne mam prosto ustawione a rama też jest idealnie prosta (wiem bo go rozbierałem).Pomóżcie mi bo to jest strasznie irytujące podczas jazdy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1821
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 18:10, 18 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
A luzów nigdzie nie masz?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
przeeemo12
Nowicjusz
Dołączył: 14 Lut 2014
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Oporów
|
Wysłany: Śro 12:53, 19 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Są delikatne przy końcu ośki (w tej dziurce) ale są naprawde delikatne.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pss
Simson Fan
Dołączył: 18 Mar 2013
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 14:31, 19 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Więc pozostaje skrzywienie lag lub kierownicy - pewnie po wywrotce?
Na początek ustaw wszystko prosto tak jak być powinno i dokręć śruby górne i dolne zaciski unieruchamiające przednie amortyzatory. Jeżeli lagi są skrzywione to zaczną się blokować, a po pewnym czasie usterka powróci. Jeżeli winna jest kierownica to powinieneś to bez większego problemu dostrzec, ewentualnie zdemontuj ją i przystaw do równej powierzchni. Odmierz odległości od końców kierownicy do powierzchni przyłożenia, to powinno określić usterkę (postaraj się to odmierzyć w duch płaszczyznach)
Co do ośki - niedopuszczalne, będzie wyklepywać coraz większy luz.
W takim wypadku pozostaje dotoczenie osi pod wymiar lub uzupełnienie tego luzu paskiem z blaszki nierdzewnej/aluminiowej dowolność w wyborze o odpowiedniej gróbośći.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|