|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Nike_1996
Bywalec
Dołączył: 18 Sty 2010
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Opole Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:43, 18 Maj 2010 Temat postu: Na łączeniu tłumika z kolankiem wylatuje dym - Simson S51 |
|
|
Witam!
Zakupiłem tłumik do simsona s51 u KNIAZW'A cały komplet za 114 zł.!
Problem polega na tym że przy łączeniu tłumika z kolankiem wylatuje dym!
Czy trzeba dac tam jakąś uszczelkę czy wystarczy mocno dokręcić obejmkę .!
Z Góry dzięki za odpowiedzi
Przeniosłem z "Simson" + poprawka tytułu. Syzyf
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marshal
Stały bywalec
Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 1242
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Ostrowiec Świętokrzyski Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:44, 18 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Mocno dokręcić obejmę.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Paluch
Z Simsonem na ty
Dołączył: 14 Sie 2007
Posty: 3469
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krzepice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:46, 18 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Na łączeniu cylindra z kolankiem powinna być podkładka miedziana bądź (prawdopodobnie) azbestowo-aluminiowa.
Ostatnio zmieniony przez Paluch dnia Wto 20:48, 18 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Zlatan
Bywalec
Dołączył: 25 Lip 2009
Posty: 326
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sieradz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:53, 18 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
no bez tej podkładki bieda. Ja jak ostatnio kupowałem to sprzedawca nawet zasugerował że dwie powinno się kłaść.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Janaszioom
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 1681
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Wielkopolskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:00, 18 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
z dwiema t obędzie ciężko zakręcić a takie pytanko mam tam u kniazwa w zestawie jest jakaś blokada jak ją założyć i do czego ona [link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Nike_1996
Bywalec
Dołączył: 18 Sty 2010
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Opole Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:39, 18 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Ta blokada jest pomiędzy kolanko a cylinder,żeby się samo nie odkręciło.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Janaszioom
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 1681
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Wielkopolskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:43, 18 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
ale jak to się montuję najpierw blokadę ?? i potem nakrętkę ??
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
warszawa_24
Simson Fan
Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 795
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Słubice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:56, 18 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Tak
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Murarz
KIEROWNIK
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 1466
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Podkarpacie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 23:03, 18 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Na tym zdjęciu od Janasziooma jest ta podkładka od cylindra do kolanka. Ma ona kolor pomarańczowo-brązowy (czy jakoś tak). W każdym bądź razie jak kupowałem osobno to dałem za nią 2-3 zeta. Podczas jazdy motorem co jakiś czas powinno się dokręcać nakrętkę, aby się rozpłąszczyła i uszczelniała. Jak się nagrzeje od jazdy to nie będzie z tym problemu. Ona zapobiega też przed wyciekiem oleju.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Nike_1996
Bywalec
Dołączył: 18 Sty 2010
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Opole Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 10:19, 20 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Dokręciłem.Dałem większą śrubę i dalej leci dym na tym łączeniu tłumika i kolanka co zrobić...! Głośno chodzi.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Janaszioom
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 1681
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Wielkopolskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 13:37, 20 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
dokręciłeś tylko ręką czy młotkiem na max ??
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Syzyf
Śpiący na Forum
Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3767
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 16:19, 20 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Chciałbym zwrócić uwagę, że Nike_1996 nie pyta o łączenie cylindra z kolankiem ale kolanka z tłumikiem.
Tak więc podpowiedzi z miedzianą uszczelką i dokręcaniem "młotkiem" nie są zbyt przydatne
Może spróbuj tam wepchać pasek cienkiej blachy albo nawet owinąć kolanko - ile się zmieści (między kolanko a rurę tłumika).
Jest też taki silikon do uszczelniania tłumików, odporny na temperaturę chyba do 1200 stopni, można by dodatkowo nasmarować w środku.
Jak chcesz, to mogę wstawić fotkę, bo gdzieś go mam w piwnicy.
Ostatnio zmieniony przez Syzyf dnia Czw 16:22, 20 Maj 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
spike
Simson Fan
Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 801
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: okolice Zamościa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 20:44, 20 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Ewentualnie można taśmą aluminiową owinąć raz lub dwa i wtedy nałożyć na to tłumik.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Antonio
V.I.P
Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7883
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ok. Środy Wlkp Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 12:32, 21 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Wlasnie juz chcialem pisac, ale Syzyf mnie ubiegl. Kolanko i tlumik oraz kolanko i cylinder, to wg mnie znaczna roznica. Zaloz obejme tak, jak powinna byc i skrec ja porzadnie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|