|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bzyqs
Simson Fan
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 610
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: jaroslaw
|
Wysłany: Nie 14:03, 18 Lis 2007 Temat postu: ; |
|
|
mozna sprobowac moze sie zgubi te 4cm i faktycznie nie bedzie tak zle
w najgorszym wypadku to 10min i jest tak jak bylo :P:P
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Antonio
V.I.P
Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7883
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ok. Środy Wlkp Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 16:42, 05 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Zawsze mozna dolac wiecej lub mniej oleju, ale tez moje pytanie kieruje do tego. Skoro simson 70tka na oryginalnych amorkach jest taki "rozbujany" to do szybszej jazdy lepsze sa sztywniejsze czy wlasnie miekkie? Bo mam obecnie miekkie i zauwazylem ze na dolkach przy predkosci 80km/h+ ( jeszcze na cylku 60tce) to on fruwal... Zeby usztywnic trzeba wlac wiecej oleju? Aha, co lepsze do mocniejszego i szybszego silnika - wyzsze czy nizsze zawieszenie?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek1212
PREZES
Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10221
Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła
|
Wysłany: Śro 17:52, 05 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Antonio napisał: | co lepsze do mocniejszego i szybszego silnika - wyzsze czy nizsze zawieszenie? |
Wiadomo, że niższe. Niższy wtedy jest środek ciężkości, przez co motor jest stabilniejszy.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Antonio
V.I.P
Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7883
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ok. Środy Wlkp Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 18:23, 05 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
a na predkosc to sztywne czy miekkie?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek1212
PREZES
Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10221
Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła
|
Wysłany: Śro 18:24, 05 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Antonio napisał: | a na predkosc to sztywne czy miekkie? |
sztywne
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
berecik
Śpiący na Forum
Dołączył: 15 Cze 2006
Posty: 3643
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Okolice Poznania Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 18:33, 05 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Wiadomo czym chcesz szybciej jezdzic ty twardsze zawieszenie a co do tego czy wyzszy czy nizszy to ja bym sie tu troche poklucil z Tomkiem.
Poniewaz motocykl to nie samochod wiec nie powino go sie obnizac (no chyba ze ktos jedzi tylko na wprost) poniewaz czym wyzszy motor (oczywiscie nie moze byc za wysoki) ty latwiejsze "przezucanie" motocykla z zakretu w zakret. Wiadomo ze w samochodzie jakby byl za wysoki to sila od srodkowa mogla by go wywrucic w zakrecie ale wiadomo ze na motocyklu skrecajac sie takze przechyla wewnatrz tego zakretu. Wiec na motocykl sila od srodkowa nie dziala tak mocno jak na samochod.
A do tego jak jest wyzszy to takze podnuzki ma wyzej czyli mozna takze bardziej wykladac sie w zakretach
pozdro
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek1212
PREZES
Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10221
Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła
|
Wysłany: Śro 18:47, 05 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Berecik, w sumie to masz rację. Jak zwykle napisałem tak jak to ma miejsce w samochodzie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
berecik
Śpiący na Forum
Dołączył: 15 Cze 2006
Posty: 3643
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Okolice Poznania Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 18:51, 05 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Kazdy moze sie pomylic Szczeze tez tak nie dawno myslalem jak ty, ale puznije zainteresowalem sie troche wyscigami i do takiego wniosku doszedlem
pozdro
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Antonio
V.I.P
Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7883
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ok. Środy Wlkp Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:23, 05 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
fakt, niedawno wpadlbym pod traktor :P klade sie na zakrecie 75km/h i tlumik mnie odbil na druga strone i na czolowke... Jakby to bylo auto to byl lezal, a ze jechal 15 km/h to zdazylem wyrobic. Ten tlumik mi najbardziej pzreszkadza tam, raz sie przez niego wyje... bo lezal kamien i ahaczylem kolankiem to mnie wyrzucilo...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lycha_15
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 2442
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łaziska City Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:30, 05 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
załóż od enduro i bedzie spokoj
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
berecik
Śpiący na Forum
Dołączył: 15 Cze 2006
Posty: 3643
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Okolice Poznania Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 21:44, 05 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Ale on ma SR wez zrub tak jak moj kumpel ma (Szewa) tak w polowie tlumika ma podniesiony po skosie do goru (w patentach *Paweł* to opisal)
pozdroo
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|