 |
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lpmaster
Nowicjusz

Dołączył: 15 Lip 2011
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 13:02, 15 Lip 2011 Temat postu: Tylnie koło, wymiana szczęk |
|
|
Witam
Dzisiaj wymieniłem sobie szczęki hamulcowe (tylne) na nowe, poprzednie już się nie nadawały. Mój problem polega na tym, że po wymianie blokuje mi koło (czyli chyba szczęki trzymają za mocno), śruba od regulacji jest na samym końcu i ledwo się trzyma (przy starych szczękach była dość dużo wkręcona), nie wiem co może być przyczyną problemu, więc proszę o pomoc
Ostatnio zmieniony przez lpmaster dnia Pią 13:03, 15 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tarnus
Bywalec

Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 200
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 13:41, 15 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Jak wykręcisz całkiem ten wałek (nakrętkę) przy dźwigni rozpieraka szczęk, to też masz koło zablokowane? Chyba nie bo inaczej byś nie włożył bębna do koła.
Więc: Odkręcasz śrubę która zabezpiecza dźwignię i przestawiasz - patrząc z przodu na bęben obracasz ją zgodnie ze wskazówkami zegara i jeden-dwa ząbki.
Marek
Ostatnio zmieniony przez tarnus dnia Pią 13:44, 15 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lpmaster
Nowicjusz

Dołączył: 15 Lip 2011
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 14:20, 15 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Jak wykręce całkiem nakrętke to nie jest zablokowane koło ale żeby ją zakręcić to muszę przygiąć strasznie dźwignię i wtedy jak zakręce to właśnie blokuje... ;/
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tarnus
Bywalec

Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 200
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 14:53, 15 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
No to ci napisałem że trzeba przestawić dźwignię rozpieraka szczęk.
Pamiętaj że między ta dźwignią a obudową (bębnem) na tej osi ma być uszczelka gumowa. Jak nie masz oryginalnej to wytnij z czegoś, np. dętki lub podwójnie, albo kup w sklepie hydraulicznym.
Ta guma wbrew pozorom jest istotna gdyż zabezpiecza oś rozpieraka przed dostającym się tu piaskiem który szybciej spowoduje zużycie gniazda tej osi czyli bębna. Dźwignia rozpieraka ma pasownie dociskać przez tą gumę do bębna.
Marek
Ostatnio zmieniony przez tarnus dnia Pią 14:56, 15 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|