|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szczurek24055
Nowicjusz
Dołączył: 07 Mar 2009
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 13:10, 08 Mar 2009 Temat postu: Urywanie maszynki przy dętce |
|
|
Witam.Mam problem z urywającą się maszynką przy dętce. Zdarzyło mi się już to kilka razy, mam trochę skrzywioną felgę. Czy skrzywiona felga jest przyczyną tego urywania maszynki ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Antonio
V.I.P
Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7883
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ok. Środy Wlkp Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 13:29, 08 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Co to jest "maszynka przy detce" ?
Ostatnio zmieniony przez Antonio dnia Nie 13:29, 08 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kUBA.pl
Stały bywalec
Dołączył: 21 Sie 2006
Posty: 1323
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Komarów
|
Wysłany: Nie 14:43, 08 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
pewnie koledze chodzi o wentylek bo mi też ostatnio juz kilka razy go zcieło;/
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Antonio
V.I.P
Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7883
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ok. Środy Wlkp Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 15:02, 08 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Bo zacznijmy od tego, ze wy nie umiecie zakladac detek. Po drugie, na feldze musi byc na srodku obreczy pasek tasmy gumowej, lub innej samowulkanizujacej. Po trzecie, wentla sie nie dokreca na maxa dociagnietego do felgi. Po czwarte, pompuje sie tyle ile powinno byc, oraz nie robi sie zrywow ani ostrych hamulcow.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kUBA.pl
Stały bywalec
Dołączył: 21 Sie 2006
Posty: 1323
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Komarów
|
Wysłany: Nie 15:52, 08 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
pasek na feldze posiadam opona jest wysypana talkiem, a wetyla nie dokrecam mocno, i wynika na to ze musze zmienić styl jazdy:)
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Hornet
Nowicjusz
Dołączył: 22 Lis 2007
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Nie 16:34, 08 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Powodem tego jest również to że kominek dętki lub jak kto woli maszynka nie jest ustawiona idealnie centralnie w otworze pod maszynke w rawce i ją ścina.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szczurek24055
Nowicjusz
Dołączył: 07 Mar 2009
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 22:34, 08 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Na środku felgi mam pasek, wetyla nie dokręcam mocno i ciśnienie powietrza jest dobre .Najczęściej urywa jak się jedzie w 2 osoby (średniej masy). W czym może być przyczyna jeszcze ?
Ostatnio zmieniony przez szczurek24055 dnia Nie 22:37, 08 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Antonio
V.I.P
Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7883
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ok. Środy Wlkp Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 23:18, 08 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Opona po napompowaniu nie jest zwarta z felga na tyle, zeby nie mogla sie obrocic. Opona slizga sie po feldze, po rancie wewnatrz. Wyczysc szczotka druciana rant opony, gdzie jest ona dociskana, oraz felge papierem sciernym, zeby zmatowac, po czym przemyj ja.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Romek
PREZES
Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 9065
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 16:57, 09 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Ponadto podczas czyszczenia papierem ściernym panie dzieju zwróć uwagę na to, żeby nie zostawiać ostrych krawędzi.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
spike
Simson Fan
Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 801
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: okolice Zamościa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:43, 09 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
najprawdopodobniej wina leże po stronie dętki. obecnie wypuszczane na rynek Made in Taiwan są strasznie badziewne a nawet nasze krajowe to już nie to co kiedyś. jeżeli macie stare dętki z wyrwanym zaworem to udajcie się do zakładu wulkanizacyjnego i powiedźcie żeby wkleili gumowy zawór taki jak był w samochodach osobowych. model zaworu to TR 13. problem rozwiązany na lata.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|