 |
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
caq123
Nowicjusz

Dołączył: 23 Gru 2009
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 18:40, 23 Gru 2009 Temat postu: 1 problem z wyborem cylindra |
|
|
Witam panowie i panie,jestem nowym uczestnikiem forum i mam nadzieje ze dobrze bedzie się nam układała współpraca.Dopiero dzisiaj dowiedziałem się o tym forum przegladając simsony na PJ.Od kwietnia tego roku jestem posiadaczem Simsona s51 Enduro,oczywiście zachowanego w originale,i teraz w ferie zimowe planuje zrobić kapitalny remont silnika,a jak już remont to i przy okazji chcę wymienić cylinder na jakąś 60cm.
Mam problem ponieważ mój kolega,który kiedyś posiadał wiele simków powiedział mi,że najlepszy będzie cylinder RZT 60cm lub DDR 60/4.I tu mam problem ponieważ przeglądając simsonki na PJ,każdy prawie każdy kto ma 60/4 pisze ze simek pali mu 3L,natomiast Ci co maja RZT pisza że simy pala im po 4L.Kolega mówił mi jednak ze cylinder 60/4 powiniem wiecej palić od cylindra RZT,jak to wkońcu jest,który cylinderek pali mniej?Liczę na szybka odpowiedz pozdro
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
House
Z Simsonem na ty

Dołączył: 27 Cze 2008
Posty: 3488
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ok. Cieszyna Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:40, 23 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Przy tuningu zawsze więcej pali ;P Wszystko zależy od zastosowanego gaźnika , tłumika , masy kierowcy , na stylu jazdy kończąc .
60/4 ma po prostu nieco większą poj. i 2 dodatkowe kanały płuczące to lekko podnosi zużycie paliwa , jeśli dodamy do tego gaźnik np. 19mm to myślę ze spalanie podniesie się o ok 1 - 1,5l . Ale wszystko zależy od przeróbki .
RZT 60 jest 2 kanałowe , ale jest bardziej wysoko - obrotowe , choć 60/4 też może być pilarką wszystko zależy od wymiarów okien . Ma tłok 1 pierscieniowy , przez co łatwiej się wkręca na oboty ale też ma gorszą kompresję i szybciej sie zużywa , poza tym te tłoki i pierścienie są prwie 2 razy droższe od normalnych tłoków do 60 . Do RZT konieczny jest spawak lub Leo Vince zeby uzyskał te deklarowana moc niby 9 km . Jednak z tego co ja zauważyłem RZT są bardziej usterkowe , na allegro było dużo RZT do szlifu , " bo wypadło zabezpieczenie " " bo poszło łozysko igiełkowe " bo poszedł pierścień " ....
Nie wiem czy wynika to z jakości tych zestawów czy idiotyzmu ich posiadaczy .
Jeśli masz cylek DDR ja bym zrobił 60/4 .
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cegła
Stały bywalec

Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 1076
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 22:55, 23 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Jak masz w oryginale to sie nie pchaj w koszty zalozysz 60 cc i bedziesz odrazu jechal 20 km/h wiecej wydasz 200 zl = 5 km/h
lepiej to co masz cylek wez go przeszlifuj kup tloczek i pierscionki MZA i bedziesz smigal i smigal
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
caq123
Nowicjusz

Dołączył: 23 Gru 2009
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 11:34, 24 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Dzięki koledzy,mam jeszcze pytankczy do cylindra 60/4DDR z płukami na 36 i wydechem na 27,dobry będzie gaznik 18mm?czy trochę za mały?Na razie bede miał tłumik AOA,a na wiosnę planuję zakupić LV lub też jakiś wyspawać.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cegła
Stały bywalec

Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 1076
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 22:22, 24 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Tlumik najlepiej "spawaka" lub Lv .
a gaznik to najlepszy chyba moim zdaniem bedzie AMAL 19 mm
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|