|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DjKamillo
Bywalec
Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Zadupie xD Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 11:51, 18 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Oj dobrze myslisz, kupuj simsona, tylko dobrze wybierz bo jak ja kupilem za 1000 (a chcial za 1500) to mial kilka usterek a na koniec okazalo sie ze wal jest krzywy. Simsony rzadko sie psuja mimo ze maja swoje lata. Pomyslcie sobie co bedzie ze skuterami w wieku simsonowskim! Ogolnie to ten sprzet jest tak wytrzymaly ze new sztuki na zamowienie kosztuja 6-7 tys! Taki sprzet naprawde na dlugo starcza o ile sie o niego choc troche troszczysz. Wiec teraz twoim zadaniem jest dobrze wybrac. Jezeli jeszcze nie masz jakiegos na oku to spróbuj poszukac jakies 60-70tki
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pata
Nowicjusz
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Śro 15:49, 18 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Kupuj simka , simek fajny . Nie musi to być akurat 60 czy 70 simek bo każdy simek który jeździ to z 60 km/h pojedzie ( powinien przynajmniej )
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mateusz3232
Nowicjusz
Dołączył: 16 Sie 2009
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 17:52, 18 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Simsony są bezawaryjne a jeśli sie coś popsuje to jest to drobnostka.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
t-przemek
Nowicjusz
Dołączył: 15 Lis 2009
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Będzina ;D Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 20:28, 21 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
No więc następne pytanie; heh
Jaka jest różnica między 6v a 12v, na razie wiem tylko tyle, że 12v jest lepsze, ale co tak dokładnie jest lepsze, tj. co daje nam zmiana na 12?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kaziu
V.I.P
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 3110
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zgierz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 20:32, 21 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Szersza możliwość zastosowania elektroniki, np przerywacz kierunków od malucha, dostępniejsze żarówki...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
t-przemek
Nowicjusz
Dołączył: 15 Lis 2009
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Będzina ;D Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 14:44, 22 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
no, a propos enduro to czy wydech nie przeszkadza w czasie jazdy?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mikixo
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 2188
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 15:21, 22 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
SR 50 jest najbardziej praktyczny. Ale zależy do jakich warunków ci potrzeba. Ja na twoim miejscu bym kupił sima a nie jakiegoś kibla.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cegła
Stały bywalec
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 1076
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 15:39, 22 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
mikixo napisał: | SR 50 jest najbardziej praktyczny. . |
Też prawda przewieziesz wszystko nie ochlapiesz sobie butów i spodni
itp. ale do lasu to nie za bardzo ale w polne dróżki to tak przecież nie jest z plastiki ( ten nowsze to tak ja mam jezdze i simek zyje )
Każdy mówi ze ENDURO a róznica to tylko rura ( najwiekększa roznica )
wydechowa w wielu przypadkach czesto simek jest przerabiany na ENDURO
o oryginalne enduro trudno
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Madoń
Śpiący na Forum
Dołączył: 29 Wrz 2008
Posty: 3536
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Biała Podlaska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 17:54, 22 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
A czy konstruktorzy Simsona zaznaczyli ze Simson ma być przeznaczony do jazdy po lesie? Cyba nie, więc nie ma co pisać ze sr czy s comfort się do lasu nie nadaje.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cegła
Stały bywalec
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 1076
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 18:15, 22 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
ogierek093 napisał: | Cyba nie, więc nie ma co pisać ze sr czy s comfort się do lasu nie nadaje. |
Dokładnie
Do lasu to cross'ik
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
t-przemek
Nowicjusz
Dołączył: 15 Lis 2009
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Będzina ;D Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 19:15, 22 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
misiek123 napisał: | mikixo napisał: | SR 50 jest najbardziej praktyczny. . |
do lasu to nie za bardzo ale w polne dróżki to tak przecież nie jest z plastiki ( ten nowsze to tak ja mam jezdze i simek zyje )
|
znaczy się że co?, na polne będzie ok?
no tak, tylko mi najbardziej podoba się; enduro->zwykły->sr, ale może macie racje zastanowię się jeszcze ;f
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Madoń
Śpiący na Forum
Dołączył: 29 Wrz 2008
Posty: 3536
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Biała Podlaska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 20:03, 22 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Chyba enduro i s tak samo się jeździ, co do sr to pewnie w kopnym piachu gorzej się spisze bo ma mniejsze koła, a już na pewno nie do lasu ;p
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
t-przemek
Nowicjusz
Dołączył: 15 Lis 2009
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Będzina ;D Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 21:26, 22 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
No a ile może kosztować remont całego simka? i tylko silnika. w 3 wariantach do d... średnio i na idealny?. co ile km. trzeba robić remont?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pata
Nowicjusz
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Nie 22:35, 22 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Ciężko powiedzieć co ile km trzeba robić remąt to zależy też od twojej jazdy , jak jeździsz spokojnie to rzadko gorzej jak szalejesz na simku to wtedy częściej bo się może np zatrzeć jak zaraz po remoncie jeździsz ostro . Remont całego silnika chodzi ci o wymianę cylindra , tłoka , pierścieni, (głowica rzadko się psuje to chyba nie) simeringów , ( kosza sprzęgłowego ) to gdzieś około zaokrąglam do 300 zł ( zależy od części gdzie i za ile kupujesz)
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
focusst
Bywalec
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Żegrówko k/Śmigla Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 22:50, 22 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Fabryka przewiduje trwałość silnika na około 20-25 000 km.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|