 |
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konio180
Nowicjusz

Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 14:48, 10 Cze 2011 Temat postu: co myślicie o tym cylku |
|
|
m.allegro.pl/przedmiot,nowy-cylinder-simson-60-6-kanalow-tlok-mza-tuning,1659364576.html#start_item
co o nim myślicie i jak myślicie ile by palił ,sprzedawca mówił że 0,5 l więcej ale jakoś mu nie wierze
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mikixo
Bardziej niż stały bywalec

Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 2188
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 15:50, 10 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Tak na pewno 60ccm i jeszcze 6 kanałów pali 0,5 l hahaha co to za gość że tak powiedział. Może to spalić w granicach 3,5-4 jak nie więcej.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Benzine
Bardziej niż stały bywalec

Dołączył: 16 Sty 2010
Posty: 1613
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SRC Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 15:54, 10 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Nie ten temat... A opis cyla to jeden wielki kit...
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcias
KIEROWNIK

Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 4652
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Palędzie/ k. Poznania
|
Wysłany: Pią 16:50, 10 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Bardzo dobry cylinder więc nie wiem o czym pieprzycie.
Spalanie przy dobrej regulacji nie wzrośnie więcej jak od 0,5 do 1 litra.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konio180
Nowicjusz

Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 13:36, 11 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
a jakbym tak przerobił oryginalną 50 na 6 albo 8 kanałów.
jak by było z mocą,v-maxxx i spalaniem.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
suszny
Bardziej niż stały bywalec

Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 2075
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraśnik (woj. lubelskie) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 13:45, 11 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
A co według Ciebie oznacza te 6 czy 8 kanałów? Bo wydaje mi sie że sam nie wiesz o czym mówisz.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
suszny
Bardziej niż stały bywalec

Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 2075
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraśnik (woj. lubelskie) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 14:32, 11 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Tak jak myślałem... W zwykłym seryjnym cylindrze są 2 kanały płuczące, 1 wydechowy i 1 dolotowy co po dodaniu daje 4 kanały.
Cylindry które mają dorabiane kanały określa się X/Y/Z co to znaczy?
X - pojemność cylindra
Y - ilość kanałów płuczących
Z - ilość kanałów wydechowych
Czyli ten cylinder który pokazałeś jest to 60/4 w miarę zrozumiałe?
Mówiąc o cylindrze 6 czy 8 (czy ilukolwiek) kanałowym nie podajesz jasno które to kanały zostały dodatkowo wykonane. Dlatego najlepiej posługiwać się określeniem które podałem wyżej.
X/4 czy X/4/3 to najczęściej spotykane cylindry, bo są również inne, ale to wyższa szkoła jazdy na motylach.
50/4/3 50ccm / 4 kanały płuczące (czerwony) / 3 kanały wydechowe (zielony)
[link widoczny dla zalogowanych]
60/4 60ccm / 4 kanały płuczące (czerwony)
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|