|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek1212
PREZES
Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10221
Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła
|
Wysłany: Pon 14:42, 28 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Ale dość zmyślnie ma to zrobione. Turbina od jakiegoś starego gnoja lub vw 1,8T, do tego zaworek ciśnieniowy z czujnikiem przy wylocie z turbiny do upuszczania spalin i blow off w tej metalowej puszcze przy gaźniku. Widać też, że ma jeszcze wskaźnik doładowania na desce rozdzielczej. Fajnie ma też zrobione smarowanie turbiny olejem ze skrzyni biegów, ale do tego musi mieć elektryczną pompke oleju.
P.S. Ciekawe ile razy sobie poparzył prawą noge od tłumika.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Karkówa
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 1727
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Strzelno Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 14:50, 28 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Ciekawy jestem ile taki zestaw idzie
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KnightRider
PREZES
Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 3571
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 15:49, 28 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Tak, napisane jest ze ma elektryczna pompke oleju smarujaca turbo. Turbo musi byc od nowszych diesli, ewentualnie od malych silnikow, bo jest bardzo małe. Ciekaw jestem jak sprawuje sie zwykly gaznik w polaczeniu z turbo. Najlepszym rozwiazaniem w takim ukladzie bylby wtrysk
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek1212
PREZES
Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10221
Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła
|
Wysłany: Pon 22:54, 28 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
No wcale nie jest takie małe to turbo. A z gaźnikiem to rzeczywiście mogą być problemy, zwłaszcza z doborem odpowiedniej dyszy głównej.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MatiZ
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 04 Sie 2007
Posty: 1871
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Stale
|
Wysłany: Pon 23:25, 28 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
ale tylko 12 KM daje??
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek1212
PREZES
Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10221
Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła
|
Wysłany: Pon 23:27, 28 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
MatiZ napisał: | ale tylko 12 KM daje?? | \
A kto ci tak powiedział ??
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MatiZ
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 04 Sie 2007
Posty: 1871
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Stale
|
Wysłany: Pon 23:39, 28 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
MatiZ napisał: | to chyba o nim pisze
Technische Daten: RZT 95ccm 4Kanal Membran Zylinder
Umgearbeiteter Leo Auspuff
kleiner Dieselturbo für schnelles Ansprechverhalten
elektrische Ölpumpe 12V unterm Tank verbaut
Grundleistung vom Motor ohne Turbo ca 12PS
Drehzahl bis 13000 U/min
bei 6500-10000U/min 0,25bar Ladedruck
Vape Zündung 12V
Luftsammler mit Saug-Druck Regelventil
MFG Andy |
nie znam niemieckiego xD
Ostatnio zmieniony przez MatiZ dnia Pon 23:41, 28 Kwi 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ooryginall
Stały bywalec
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 1167
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Żagań (woj.lubuskie)
|
Wysłany: Wto 6:50, 29 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
12PS to nie jest w KM to raczej jakieś ciśnienie będzie
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
oli98lite
Bywalec
Dołączył: 01 Paź 2005
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 8:57, 29 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
PS - to "niemiecki" koń mechaniczny Czyli ten simek ma 12 KM (oczywiście tylko wg właściciela :P) Co do poprawnego działania turbiny mam wątpliwości. W 2-suwie jest przecież komora wstępnego sprężania (kiedyś obiło mi się o uszy, że turbo nie ma prawa poprawnie działać w takim silniku) Objaśni mi to ktoś? Z góry dzięki i pozdro.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek1212
PREZES
Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10221
Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła
|
Wysłany: Wto 14:42, 29 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Ale jak jest membrana to turbo można zakłdać. Osobiście uważam że tzw "odkurzacz" (czyli kompresor) zdziałał by w tym silniku znacznie więcej. A co do mocy to myśle że ma ponad 20KM.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ooryginall
Stały bywalec
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 1167
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Żagań (woj.lubuskie)
|
Wysłany: Wto 15:37, 29 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Czyli nawet zaniżył tą moc swojego Simka. Heh lepiej zaniżać niż zawyżać
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MatiZ
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 04 Sie 2007
Posty: 1871
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Stale
|
Wysłany: Wto 17:19, 29 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
no widzice a wy sie ze mna sprzeczaliscie :PP a ja wiedzialem dobrze:PP no jak na garnek 95 z turbina to cos malo te 12 KM
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|