|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Paula_464
Nowicjusz
Dołączył: 16 Wrz 2010
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wysokie Mazowieckie(Podlaskie)
|
Wysłany: Śro 20:13, 29 Wrz 2010 Temat postu: Comfort vs enduro |
|
|
Może było takich tematów już sporo, ale ja stoję przed wielkim dylematem . xD
Co waszym zdaniem jest lepsze fajniejsze wygodniejsze itp. s51 comfort czy enduro?
Chciałabym nim jeździć : Czasem do szkoły, na pole (polna droga i trochę dziurawa) na dłuższe przejażdżki (do 30 km) ,do miasta i może gdzieś jeszcze jak coś wypadnie
Pomożecie??
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marian
Stały bywalec
Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 1122
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Harbutowice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:20, 29 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Ja bym brał Comforta ciekawe wyposażenie i wgl.. a enduro mi się nie podobają, ale to tylko i włącznie kwestia gustu
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
spike
Simson Fan
Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 801
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: okolice Zamościa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:23, 29 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Comfort wygodniejszy. Enduro mocniejszy(rama). Okazuje się, że rura w enduro nie jest wcale taka wygodna a wygodną rzeczą jest na pewno wyższa kierownica. Kwestia gustu. Comfort ma obrotomierz(bajer). Mi lepiej jeździ się comfortem z kierownicą enduro aniżeli enduro.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Nike_1996
Bywalec
Dołączył: 18 Sty 2010
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Opole Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 21:21, 29 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Paula jak jesteś zainteresowana simkiem:
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gasto25
Nowicjusz
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łuków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 23:47, 29 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Mam osobiście enduro i nie powiem wygodne to takie nie jest z tą rurą puszczoną górą trzeba nogę odpowiednio ułożyć na początku było trochę źle ale przyzwyczaiłem się kierownica enduro fakt zbyt dobra nie jest ja zmieniłem po pół roku na zwykłą dostęp do schowka od strony rury tragiczny kopnik enduro przeszkadza przy ściąganiu lewej pokrywy schowka i ją rysuje a wzmocnienia ramy są nie wygodne przy regulacjach gaźnika i wykręcaniu go. To tyle wad co zauważyłem a teraz o zaletach napewno wydech wyżej jest dobry jeśli ktoś lata po różnym terenie bo nie uszkodzisz go w dołku czy nawet podjeżdżając pod jakieś górki kolankiem raczej nie zawadzisz poza tym wielkich różnic nie ma.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
suszny
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 2075
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraśnik (woj. lubelskie) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 23:59, 29 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Silniki te same a rama różni sie niewiele. Kwestia gustu, poprostu. Zarówno comfort jak i enduro mają tyle samo wad co zalet więc... Kwestia gustu jak już mówiłem i koledzy wyżej.
gasto25 napisał: | dostęp do schowka od strony rury tragiczny kopnik enduro przeszkadza przy ściąganiu lewej pokrywy schowka i ją rysuje a wzmocnienia ramy są nie wygodne przy regulacjach gaźnika i wykręcaniu go. |
Dostep do schowka jest troche bardziej utrudniony ale na pewno nie tragiczny, kwestia wprawy i przyzwyczajenia. Lewej pokrywy przeciez nie ściaga sie i nie zakłada kilka razy na dzień tylko "od święta". Tak samo gaźnik...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Paula_464
Nowicjusz
Dołączył: 16 Wrz 2010
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wysokie Mazowieckie(Podlaskie)
|
Wysłany: Czw 8:33, 30 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Poczytałam inne tematy i mam rozumieć że silnik jest taki sam w obu wersjach tak?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
spike
Simson Fan
Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 801
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: okolice Zamościa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 10:12, 30 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
We wszytkich simsonach czy to SR czy S silniki były te same.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Paula_464
Nowicjusz
Dołączył: 16 Wrz 2010
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wysokie Mazowieckie(Podlaskie)
|
Wysłany: Czw 14:26, 30 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Ok to dziex za info i wgl jak macie jeszcze jakieś wady/zalety obu wersji to piszcie
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DjKamillo
Bywalec
Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Zadupie xD Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 20:10, 01 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Szczeże mówiąc, oprócz wydechu i kierownicy nie odczujesz żadnej różnicy w jeździe tym i tym. Dzisiejsze "Comforty" na allegro zwykle już nie mają obrotomierza (albo sprowadzali do polski bez?)
Ale ja to jakoś średnio sie znam, z chęcią dowiedziałbym się coś więcej ciekawego o Comfortach :P
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
karolsr
Simson Fan
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 769
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: będę wiedział że ten wał wytrzyma taką moc ? Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 20:16, 01 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
prawdziwego COMFORTA znaleźć to teraz graniczy z cudem.
Wsumie to wydaje mi sie lepsze enduro chodź przy kupnie trzeba zwrócić uwagę na bardzo istotne i charakterystyczne szczegóły (tak samo w comforcie). Dużo jest simsonów z puszczona rura do góry i nalepka Enduro, a to jednak oryginalne enduro nie jest.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcias
KIEROWNIK
Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 4652
Przeczytał: 3 tematy
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Palędzie/ k. Poznania
|
Wysłany: Pią 22:49, 01 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Comfortów było bardzo mało bo były... drogie.
To że ktoś nakleił sobie naklejkę Comfort to nic nie znaczy.
Najwięcej było B1-4 potem B2-4 reszty badziewia mniej... a comforty to najczęściej były S70ki (których było ultra mało)
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kira
Simson Fan
Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 828
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Częstochowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 23:05, 01 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Ultra mało, bo mało kto je kupywał a koszt produkcji był większy.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcias
KIEROWNIK
Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 4652
Przeczytał: 3 tematy
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Palędzie/ k. Poznania
|
Wysłany: Pią 23:10, 01 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Nie tyle większy, co polskie przepisy mocno ograniczały pozycję Simsona 70ccm.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Paula_464
Nowicjusz
Dołączył: 16 Wrz 2010
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wysokie Mazowieckie(Podlaskie)
|
Wysłany: Sob 7:02, 02 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Oooo... Patrzyłam ciągle na allegro. Znalazłam niby Comfort. Ale też żaden nie miał obrotomierza...
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|