|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
klemens_14
Bywalec
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 241
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sk-ce
|
Wysłany: Wto 14:49, 05 Cze 2007 Temat postu: Cylinder 60ccm-pytania |
|
|
Elo mam pare pytan chce dac do szlifu cylinder oryginalny 50ccm zeby zrobic na 60ccm ale nie wiem jaki musze kupic tlok i jeszcze jedno pytanko czy mozna kupic tlok do 60ccm na 3 piercionki ??
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Snakers
Stały bywalec
Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 1172
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Witkowo Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 15:17, 05 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Żeby zrobić z 50ccm cylinder 60ccm trzeba zrobić 12 szlifów.. więc kupujesz tłok R12.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
waski
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 23 Kwi 2007
Posty: 1940
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kluczbork
|
Wysłany: Wto 16:02, 05 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
a po co Ci 3 pierscienie?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Paweł
PREZES
Dołączył: 14 Maj 2006
Posty: 4434
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 18:51, 05 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
nie ma tłoka R12
to jest nominalny na 60ccm
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
berecik
Śpiący na Forum
Dołączył: 15 Cze 2006
Posty: 3643
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Okolice Poznania Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 19:53, 05 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
ktory ma fi 41
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
klemens_14
Bywalec
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 241
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sk-ce
|
Wysłany: Wto 20:54, 05 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Dziex za rozmiar a trzy pierscienie byly by lepsze niz dwa ale chyba nie bede kombinowal;p
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcias
KIEROWNIK
Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 4652
Przeczytał: 3 tematy
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Palędzie/ k. Poznania
|
Wysłany: Wto 21:01, 05 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
lepsze?? nie sadze
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
BARTI
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 13 Maj 2006
Posty: 2084
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Środa Wielkopolska
|
Wysłany: Wto 21:03, 05 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
no nei powiedzialbym..lepiej zostan przy 2
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
darek_simson_enduro
Stały bywalec
Dołączył: 14 Sty 2007
Posty: 1269
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: okolice Tarnowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:39, 05 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
gdyby były potrzebne 3 było by ich w orginale 3 a że 2 w pełni wystarcza to sa w orginale 2
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Snakers
Stały bywalec
Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 1172
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Witkowo Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 14:10, 06 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
*Paweł* napisał: | nie ma tłoka R12
to jest nominalny na 60ccm |
Właśnie to chciałem napisać hehe
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|