|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukasz396
Nowicjusz
Dołączył: 06 Kwi 2011
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 22:51, 05 Maj 2011 Temat postu: Docieranie Simsona Teoria a Praktyka |
|
|
Witam czytałem trochę o tym docieraniu i sam nie wiem jak do końca mojego dotrzeć są różne zdania na ten temat. Mój Simson to s51 zmieniałem wał cylinder na 60 Almot łożyska . Może ktoś mi krótko napisać jak go dotrzeć ? czytałem że postawić na 10 min niech sobie pyrka i zgaśnik i tak 5 razy ? Czy normalnie jeździć spokojnie ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
*zielony*
Nowicjusz
Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 23:34, 05 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Jezdzij spokojnie nie zagotuj go ;}
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Murarz
KIEROWNIK
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 1466
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Podkarpacie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 12:11, 07 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Nie zostawiaj go zapalonego, bo tylko się zagrzeje. Jeździj spokojnie, czasem wyżej go zakręć. I pilnuj temperatury silnika żeby się nie zagrzał. Takich tematów trochę już było.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Simson RM
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 19 Paź 2009
Posty: 1989
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Iwiny Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 23:01, 07 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Nie możesz go zamulić ani przegrzać czyli musisz jeździć tak na początku 2/4 gazu przerwa z 15-25 min na ostygnięcie, potem możesz zwiększyć na 3/4 gazu, silniki dwusuwowe nie lubią niskich obrotów, jazda takim tempem powoduje szybsze zużycie łożysk wału jak i cylindra i tłoka.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
badyllek1993
Stały bywalec
Dołączył: 13 Cze 2007
Posty: 1340
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Polska, Dol., Twardogóra
|
Wysłany: Nie 0:38, 08 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Dupa, dupa...
Pierwsze 30 - 50 km jeździsz wolno na średnich obrotach, tak, aby w razie czego wyszły jakieś wady, albo fabryczne, albo powstałe w wyniku złego montażu. Potem, krótkie odcinki, ale piłowanie. Wkręcaj śmiało na wysokie, tylko ważne jest, aby nie przegrzać.
No i dobrego oleju 1:33, wsio.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcias
KIEROWNIK
Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 4652
Przeczytał: 3 tematy
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Palędzie/ k. Poznania
|
Wysłany: Nie 11:26, 08 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Co do wypowiedzi badyllka... pierwsze 3-5 km na wyregulowanie biegów i gaźnika i potem piłowanie - na początku nie za długie, a potem coraz dłuższe - najlepiej wybrać sobie krętą drogę na której trzeba będzie dużo zwalniać, redukować, i znowu na wyższy bieg. Żadnego oszczędzania - syntetyczny olej w stosunku 1:33 i ogień.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konradq1209
Stały bywalec
Dołączył: 25 Maj 2009
Posty: 1296
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Stargard Szcz. Zachodniopomorskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 12:27, 08 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
marcias tak jak mówi ja swojego s70 wcale nie docierałem, od razu pędzel i nic mu nie jest i chodzi znakomicie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|