Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Filtr stożkowy

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Simson
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pazio777
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 03 Lut 2014
Posty: 668
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Wielkopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 1:10, 07 Maj 2015    Temat postu: Filtr stożkowy

Tak myślę żeby wymienić filtr powietrza, bo stary stożek był lipa i została sama metalowa rdzawa siateczka xd "gąbki" prawie nie ma. Zdecydowałem się, że wykorzystam skrytkę do innego celu niż filtr powietrza, ale szukam jeszcze pomysłu xd

Ale do rzeczy. Jaki filt byście polecili? Taki też bez szaleństw cenowych. Zastanawiam się nad tymi trzema
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
waskiganja
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 21 Lut 2015
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 19:11, 07 Maj 2015    Temat postu:

ja pierwszy lub ostatni sugerowałem sie tylko wyglądem bo ten środkowy jest paskudny a o to tu chodzi bo w simku stożek to żaden elemęt tuningujący chyba że masz większy cylinder to może wtedy coś pomagają
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pazio777
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 03 Lut 2014
Posty: 668
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Wielkopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 7:27, 08 Maj 2015    Temat postu:

Nie o wygląd tu chodzi..
Mam większy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bartusiak
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 02 Cze 2015
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 0:02, 03 Cze 2015    Temat postu:

Ja bym dał najprostszy jaki jest pozłacany (tak mam teraz u siebie). Stożkowy może Ci zasyfić cały filtr (szczególnie te) . Za stożkowy filtr musisz wydać z dobrą stówkę by miał robić robotę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pazio777
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 03 Lut 2014
Posty: 668
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Wielkopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 8:18, 03 Cze 2015    Temat postu:

Wziąłem ten niebieski jako, że nikt nic konkretnego nie poradził. Wykonany jest całkiem spoko. Oczywiście nie jest pełny w środku z gąbki, ale nie jest to też jakaś cienka warstewka. Był tylko taki problem, że simek dostawał na nim za dużo powietrza, więc go trochę przygniotłem i zabezpieczyłem izolką xD Filtr ma w sobie sprężynę dzięki czemu ma wracać do pierwotnego kształtu. No i teraz muszę przyznać, że jest bardzo si Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jaro5
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 08 Maj 2015
Posty: 171
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poddębice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 9:20, 03 Cze 2015    Temat postu:

Jak byś dał większą dyszę to nie musiał byś blokować filtra.
A może wystarczyło dać tylko iglicę do góry.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pazio777
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 03 Lut 2014
Posty: 668
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Wielkopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 15:34, 03 Cze 2015    Temat postu:

Właśnie miałem dyszę główną 80, wolnych 35. Efekt był taki, że podnoszenie iglicy powodowało tylko, że go zalewało, silnik niewyobrażalnie buczał, strasznie długo schodził z obrotów no i gasł na światłach. Nie mówiąc o tym, że nie trzymał wolnych. O dziwo problem zaczął występować dopiero po założeniu LFK. Poza tym najwyższą temperaturę jaką silnik mi uzyskał to coś ponad 180 stopni, mierzone na tulei.

Teraz zmieniłem dyszę główną na 70 i lekko (na prawdę bardzo minimalnie) zblokowałem filtr. Chodzi jak przecinak Wide grin Temperatura przy mocnej pracy utrzymuje się w okolicach 100 stopni. Dodatkowo nowa linka gazu od Jackmotors i w końcu udało się osiągnąć, że jazda simkiem jest dla mnie przyjemnością <3
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Simson Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin