|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Murarz
KIEROWNIK
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 1466
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Podkarpacie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 20:46, 29 Lis 2009 Temat postu: Gaźnik a iglica |
|
|
Cześć wszystkim. Jeśli był podobny temat to sory, ale ja go nie znalazłem. Mam pytanie. Mój S51 jechał 80, czyli cały licznik jak go kupiłem. Lecz gasł (miał źle ustawione obroty, a ja sie na tym nie znam, bo to dla mnie czarna magia gdziebać w gaźniku, ale teraz juz wiem co i jak). Wpadłem do kumpla, który ma z bratem 2 simy i pogdzebał coś w iglicy, a dopiero potem ustawił obroty. Teraz simek leci 65-70. Czy może mieć na to wpływ iglica? Wiem, że można ją tam jakoś ustawić na jakieś ząbki i ponoćma iść lepiej, ale ja sie nie znam. Mam gaźnik 16N1-11. Dodam jeszcze. że i sam i razem z kumplem mieliśmy 70, co raczej nie jest normalne. Tak, jakby coś go blokowało. Pomóźcie, bo dalej chce mnieć najmocniejszego sima w miejscowości na 10 wszystkich. Thx z góry [/b]
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Paluch
Z Simsonem na ty
Dołączył: 14 Sie 2007
Posty: 3469
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krzepice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 22:21, 29 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
A może licznik się naprawił?
Ostatnio zmieniony przez Paluch dnia Nie 22:22, 29 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cepe
Bywalec
Dołączył: 04 Lip 2009
Posty: 290
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Ś-ca Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 22:26, 29 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
cieta riposta
Co to wnosi do tematu?? Pilnuj sie bo masz 4/5.
Kaziu
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Murarz
KIEROWNIK
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 1466
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Podkarpacie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:47, 30 Lis 2009 Temat postu: Gaźnik a iglica |
|
|
Licznik jest sprawny Sprawdzałem ile wyciagnie samochodzem i ogarem 900 kumpla, ale ten wymiekał. Niech ktoś się wypowie, jak dać tą iglicę, bo dla mnie to czarna magia. I mam jeszcze jedno pytanie. Czy jak będę w zimie jeździł simem, to nie pęknie mi cylek?? Bo różnie słyszałem.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cepe
Bywalec
Dołączył: 04 Lip 2009
Posty: 290
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Ś-ca Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:52, 30 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
normalnie peknie ci cylek w pol ale chociaz tuleja ci wyjdzie i zrobisz jakis tjunerski projekt
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cegła
Stały bywalec
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 1076
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:53, 30 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Zależy jak chcesz ustawić czy duzą dawke paliwa czy małą tam na iglicy sie ustawia im wyzej to mniej paliwa a jak nizej to wiecej paliwa tylko ustaw zeby go nie zalewało i nie miał za mało zupki
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
suszny
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 2075
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraśnik (woj. lubelskie) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 22:09, 30 Lis 2009 Temat postu: Re: Gaźnik a iglica |
|
|
P4V3U napisał: | Czy jak będę w zimie jeździł simem, to nie pęknie mi cylek?? Bo różnie słyszałem. |
Sory kolego ale nie wytrzymałem Nie wiem z kąd masz taką wiedze, ale jestem w szoku gdzie takie głupoty słyszałeś? Mówisz tak jak byś był posiadaczem chińskiego kibla, bo taki ktoś nie wie jak działa silnik spalinowy.
Mam kolege, który ma właśnie taką pralko-suszarke, kiedys nie chciał mu zapalić powiedziałem żeby sprawdził czy gaźnik mu sie nie zapchał może, na co usłyszałem od niego pytanie: "a to ja mam tam gaźnik?". Ja nie wiedziałem czy mam sie śmiać czy płakać.
Reasumująć, podczaj jazdy w zime nie peknie ci cylinder i raczej nic ci w simsonie z powodu zimy nie pęknie
A jesli chodzi o iglice ustawiając ja na najniższy rowek zwiększysz dopływ paliwa, a jeśli na najwyższy zmniejszysz go. Tłumacząc ci tak abyś zrozumiał jesli jest na najniższym rowku jest mocnieszy ale więcej pali a jesli na najwyższym odwrotnie.
Ale sie uśmiałem
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Seru94
Simson Fan
Dołączył: 14 Wrz 2009
Posty: 762
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piekary Śląskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 23:02, 30 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Pęknąć to on morze jak go w mrozie
-30 i mniejnagle wsadzisz do gorąca jakieś 100C i powinno się udać
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawels2004
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 1977
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: Wto 16:08, 01 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Nie naśmiewajcie się z niego może co ?? i nie róbcie burdelu.
Kolega pyta jak się ustawia ta iglice krok po kroku więc:
1. musisz dojść po lince gazu do takiej czapeczki przy gaźniku (na końcu tej linki)
2. odkręć ją, i wyciągnij przepustnice wraz z iglicą
3. żeby zmienić położenie iglicy w górę lub w dół musisz zdemontować linkę gazu przy przepustnicy, wyciągnąć iglice (będzie już wtedy luźno latała.
4. na iglicy wytoczone są takie takie małe rowki, i razem z iglicą jest taka blaszka aby podnieść iglice musisz ta blaszkę przełożyć w dół ( dół to ta ostrzejsza stona) a żeby opuścić to w górę.
5. zmontować wszystko tak jak było i sprawdzić jak się jeździ.
Iglica to taka jakby grubsza szpilka (jak byś nie wiedział)
to by było na tyle co do ustawiania iglicy.
Aha a cylinder na polskie warunki klimatyczne to raczej nie ma szans żeby pękł. I na pewno nie sam cylinder tylko tuleja jak już.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Murarz
KIEROWNIK
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 1466
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Podkarpacie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:31, 01 Gru 2009 Temat postu: Gaźnik a iglica |
|
|
Dzięki pawels2004. O to mi chodziło. Chociaż jedna mądra osoba, która nie naśmiewa się z kogoś, kto ma od niedawna motor i do tego pierwszy w życiu. Juź sobie poradzę z tymi istrukcjami. Właśnie mój kumpel z zazdrochy pewnie mi zmienił ustawienie iglicy. Jak kupilem sima to jak siedziałem na baku wyrywał na jedno koło, a teraz słaby jest. Ale mam jeszcze jedno pytanie, ale juz nie o sima. Mój kumpel ma motorynkę. Idzie jak burza. Wyciągał nią 60 km/h mierzone moim simem i skuterem kumpla. Ale coś mu się stało. Dziwnie mu strzela z rury, jakby miał rurę zatkaną, ale to nie to. Gaźnik też nie, bo sprawdzaliśmy. Jego ojciec mówi, że to kondensator, ale nie wiem. Doradźcie coś
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wilson
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 1554
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: CwA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:43, 01 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
zapłon
i kondensator niech wymieni nie jest drogi
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Murarz
KIEROWNIK
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 1466
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Podkarpacie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 21:15, 09 Gru 2009 Temat postu: Gaźnik a iglica |
|
|
Ale jak to jest z tą igicą. Bo chyba jak się ją podciąga do góry to daje więcej paliwa, a ktoś napisał mi tu na odwrót.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
suszny
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 2075
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraśnik (woj. lubelskie) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 23:14, 09 Gru 2009 Temat postu: Re: Gaźnik a iglica |
|
|
suszny napisał: |
A jesli chodzi o iglice ustawiając ja na najniższy rowek zwiększysz dopływ paliwa, a jeśli na najwyższy zmniejszysz go. Tłumacząc ci tak abyś zrozumiał jesli jest na najniższym rowku jest mocnieszy ale więcej pali a jesli na najwyższym odwrotnie. |
Jak byś poczytał dokładniej to byś wiedział... No chyba ze czegoś z mojej wypowiedzi nie rozumiesz, to pytaj.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pustack
V.I.P
Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grybów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 21:28, 10 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
ustawiając na najniższy rowek iglica będzie wyżej czyli będzie dostawał więcej paliwa... A na najwyższy iglica będzie niżej i będzie dostawał mniej paliwa...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zip2
Simson Fan
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 621
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Bartoszyce
|
Wysłany: Czw 23:00, 10 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Po prostu jak ustawisz na pierwszy ząbek od początku czyli jakby zaostrzenia to iglica będzie wyżej w gaźniku i bedzie podawał więcej paliwa gazior. A jak ustawisz na GÓRNY ząbek ostatni to gaźnik będzie podawał mniej.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|