 |
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
woyek
Simson Fan

Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 643
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chrzanów
|
Wysłany: Sob 11:18, 05 Lip 2008 Temat postu: Ile wytrzymuje cylinder w simsonie? |
|
|
Tak jak w temacie sorki nie moge nigdzie tego znaleźć .. uzywałem opcji szukaj ... ale nie ma co ile km trzeba zrobić szlif i wymienic tłok ?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kamillo_sr50
Bywalec

Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 460
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Byszwałd
|
Wysłany: Sob 11:41, 05 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
zależy jakiego oleju używasz i jak jeździsz simkiem, cylek jak będziesz miał znaczny próg w górnej części tuleji, a tłok i pierścienie ja wymieniam jak pierścienie zaczynają grać i simek po prostu jest słaby, wszystko zależy jak jeździsz, jak będziesz jeździł delikatnie to normalne że zrobisz więcej kilosów, np. u mnie tłok węgierski i pierścienie wytrzymały ok 6tys. km z tym że zero docierania i ciągle jeździłem praktycznie całą rurą hehe
a cylek obecnie polski 60ccm mam już jakieś niecałe 20tys. km i o dziwo nie ma jeszcze progu
Ostatnio zmieniony przez kamillo_sr50 dnia Sob 11:43, 05 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
woyek
Simson Fan

Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 643
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chrzanów
|
Wysłany: Sob 11:51, 05 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
mi strasznie osłab simson .. i ja zrobiłem na tym cylku z 6000km ... a poprzedni własciciel podobno ''1700km'' ale nie wiem jaki to jest ...
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
heniek1990
Bywalec

Dołączył: 05 Gru 2007
Posty: 487
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 11:57, 05 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
W ksiązce piszą ze zależnie od sposobu jazdy co 25 000 - 40 000 km. Z doswiadczenia ci napisze ze jechałem simkiem co miał nastukane około 50000 bez szlifu i darł 80 km/h. Poźniej zjechał sie gwint na cylku i nowy cylek niby też ddr miał juz sporo mocy mniej. Teraz robią gorsze częsci. Tak więc jak masz stare oryginalne czesci to smigasz długo a ten nowe to z 10000 - 15000 ci wytrzymają, jak nie katujesz.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kondzio333
Stały bywalec

Dołączył: 09 Lut 2008
Posty: 1241
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 13:08, 05 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Przede wszystkim zależy to od tego jakiej produkcji jest cylinder. potem jak się jeździ i jak sięo niego dba(mam na myśli jaki olej do paliwa, w jakim stosunku itd.)
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Romek
PREZES

Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 9065
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 13:42, 05 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
ksiazka Wernera podaje ze uklad tlok-cylinder powinien wytrzymac co najmniej 25 tys km
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
walker69
Śpiący na Forum

Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 3650
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mazury Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 15:40, 05 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Szlif robisz dopiero jak poczujesz znaczny spadek mocy silnika własnie tym spowodowany i jak w cylindrze zrobi sie próg . Wtedy tez zmieniasz tłok określonej miary do tego nie ma.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Matti_92
Stały bywalec

Dołączył: 23 Paź 2007
Posty: 1200
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wiecie że mam banany:) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 16:23, 05 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
mój simek miał robioną generalke przy przebiegu 13500km robiony 1 szlif i wszystko wymieniane ddr.Od remątu ma juz 1000km zrobione i smiga dalej
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Antonio
V.I.P

Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7883
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ok. Środy Wlkp Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 19:40, 05 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Generalnie cylinder wytrzymuje az do jego zniszczenia, a to zalezy od uzytkowania. Co do tulei to wytrzymuje do najblizszego szlifu.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Daczer
Stały bywalec

Dołączył: 08 Lip 2006
Posty: 1258
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 23:05, 05 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Zależy od stylu jazdy... Ja miałem przejechane ok. 6 tys. (DDR 2 szlif) i coś mu się zadziało a kumplowi jeździł 20 tys. i dopiero... Najlepiej tak jak kolega wcześniej wspomniał jeździć na oryginalnych częściach... Teraz juz takich dobrych nie robią... Nawet w Niemczech.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Woojtass
Nowicjusz

Dołączył: 22 Sty 2009
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Białośliwie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 20:52, 24 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Ja na oryginalnym cylindrze i tłoku zrobiłem 25tyś. km i jeżdze dalej. Pierścienie wymianiałem przy 8tyś. potem przy 15tyś i przy 20tyś. Caly czas pierścienie dzwonią ale pi..de ma nieskazitelną.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kamillo_93
Bardziej niż stały bywalec

Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 1618
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 22:16, 24 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Hmmmm, no a więc ja miałem na moim DDR ok. 23k km... I wcale nie był słaby. Bynajmniej nie słabszy od nowego cylka AL-MOT 60. A układ był już tak wyjechany że smarem zawalało zapłon. Zależy.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|