Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Ja was nie rozumie !!
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Simson
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zombek7
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myszków

PostWysłany: Pią 22:37, 04 Sie 2006    Temat postu:

u mnie w mieście żadna kosiara nie daje mi rady. a ja i tak już sobie nie wymienie na wiekszy chyba że sprowadze z niemiec 90cm ale po co??Wink (1)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BARTI
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 13 Maj 2006
Posty: 2084
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Środa Wielkopolska

PostWysłany: Pią 22:40, 04 Sie 2006    Temat postu:

a swoim ile wyciagniesz??Wide grin
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grzester
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 05 Sie 2006
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BAĆKOWICE

PostWysłany: Sob 22:54, 05 Sie 2006    Temat postu:

Sławek ma racje! Przeciez najlepiej miec simsona 100% oryginał, niz simaka (po przeróbkach) który nie wiadomo kiedy sie rozwali. Gdy mamy simsona oryginalnego to to wszystko jakos sie tzryma całości, a z simsona po przeróbkach nie ma juz takiej przyjemnosci z jazdy...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
b@stek
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 23:32, 05 Sie 2006    Temat postu:

Poza tym kiedyś znaleść w 100% orginalnego simka na niemieckich częściach będzie bardzo trudno więc lepiej nic nie kombinować i utrzymać maszyne w jak najbardziej fabrycznym orginalnym wyglądzie Happy
Jakiś neonek, muzyczka nie zaszkodzi bo to się szybko demontuje, ale po co simkowi gówniane podróbki. Pozdro!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maciek
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 18 Kwi 2006
Posty: 509
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok

PostWysłany: Nie 11:07, 06 Sie 2006    Temat postu:

poza tym orginalny łatwiej sprzedać
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Barszcz:s51b
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 22 Cze 2006
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Białystok

PostWysłany: Nie 12:40, 06 Sie 2006    Temat postu:

A więc....



Koniec z przerabianiem Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
slawek_s51
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zakliczyn

PostWysłany: Wto 19:14, 08 Sie 2006    Temat postu:

Trzeba umiec i mądrze tuningowac
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Junior12
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 04 Lip 2006
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Trzciana

PostWysłany: Wto 20:15, 08 Sie 2006    Temat postu:

Ja w swoim simku chce zachować wszystkie cześci silnika w oryginale.Będzie ciężko kupować wszystkie części oryg. niemieckie ale jakoś to będzie Wink (1).U mnie w miejscowości koleś ma oryginalnego simka (nawet wygląnie zmieniany nic) na niemieckich częściach (jedynie benzynke i powietrze w kołach ma polskąWink (1))i mu maszyna chodzi jak ta lala codziennie jeździ nim do roboty 10km w jedną strone i już dawno nie widziałem żeby go robił(codziennie nim jeździ).A pyka se nim ponad 6 dych spokojnie bop jak jechałem moim 50 to ten tylko kołomnie wziuuuuu a nie piłował go.Tak że szacunek dla "tuningowców" ale ja jestem za oryginałem,co prawda z wyglądu nie zaszkodzi czegoś poprawić ale silnik tylko oryginał.
Pozdro!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maciek
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 18 Kwi 2006
Posty: 509
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok

PostWysłany: Czw 19:05, 10 Sie 2006    Temat postu:

a ja mam jeszcze w przednim kole orgilane fabryczne powietrze
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
enter26
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 172
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 19:33, 21 Sie 2006    Temat postu:

Czasami oglądam zdjęcia na innych forach i normalnie mało się nie zsikam ze śmiechu jak dzieciaki powiększają kanały itp problem jest w tym że niektóre cylindry nawet nie mają prawa chodzić tak są w nich pozmieniane fazy rozrządu a na forach piszą jake to oni moce osiągają (a za oplatą to i innym mogą nawet takie dziury powywiercać) a prawda jest taka że nawet widocznie nie znają zasady działani silnika dwusówowego, jajca jak berety.Po pierwsze żeby brać się za silnik to trzeba najpierw skończyć szkołę , mieć wiedzę , trzeba mieć praktykę. A kiedy się decyduje ktoś na tuning to zawsze trzeba wybierać czy podwyższone osiągi czy długa żywotność.Silnik dwusówowy jest najprostrzym silnikem na świecie a tu wielcy fachowcy nie mogą sobie z nim poradzić , ciekawe co by taki mondrala powiedział gdyby mu postawić silnik czterosówowy najlepiej dwa wałki rozrządu i na dokładkę niech by to był diesel z uszkodzoną pompą wtryskową( ja wiem jak by się taki mondrala zachował siadłby i płakał) na szczęście są też ludzie którzy się fenomenalnie znają na technologi. (popatrzcie na tych: [link widoczny dla zalogowanych] ubaw po pachy Wide grin
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
nyga7
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 10 Cze 2006
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 14:17, 23 Sie 2006    Temat postu:

slawek_s51 jak jesteś taki wielki znawca to co robisz na forum o simsonie?? Cwaniakiem jesteś który myśli że wszystko wie a naprawde to dupa z ciebie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
enter26
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 172
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 19:08, 25 Sie 2006    Temat postu:

No prosze. Simson to moja pasja a co do ciebie to chciałbym zobaczyć jak regenerujesz pompę wtryskową bo ja na pompach przepracowałem rok no i cztery lata nauki w daewoo. Obecnie nie pracuję w zawodzie bo mi się nie opłaca.
Pomykając simsonem po mieście zarobię więcej niż dwóch mechaników,co robię nie zdradzę. A skoro ty jesteś mądrzejszy to dlaczego nie widać twoich postów w dziale naprawa, a może ty jesteś z tego forum [link widoczny dla zalogowanych] i będziesz razem z nimi montował turbodoładowanie w simsonie albo masz powiercone dziury w cylindrze i jedziesz 113km/h bo tam tacy są.
Jestem na tym forum bo to forum jest poważne.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
slawek_s51
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zakliczyn

PostWysłany: Pią 19:52, 25 Sie 2006    Temat postu:

nyga7 napisał:
slawek_s51 jak jesteś taki wielki znawca to co robisz na forum o simsonie?? Cwaniakiem jesteś który myśli że wszystko wie a naprawde to dupa z ciebie


A dlaczego mam nie byc na forum o simsonie ? zabronisz mi ? a ty Panie ,,mechanik,, jak zrobisz takiego simsona co smiga 130km/h (bo recze ci ze 15-latek ma za malo wiedzy i doswiadczenia zeby cos takiego zrobic a tym bardziej w warunkach domowych) to wtedy bedziesz mógł podważać moje umiejetnosci.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
enter26
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 172
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 20:21, 25 Sie 2006    Temat postu:

Po pierwsze niemam zamiaru podważać twojej wiedzy po drugie mój ostatni post tyczył się gościa o nicku nyga7 po trzecie na tamtym forum jeśli chodzi o tuning niczego się nie dowiesz a nawet jeśli ktoś coś mądrego pisze to i tak dzieciaki go zglebią a jeśli ktoś napisze że jechał ponad stówę to wszyscy w to wieżą i zazdroszczą że oni tak nie mogą jak dla mnie to jest tam się z czego pośmiać
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
slawek_s51
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zakliczyn

PostWysłany: Pią 20:37, 25 Sie 2006    Temat postu:

Moj post tez sie tyczyl uzytkownika nyga7 nawet dlatego dalem opcje ,,cytuj,,
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Simson Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin