|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
slawek_s51
Bywalec
Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zakliczyn
|
Wysłany: Czw 16:13, 03 Sie 2006 Temat postu: Ja was nie rozumie !! |
|
|
Ja was nie rozumie zaczynacie przerabiac simsona cylindry,gazniki zabawa w TUNINGI a nie macie o tym zielonego pojecia !! ( oczywiscie nie chce uogolniac bo pare madrych osob widze).Wyczytacie gdzies o dodatkowych kanalach i juz sie napalacie a wiedza TEORETYCZNA a PRAKTYCZNA to dwa rozne swiaty.Prosty przyklad zaklada gosciu cylinder 60cm i co noo wlasnie nic wielkie rozczarowanie bo nie chce ukochany simsonek chodzic a to mu czaska,przerywa i tak dalej a wszystko gwestia odpowiedniej REGULACJI. Wiec reasumując przemysl to dobrze czy naprawde chcesz TUNINGOWAC simsona czy go SPARTACZYC.Takie jest moje osobiste zdanie. A wasze ??
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
D4mi4no
Nowicjusz
Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 20:43, 03 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
No w sumie moze i masz racje ale wiesz jak ktos sobie np.zalozy cylinder 60cm i mu pozniej cos nie chodzi to wtedy sie uczy na swoich bledach i pozniej juz drugi raz tego samego bledu nie popelni . Ja tam np jak nie jestem pewny czegos to nie robie dopoki sie nie skonsultuje z kims kto sie na tym zna.
P.S ja nic nie tuninguje narazie przy swoim simku bo dobzre mi narazie chodzi
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
simson SR50 / Sr1
Bywalec
Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Czw 21:41, 03 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Popieram Cię slawek_s51!! Simon 50cm jest przystosowany do takej mocy do jakiej ma być! Jeżeli dla kogoś Simson jest zasłaby niech kupi sobie Mz. Niektórzy na tym forum są wielkimi fanami Simsków, a robią z nich jeżdzący złom. Szanowany motor posłuży wiele lat, popatrzcie na starszych ludzi. Zgadzam się z można zmienić kolor na taki jaki upatrzyliśmy na samochodzie czy innym motorze albo zmienić kolosze lamp na białe ale NIE zmieniać gażnika na np. Bing który kosztuje około 270 zł (i tak nie ma różnicy).
Ja o swojego dbam i jeżdze bez tuningu. Jestem z niego zadowolony.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
slawek_s51
Bywalec
Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zakliczyn
|
Wysłany: Czw 23:07, 03 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Wlasnie dobrze mowisz zgodze sie z tuningeim wizualnym bo to kwestia gustu. Ale nie zeby 15-latek robil tuning mechaniczny.Pewnie tuning to fajna rzecz ale co mozna narobic u kowalskiego w garazu.Ludzie do tego trzeba miec specjalistyczny sprzet. Fan simsona powinien dbac o maszyne wiec jak chodzi dobrze to po co to psuc a 10km i tak nie uzyskasz.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Barszcz:s51b
Simson Fan
Dołączył: 22 Cze 2006
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Pią 8:35, 04 Sie 2006 Temat postu: Re: Ja was nie rozumie !! |
|
|
slawek_s51 napisał: | Ja was nie rozumie zaczynacie przerabiac simsona cylindry,gazniki zabawa w TUNINGI a nie macie o tym zielonego pojecia !! ( oczywiscie nie chce uogolniac bo pare madrych osob widze).Wyczytacie gdzies o dodatkowych kanalach i juz sie napalacie a wiedza TEORETYCZNA a PRAKTYCZNA to dwa rozne swiaty.Prosty przyklad zaklada gosciu cylinder 60cm i co noo wlasnie nic wielkie rozczarowanie bo nie chce ukochany simsonek chodzic a to mu czaska,przerywa i tak dalej a wszystko gwestia odpowiedniej REGULACJI. Wiec reasumując przemysl to dobrze czy naprawde chcesz TUNINGOWAC simsona czy go SPARTACZYC.Takie jest moje osobiste zdanie. A wasze ?? |
Dlatego ja jestem za jak największą oryginalnością Prawdę mówiąc cylinder jeszcze nigdy nie był zdejmowany.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
śmiechu:P15
Nowicjusz
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Pią 12:23, 04 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
JA swojego nie tuninguje muj ma utrzymany fabryczny wygląd comforta z 1991roku :wink:
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
b@stek
Bywalec
Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 12:29, 04 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Masz rację z tym tuningiem. Ja sam założyłem w tamtym sezonie cylinder 60ccm, który każdy chwalił jaki nie jest dobry. Odczułem niewielką różnicę w osiągach, ale na krótką mete zdjąłem to gówno i zrobiłem szlif mojej 50 ccm i jest ok Teraz wiem, że nie warto kupować tych zachwalanych na aukcjach polskich gówien czy jakiś innych rzeczy.
Jedyną rzeczą jaką bedę robił to dbanie o wygląd i długą żywotność silnika. Pozdro!
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
limak
Bywalec
Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: okolice dębicy-podkarpackie
|
Wysłany: Pią 18:16, 04 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
W sumie sie nawet zgadza, zakłada sie cylinder 60 lub większy, najlepiej eszzce z jak największa ilościa kanałów płuczących i jest niby gitara bo simek ma kopa, co z tego jak u wiekszości zmiana cylindra kończy sie tylko na cylindrze a co z wałem, skrzynią, klinami, sprzęgłem? wał wiadomo, na większym cylindrze większe bicia, krótsza żywotnośc. Puxniej w kolejnośći jest sprzęgło, przeież docisk sprzęgła jest dostosowany napewno do takiej mocy a nie innej co z tym idzie sprzęgło jest "zjadane", następnie skrzynia, może nie wpływa tak drastycznie już na nia ale napewno bardziej sie zużywa przy wiekszych orzeciążeniach niz na standardowym cylindrze, O klinach raczej nie trzeba pisać bo to oczywiste że bardzeij sie zuzywają. No i jeszcze jedno, żywotnośc takiego cylindra, jeżeli on sie kreci dajmy na te 10 tys to łozyska, wał i on sam bardzo dostaje w dupe. Ja jestem stanowczo na nie tego typu "tjuningom" i sam staram sie utrzymac jak najabrdziej w oryginale bo tak jest raczej najlepiej
To tylko moje zdanie na ten temat i wielu może sie nie zgadzać ale to raczej prawda.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
D4mi4no
Nowicjusz
Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 19:15, 04 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
No zgadzam sie z toba w 100% przeciez te silniki zostaly tak skonstruowane zeby dobrze chodzily i nie psuly sie co troche a jak sie juz cos swojego dolozy do silnika to pozniej juz sie wszystko powoli sypie. Jak dla mnie to simsony dobzre chodza z takim silnikiem jak go fabryka wypuscila
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciek
Simson Fan
Dołączył: 18 Kwi 2006
Posty: 509
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Pią 19:37, 04 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
a ja napisze jedno - NIGDY NIE BYŁEM I NIE BĘDE FANEM TUNINGU
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
BARTI
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 13 Maj 2006
Posty: 2084
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Środa Wielkopolska
|
Wysłany: Pią 20:11, 04 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
a dalczego?..ja zalozylem 60 ccm i specjalnie powiekszylem dysze..i ma wiekszego powera od 50 vmax okolo 80...zrywny..w tym sezonie jedynie musialem tlok wymienic bo spuchl;/...tuning jest dla tych ktorzy sie na tym znaja..albo jesli sie ktos nie zna albo chce tuningowac..to niech da to jakiemus specjaliscie..takie moje zdanie..pozdro
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
limak
Bywalec
Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: okolice dębicy-podkarpackie
|
Wysłany: Pią 21:47, 04 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Specjalista tutaj nic nie pomoże w tym co ja opisałem. Ty mówisz że wszystko Ci ładnie chodzi. ok fajnie, masz sybkiego mocnego simak tylko teraz mi powedzi jak długo jeździsz juz na nim z tym cylindrem?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zombek7
Bywalec
Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Pią 22:20, 04 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Ja mam orginał 70cm i nic nie zmieniałem i nie zamierzam zmieniać. może jakieś neonki czy coś takiego ale po co silnik mi tam wystarczają jego parametry i jak jest wszystko na orginale to chodzi jak złoto, ale to tylko moje zdanie i szanuje karzde inne. POZDRO
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
BARTI
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 13 Maj 2006
Posty: 2084
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Środa Wielkopolska
|
Wysłany: Pią 22:29, 04 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
ja ztym cylindrem przejechalem juz dobre 2 tysiaki...i narazie musialem wymienic tylko tlok...wiec..mozna powiedziec ze mam bezawaryjnego simsona..zawsze i WSZEDZIE nim dojade...pozdro...i mam go zrywnego bardzo iszybkiego..zaden simek w miescie nie moze mnie wziasc..a czasami i nawet jakas kosiarka nie daje rady :twisted:
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
limak
Bywalec
Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: okolice dębicy-podkarpackie
|
Wysłany: Pią 22:35, 04 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
2 tysiące powiadasz i już zmiana tłoka? hmmm... fakt żywotnośc tego zestawu tuningowego jest z najwyższej półki.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|